بهترین آژانس های مسافرتی تهران در ۱۴۰۲

تیم  کجارو
تیم کجارو دوشنبه، ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۰
بهترین آژانس های مسافرتی تهران در ۱۴۰۲

انتخاب بهترین آژانس‌های مسافرتی در تهران، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مسافران برای داشتن سفری امن و بی‌دردسر است.

اولین قدم پیش از هر سفر، انتخاب یک آژانس مسافرتی خوب با ارائه بهترین خدمات است؛ اما با وجود رونق سیستم آنلاین، هنوز هم افراد بسیاری ترجیح می‌دهند به‌صورت حضوری به آژانس‌های مسافرتی مراجعه و خدمات دریافت کنند. اولین لحظه ورود به یک آژانس مسافرتی تا آخرین مراحل سفر، از اهمیت زیادی برخوردار است. بسیاری از ما نگران کیفیت راهنمایی و پشتیبانی در طی مراحل دریافت بلیط،‌ اخذ ویزا و در نهایت رزرو هتل و ترانسفر هستیم. تمام این‌ها از مواردی هستند که خدمات یک آژانس مسافرتی را مطلوب می‌کند و در صفحه قیاس با سایر رقبا قرار می‌دهد؛ پس هرچه تحقیق کنید و حساسیت بیشتری به خرج دهید، به نفع خودتان است.

برای کمک به شما عزیزان و تسریع در روند انتخاب بهترین آژانس‌های مسافرتی تهران در ۱۴۰۲، مطالعه این مطلب توصیه می‌شود.

آژانس مسافرتی قصر شیرین تهران

آژانس قصرشیرین در سال ۱۳۷۵ در تهران فعالیت خود را آغاز کرده است. فروش بلیط هواپیمای داخلی و خارجی به‌صورت آنلاین،‌ دریافت انواع ویزای شینگن و آسیا، رزرواسیون هتل،‌ برگزاری تورهای گروهی به اغلب کشورهای دنیا و صدور بیمه مسافرتی و... از عمده فعالیت های قصرشیرین است. در وب‌سایت قصر شیرین تمام خدمات به‌صورت دسته‌بندی‌شده قابل‌مشاهده است. چنانچه به سوال یا موردی برخورد کردید، می‌توانید مسئله خود را  در چت سایت مطرح کنید؛ پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته از ویژگی‌های به‌روز سایت قصرشیرین است که باعث ایجاد حس امنیت در مسافران عزیز می‌شود. 

گفتنی است قصرشیرین افتخار دریافت برند محبوب مصرف‌کننده در سال ۹۳ – ۹۴ را دارد. مشاوران قصرشیرین، از صفر تا صد سفر در کنار شما هستند و بهترین خدمات را با بهترین قیمت و تسهیلات در اختیارتان قرار می‌دهند.

  • آدرس آژانس قصرشیرین تهران:‌ تهران، خیابان انقلاب، خیابان استاد نجات اللهی، خیابان فلاح پور، پلاک ۳۷.
  • شماره تماس: ۰۲۱۸۳۳۴۸

 آژانس مسافرتی ایوار

آژانس مسافرتی ایوار (سالوت)، در سال ۱۳۸۱ به جمع آژانس‌های مسافرتی پیوست. عمده فعالیت ایوار اجرای تورهای اروپا و اخذ ویزای شینگن است. ایوار مجری مستقیم و بی‌واسطه تورهای اروپاست و سالانه بیش از ۷,۰۰۰ مسافر را به‌صورت انفرادی یا در قالب تور راهی سفر می‌کند. ایوار با دارا بودن دو مجوز بند «الف» و «ب» و عضویت در انجمن بین‌المللی حمل و نقل هوایی – IATA، یکی از شناخته‌شده‌ترین آژانس‌های هواپیمایی در سطح کشور است.

  • آدرس ایوار: خیابان ولیعصر، روبه‌روی پارک ملت، شماره ۲۶۰۹، برج سایه، طبقه دوم، واحد ۷.
  • شماره تماس: ۰۲۱۹۱۰۰۹۱۰۰

آژانس ایوار

آژانس مسافرتی الی گشت

در سال ۱۳۷۹، الی گشت خود را در میان سایر آژانس‌های هواپیمایی مطرح کرد. با وجود افزایش تعداد بیشتری شرکت خدمات مسافرتی در سال‌های پس از آن و تا به الان، الی گشت توانسته است تا همچنان جایگاه خود را در میان بهترین آژانس‌های مسافرتی حفظ کند. الی گشت توانسته است به‌خوبی خود را با فضای خرید آنلاین منطبق کند؛ به‌طوری که اغلب خدمات این شرکت اعم از رزرو هتل، دریافت بلیط و تورهای مسافرتی به‌صورت آنلاین انجام می‌شود. گفتنی است که الی گشت علاوه بر تهران، در لندن، آنکارا و استانبول شعبه فعال دارد.

  • آدرس دفتر تهران الی گشت: خیابان بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، کوچه ۲۳، پلاک ۷.
  • شماره تماس: ۰۲۱۸۵۴۰

آژانس مسافرتی ققنوس

تاسیس ققنوس به سال ۱۳۵۱ برمی گردد؛ زمانی که هنوز بازار گردشگری آنقدرها در ایران رونق پیدا نکرده بود. مجوز ققنوس در سال ۱۳۵۸ صادر شد و این آغازی بر شروع فعالیت ققنوس تا به امروز بوده است.

در ابتدا لوکیشن شرکت در خیابان ایرانشهر تهران بود و هم‌اکنون در خیابان ولیعصر، روبه روی پارک ملت واقع شده است. معتبرترین تورهای خارجی به‌خصوص تورهای اروپایی در آژانس ققنوس به بهترین شکل و با بهترین خدمات برگزار می‌شود.

وب‌سایت آژانس ققنوس گویای همه چیز است و کاملا مشخص است که نظم و پیگیری از ویژگی‌های بارز این آژانس مسافری است.

هم‌اکنون بیش از ۱۰۰ نفر در این آژانس مشغول ارائه خدمات به مسافران عزیز هستند. همان طور که گفته شد عمده فعالیت این آژانس تورهای اروپایی و دریافت ویزای شینگن است. به‌علاوه مجله گردشگری وب‌سایت ققنوس اطلاعات جامع و کاملی از به‌روزترین نکات گردشگری و معرفی هتل های مختلف در شهرهای گوناگون را دارد.

  • آدرس: خیابان شریعتی، پایین‌تر از پل رومی، پلاک ۱۷۵۸، ساختمان ققنوس.
  • شماره تماس: ۰۲۱۲۴۵۲۵

آژانس مسافرتی دالاهو

دالاهو فعالیت خود را در سال ۱۳۸۵ آغاز کرد و هم‌اکنون به‌عنوان بهترین مرجع برگزاری تورهای طبیعت گردی خود را مطرح کرده است. علاوه بر تورهای طبیعت‌گردی، دالاهو مجری و برنامه ریز انواع سفرهای داخلی و خارجی،‌ تهیه و صدور بلیط برای پروازهای خارجی و داخلی، صدور بیمه نامه مسافرتی و رزرو هتل های خارجی و داخلی برای مسافران است از تورهایی که آژانس دالاهو برگزار کننده آن است، می‌توان به انواع تورهای طبیعت گردی،‌ کویر گردی و جنگل‌گردی اشاره کرد.

  • آدرس:‌ تهران، یوسف‌آباد، خیابان فتحی شقاقی، نرسیده به ولیعصر، پلاک۸ ، ساختمان هما، واحد ۵ .
  • شماره تماس: ۰۲۱۴۱۶۶۳۰۰۰

آژانس مسافرتی ستاره ونک

ستاره ونک یکی دیگر از آژانس‌های قدیمی تهران است و در لیست بهترین آژانس‌های مسافرتی در ۱۴۰۲ جای خود را حفظ کرده است.

به پشتوانه تجربه سالیان مدیران این شرکت در زمینه خدمات گردشگری و داشتن کامل‌ترین و به روزترین اطلاعات در صنعت توریست و گردشگری و ارتباطات موثر توانسته مسافران خود را راضی نگه دارد.

مشتری‌مداری اولین رویکرد در ستاره ونک است و به حق هم خوب توانسته در این امر موفق باشد. ستاره ونک رتبه برتر فروش ایرلاین های امارات،‌ ماهان، لوفت‌هانزا و ترکیش را در طی پنج سال گذشته از آن خود کرده است. برگزاری انواع تورهای داخلی و خارجی، اخذ ویزای کشورهای اروپایی و آسیایی تنها بخشی از خدمات ستاره ونک است.

  • آدرس:‌ تهران، چهارراه جهان کودک، به‌سمت میدان ونک پلاک ۵۳  
  • شماره تماس: ۰۲۱۴۲۳۰۹

آژانس مسافرتی الفبای سفر

یکی دیگر از آژانس‌هایی که در لیست بهترین آژانس‌های مسافرتی تهران در ۱۴۰۲ قرار دارد الفبای سفر است. این آژانس برگزارکننده تورهای آسیایی و اروپایی و صدور ویزا به‌صورت انفرادی و گروهی است. امکان خرید آنلاین تور یا بلیط در وب‌سایت این آژانس برای مسافران فراهم است. پشتیبانی ۲۴ ساعته و ارائه خدمات شبانه‌روزی باعث رضایت بالای مشتریان این آژانس شده است.

  • آدرس الفبای سفر: فلکه دوم صادقیه، ابتدای اشرفی اصفهانی، نبش سازمان آب غربی، ساختمان نور قائم واحدهای ۳ و ۹ و ۱۰ و ۱۲ و ۱۶.
  • شماره تماس: ۰۲۱۴۹۳۵

آژانس مسافرتی سلام پرواز

سلام پرواز یکی دیگر از آژانس هایی تهرانی است که توانسته جایگاه خوبی در میان بهترین آژانس‌های مسافرتی کسب کند. در وب‌سایت سلام پرواز همه چیز مشخص و دسته‌بندی شده است و امکان ندارد خدمات مورد نظر یا پاسخ سوال خود را پیدا نکنید.

صدور بلیط مسیرهای داخلی و خارجی، فروش آنلاین بلیط، رزرواسیون هتل های داخلی و خارجی، صدور بیمه مسافرتی، اخذ ویزای کلیه کشورهای اروپایی و آسیایی، از خدماتی است که در این آژانس ارائه می‌شود.

  • آدرس:‌ بلوار میرداماد (غرب به شرق)، نرسیده به میدان محسنی، پلاک ۱۱۰ طبقه دوم .
  • شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۱۵۰۰

 

آژانس مسافرتی رزآبی

رز آبی در زمینه اجرای تورهای داخلی و خارجی از آن آژانس‌های سرآمد تهرانی است. مدیران این مجموعه اذعان دارند که هدفشان شناخت نیازهای مشتریان و ارائه خدماتی مبتنی بر به‌روزترین تکنولوژی های دنیا در این زمینه است. رزآبی با دارا بودن مجوزهای لازم از سازمان گردشگری و میراث فرهنگی بستری را برای ارائه بهترین خدمات به علاقه‌مندان فراهم کرده است.

یکی از خدماتی که رز آبی به‌صورت ویژه برای مسافران خود در نظر گرفته است صدور بیمه مسافرتی است. ارائه این خدمات درکنار سایر، به‌صورت آنلاین قابل دسترسی است. در واقع، می‌توان گفت از افتخارات این آژانس ارائه خدمات آنلاین از خرید بلیط گرفته تا رزرو تور است.

  • آدرس رز آبی: خيابان خرمشهر(آپادانا) ، پلاك ۱۴۱.
  • تلفن تماس:‌ ۰۲۱۴۳۶۳۱

آژانس مسافرتی دلتابان

شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی دلتابان، در سال ۱۳۷۵ فعالیت خود را آغاز کرد. اکنون این برند با بهره‌‌گیری از پرسنل خوب و حرفه‌ای و با راه‌اندازی دپارتمان های مختلف توانسته دربهترین مسیرهای خارجی اقدام به برگزاری تور کند.

دلتابان در سه سال متوالی ۹۴، ۹۵ و ۹۶  افتخار عنوان برند برتر ملی گردشگری را به خود اختصاص داده است. اخیرا دلتابان به نام دلتابان رویال شناخته می‌شود و در فضایی لوکس و آرام خدمات رفاهی و رزرو را برای مسافران در نظر میگیرد.

  • آدرس دلتابان: تهران، خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد پلاک ۱۱۶۶.
  • شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۲۴۲۶

آژانس دلتابان

آژانس مسافرتی نیلگام سفر

نیلگام با بیش از ۱۲ سال سابقه در امور مربوط به اخذ ویزا و از همه مهم‌تر خدمات مربوط به پیکاپ ویزا توانسته خود را در میان علاقه‌مندان سفرهای خارجی مطرح کند.

نیلگام سفر در سال‌های اخیر فعالیت خود را به‌خوبی گسترش داده است و علاوه بر خدمات مسافرتی و تفریحی در بخش مربوط به امور مهاجرت نیز جایگاه خوبی کسب کرده است. صدور انواع ویزاهای تحصیلی و کاری از دیگر اقداماتی است که نیلگام به‌خوبی از عهده آن برآمده است.

  • آدرس نیلگام: تهران، خیابان‌ شریعتی، خیابان‌ دستگردی (ظفر)، بین شمس‌ تبریزی و نفت شمالی، جنب بانک شهر، پلاک ۱۴۸، طبقه اول. 
  • شماره تماس: ۰۲۱۷۵۲۳۷

آژانس مسافرتی طاها گشت

آژانس هواپیمایی طاها گشت که در سال ۱۳۷۳ تاسیس شد در طی این سال‌ها توانسته با ارائه خدماتی عالی در زمینه تور و تیکت رضایت مشتریان خود را جلب کند.

قوی‌ترین زیر ساخت ها و بالاترین استانداردهای صنعت گردشگری و توریستی در طاها گشت به‌طور اصولی به کار گرفته می‌شود. به همین جهت طاها گشت توانسته در میان بهترین آژانس‌های مسافرتی تهران در ۱۴۰۲ جایگاه مناسبی داشته باشد. از جمله خدمات طاها گشت برگزاری تور داخلی، برگزاری تور خارجی، صدور بلیط هواپیمای داخلی و خارجی به‌صورت آنلاین و رزرو هتل است. 

  • آدرس طاها گشت: تهران، خیابان پاسداران، نبش نگارستان ششم ، ساختمان طاها گشت .
  • شماره تماس: ۰۲۱۲۴۸۲۵۰۰۰

 

مطالب مرتبط:

دیدگاه