سفر اپ: با اپلیکیشن چند در میاد، قیمت ها را به ریال تبدیل کنید

سعید میرزاپور
سعید میرزاپور شنبه، ۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۰
سفر اپ: با اپلیکیشن چند در میاد، قیمت ها را به ریال تبدیل کنید

اپلیکیشن چند در میاد که برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است به کاربران این پلتفرم اجازه می‌دهد که به‌صورت لحظه‌ای قیمت مخارجشان در سفر‌های خارجی را به ریال یا تومان تبدیل کنند. همراه کجارو باشید تا با این اپلیکیشن آشنا شویم.

مقاله‌های مرتبط

همان طور که می‌دانید واحد پول رسمی ایران ریال است و به همین دلیل گردشگران ایرانی برای سفر به کشور‌های خارجی نیاز دارند تا پولشان را به پول کشور مبدا تبدیل کنند. البته در هر روز نیز نرخ ارز تغییر می‌کند و به همین دلیل محاسبات مربوط به مخارج در کشور‌های خارجی تاحدودی دشوار است. اما اپلیکیشن‌هایی نیز در این خصوص وجود دارند که به‌صورت لحظه‌ای می‌توانند مبلغ وارد شده توسط کاربر را بر اساس نرخ ارز لحظه‌ای به ریال تبدیل کنند. اپلیکیشن چند در میاد نیز یکی از این نوع اپلیکیشن‌ها است که در این مقاله به آن می‌پردازیم.

چند در میاد

چند در میاد نام اپلیکیشنی است که به مسافران کشور‌های خارجی کمک می‌کند تا هزینه‌هایشان را به‌صورت لحظه‌ای به ریال تبدیل کنند و از قیمتی که برای خدمت یا جنس خاصی پرداخته‌اند، بر اساس ریال یا تومان ایران مطلع شوند. در یک مثال ساده اگر شما در سفرتان به ترکیه ادکلنی را خریداری کرده‌اید ۱۰۰ لیر قیمت آن است، می‌توانید از طریق این اپلیکیشن قیمت آن را به ریال نیز مشاهده کنید. اپلیکیشن چند در میاد قیمت لحظه‌ای مهم‌ترین ارز‌های خارجی نظیر دلار، یورو، لیر، درهم، پوند و... را از سایت‌های معتبر این حوزه دریافت می‌کند و محاسبه را بر اساس قیمت لحظه‌ای آن ارز نمایش می‌دهد. البته باید بدین نکته نیز توجه داشت که برای تبدیل پول بر اساس نرخ ارز لحظه‌ای، باید اپلیکیشن به اینترنت متصل باشد. از طریق لینک زیر می‌توانید اپلیکیشن چند در میاد را برای دستگاه‌های اندرویدی‌تان دانلود کنید.

دانلود

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه