پارک آبی های دبی؛ انتخابی عالی برای همه فصول

صدیقه شجاعی
صدیقه شجاعی پنجشنبه، ۳۱ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۵
پارک آبی های دبی؛ انتخابی عالی برای همه فصول

دبی از مقاصد گردشگری پرطرفدار در دنیا است که نه‌تنها هتل‌های لوکس و جاذبه‌های متعددی دارد، بلکه به‌لطف پارک‌های آبی به‌روز، سفر متفاوت و مهیجی را برای گردشگران رقم می‌زند.

اگر برای شما سوال است که «بهترین پارک آبی دبی کدام است»، باید بدانید که پارک های آبی فوق‌العاده‌ای با امکانات فراوان در این مقصد اماراتی قرار دارند.

اگر برای تعطیلات خانوادگی به دبی بروید، به احتمال زیاد خوش‌گذرانی در پارک‌های آبی متعدد این شهر، یکی از بخش‌های مهم و اصلی سفرتان را تشکیل می‌دهد. فرقی نمی‌کند که به‌دنبال تفریحی مهیج و شاد یا وقت‌گذرانی با اعضای خانواده باشید، در پارک‌های آبی دبی می‌توانید به همه خواسته‌های خود برسید.

وجود سرسره‌های متعدد، رودخانه تنبل، انواع و اقسام سواری‌ها، استخرهای مخصوص کودکان و... فقط بخشی از سرگرمی‌های پارک های آبی دبی هستند که به‌خصوص در هوای گرم، تفریح فوق‌العاده‌ای به حساب می‌آیند. چنانچه قصد سفر به دبی را دارید، این انتخاب را از دست ندهید و با مطالعه ادامه مقاله، اطلاعات بیشتری از پارک‌های آبی این شیخ‌نشین لوکس و مدرن به دست آورید.

بهترین پارک آبی دبی:

پارک آبی وایلد وادی

  • ساعت کاری: از ساعت ۱۰ تا ۱۸ و دوشنبه‌ها تعطیل
  • آدرس: ناحیه جمیرا دو، خیابان جمیرا، رو‌به‌روی برج العرب، پارک آبی وایلد وادی (نمایش روی نقشه)

مسیر آبی در میان درختان نخل و پس زمینه برج العرب

منبع عکس: اینستاگرام wildwadiwaterpark

«پارک آبی وایلد وادی» (Wild Wadi Waterpark)، جزو مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری شهر دبی محسوب می‌شود که از سال ۱۹۹۹ به محلی برای تفریح گردشگران و مردم بومی از هر سن‌وسالی تبدیل شده است. این پارک به‌صورت کامل در فضای باز قرار گرفته است و چشم‌انداز زیبایی به ساحل جمیرا، برج العرب و مناظر اطراف دارد و بر اساس «جُحا» (Juha) و سندباد، از شخصیت‌های دوست‌داشتنی در فولکلور عربی طراحی شده است. 

در اینجا ۳۰ جاذبه و سرسره وجود دارد که به‌طور مداوم به‌روز می‌شوند و استخر موج آن را می‌توان بزرگ‌ترین استخر موج خاورمیانه دانست. وسایل بازی به‌گونه‌ای آماده شده‌اند که هر گروه سنی با هر وزنی بتواند از آن‌ها استفاده کند و حتی برخی از این وسایل برای بانوان باردار مناسب‌سازی شده‌اند.

بزرگ‌ترین استخر موج خاورمیانه در پارک آبی وایلد وادی دبی قرار دارد

از محبوب‌ترین بخش‌های پارک آبی می‌توان به سرسره سقوط آزاد جمیرا سکیرا اشاره کرد که اغلب صف‌های طویلی برای آن تشکیل می‌شود. در بالای این سرسره، دو محفظه وجود دارد که با ورود به هریک، شمارش معکوس اعلام می‌شود و سپس سقوطی فراموش‌نشدنی خواهید داشت. این سرسره جذاب، ۱۲۰ متر است و در طول مسیر سرعت‌تان به ۸۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. اگر به‌سراغ برج سورج بروید، بارها و بارها می‌چرخید تا در نهایت به داخل یک استخر بزرگ پرتاب می‌شوید. برای این تفریح می‌توانید سوار تیوب شوید و خودتان را وارد این چالش آبی کنید. مستر بلسترز نیز همچون ترنی پرپیچ‌وخم، سرعت و هیجان را برایتان به ارمغان می‌آورد.

منبع عکس: اینستاگرام وایلد wildwadiwaterpark

قایق و دریاچه جحا با بیش از ۱۰۰ بازی مختلف نظیر سرسره، تفنگ‌های آب‌پاش، دوش‌های آبپاش و استخرهای کودک در سال ۲۰۰۵ به این مجموعه اضافه شد و محلی عالی برای تفریح کودکان است. قسمت سفر جحا با رودخانه‌ای به طول ۳۶۰ متر و استخر موج نیز حسابی پرطرفدار هستند.

از امکانات این مجموعه می‌توان به رستوران‌ها و کافه‌های متعدد، آلاچیق‌های لوکس، فروشگاه‌ها، فیش اسپا، سرویس بهداشتی و... اشاره کرد.

پارک آبی آتلانتیس

  • ساعت کاری: از ساعت ۱۰ تا ۱۸:۴۵ و یکشنبه‌ها تعطیل
  • آدرس: جزیره نخل جمیرا، نخل آتلانتیس، جاده کرسنت، پارک آبی آتلانتیس دبی (نمایش روی نقشه)

ساختمان آجری بزرگی با استخری از ماهی در مقابلش

منبع عکس: اینستاگرام travel_uae_dubai

«پارک آبی آتلانتیس» ‌(Atlantis Aquaventure Waterpark) بخشی از مجموعه هتل آتلانتیس دبی به حساب می‌آید که در جزیره مصنوعی نخل جمیرا قرار دارد.

این پارک آبی با ۳۰ سرسره و جاذبه، نویدبخش ساعاتی سرشار از لذت و هیجان است، به‌خصوص هنگام حرکت در طولانی‌ترین رودخانه تنبل (لیزی ریور) دبی که خنده به شما امان نخواهد داد. در نهایت نیز می‌توانید در ساحل خصوصی یک کیلومتری آن به استراحت بپردازید و تجدیدقوا کنید. در واقع، اینجا جزو معدود پارک‌های آبی در دنیا محسوب می‌شود که دارای ساحل خصوصی است و امکان انجام ورزش‌های آبی همچون موج‌سواری، کایاک‌سواری و جت اسکی در آن وجود دارد.

عکاس: ناشناس

بی‌شک سرسره‌ها و بازی‌ها، از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین بخش‌های پارک آبی هستند که شامل سرسره رقابت، سرسره ایمان، سرسره انتقام خدای دریا، ترن آبی و رودخانه خروشان می‌شوند. در ادامه باید به بخش کودکان و نوجوانان اشاره کنیم که دو برج ماجراجویی جالب و بیش از ۱۶ سرسره جذاب را در خود جای داده است.

آکواریوم آتلانتیس (لاست چمبرز) به‌عنوان بزرگ‌ترین آکواریوم خاورمیانه و آفریقا با ۶۵ هزار آبزی از کوسه تا مارماهی، اسب دریایی و غیره، تجربه متفاوتی را برایتان رقم خواهد زد. در این محل بیش از ۲۰ نمایشگاه جذاب دریایی از جمله مخزن لمسی و نمایش تعاملی آکواتئاتر وجود دارد. بازدید از این بخش مستلزم تهیه بلیط جداگانه است.

از امکانات پارک آبی آتلانتیس می‌توان به رستوران، کمد نگهداری وسایل، غریق نجات، سایه‌بان، پرستار و کمک‌های اولیه، کلبه‌های کوچک برای استراحت و... اشاره کرد.

پارک آبی اسپلش ان پارتی

  • ساعت کاری: از ساعت ۹ تا ۲۱
  • آدرس: منطقه الصفا دو، خیابان 8A، پارک آبی اسپلش ان پارتی (نمایش روی نقشه)

وسایل بازی کودکان در پارک آبی

عکاس: Christain Grobe

پارک آبی «اسپلش ان پارتی» (Splash n Party) جدیدترین، جالب‌ترین و مهیج‌ترین پارک آبی دبی برای کودکان دو تا ۱۲ سال محسوب می‌شود؛ هرچند برای پاسخگویی به کل خانواده طراحی شده است. در حقیقت، وقتی بچه‌های کوچک مشغول استفاده از سرسره‌های آبی هستند، والدین می‌توانند در رستوران‌های آن قدری استراحت کنند.

عکاس: محمد عباس، Emetsu Emai،Sherif Shafie

رستوران، کافی شاپ و فست فود، سرویس بهداشتی و فروشگاه، سایر بخش‌های این مجموعه را تشکیل می‌دهند.

پارک آبی اسپلش پد

  • ساعت کاری: از ساعت ۹ تا ۲۰
  • آدرس: مقابل اقامتگاه ساحلی جمیرا، پارک آبی اسپلش پد (نمایش روی نقشه)

پارک آبی مخصوص کودکان

عکاس: Gulam Limbada

پارک آبی «اسپلش پد» (Splash Pad) گزینه‌ای عالی برای بازی و تفریح کودکان یک تا ۱۲ سال است؛ به‌خصوص که محلی نسبتا ارزان به حساب می‌آید. قطعا این پارک آبی کوچک با آتلانتیس و وایلد وادی قابل مقایسه نیست؛ اما محیط خانوادگی و مناسبی برای کودکان دارد. همچنین وجود زمین‌های بازی و نجات غریق ماهر از جمله مزایای آن هستند. سرویس بهداشتی، رستوران، کافی شاپ و فروشگاه نیز در این پارک آبی در نظر گرفته شده است.

پارک آبی لگولند

  • ساعت کاری: از ساعت ۱۰ تا ۱۹
  • آدرس: خیابان شیخ زاید، مقابل مجمع‌الجزایر جبل علی، پارک آبی لگولند (نمایش روی نقشه)

لگولند دبی

عکاس: Michael McRoberts

«پارک آبی لگولند» (LEGOLAND Water Park)، یک پارک موضوعی با تم لگو است که برای بسیاری از کودکان جذابیت دارد و انتخاب مناسبی برای سرگرمی کودکان دو تا ۱۲ سال به حساب می‌آید.

پارک آبی لگولند، یک پارک موضوعی با تم لگو است

کودکان می‌توانند در رودخانه مصنوعی پارک سوار قایق شوند و حسابی تفریح کنند یا از بیش از ۱۵ سرسره‌ آبی آن به پایین سر بخورند. اکثر سرسره‌ها به بچه‌های کوچک این امکان را می‌دهد تا به‌صورت گروهی با هم سر بخورند یا با یکدیگر مسابقه دهند. از آنجا که این پارک فضای ایمنی برای کودکان دارد، با خیال راحت می‌توانید ساعات خوشی را در کنار فرزندانتان داشته باشید.

سرسره ها و استخر کودکان پارک آبی دبی

عکاس: Gaga Lefou

از سرسره‌های پارک آبی می‌توان به «توئیست ان اسپین» (Twist N Spin) اشاره کرد که با پیچ‌وخم‌های زیادش، تجربه متفاوتی را برایتان می‌سازد. توئین چیزرز، ویو رایدر، اسپلش اوت، تیدال تیوب، رد راش، استخر موج لگو، اسپلش سافاری دوپلو، جوکر سوکر و... سایر بخش‌های این مجموعه هستند. یک بخش جالب موسوم به «یک قایق بساز» (Build-A-Boat) نیز در پارک وجود دارد که کودکان می‌توانند سلول‌های مغزی خود را تمرین دهند و هر نوع قایقی را بسازند و آن را در جریان آب آزمایش کنند تا بفهمند که چقدر کارایی دارد.

پارک آبی لاگونا

  • ساعت کاری: جمعه‌ها از ۱۰ تا ۱۸، پنجشنبه‌ها از ۱۰ تا ۱۶ برای عموم و ۱۸ تا ۲۴ برای بانوان، سایر روزهای هفته از ۱۰ تا ۲۰
  • آدرس: ساحل لامر، جمیرا یک، پارک آبی لاگونا (نمایش روی نقشه)

سرسره ها و رایدهای پارک آبی لاگونا در دبی

عکاس: Michal Czarnecki

«پارک آبی لاگونا» (Laguna Waterpark) به‌لطف داشتن تم دریا، جاذبه‌های خانوادگی و قرارگیری در کنار ساحل باید در برنامه سفر هر گردشگری گنجانده شود. این پارک آبی که از آن به‌عنوان جذاب‌ترین مقصد دبی در کنار ساحل یاد می‌شود، مجموعه‌ای بزرگ از سرسره‌های آبی را برای هر گروه سنی علاقه‌مندان به هیجان در خود جای داده است.

بخش «WaveOz 180 FlowRider» که فقط سه نمونه از آن در دنیا وجود دارد، از بخش‌های مفرح پارک آبی لاگونا محسوب می‌شود که امکان موج‌سواری را برای افراد مبتدی فراهم می‌کند. وسعت این محوطه به‌حدی است که سه تا چهار موج‌سوار می‌توانند به‌طور هم‌زمان از آن استفاده کنند. در کنار موج‌سواری، چشم‌انداز فوق‌العاده زیبایی از خط افق دبی نیز پیش روی شما قرار می‌گیرد.

ضمن اینکه می‌توانید با قایق‌های بادی در پیچ‌وخم‌های مهیج حرکت کنید و تجربه‌ای فراموش‌نشدنی داشته باشید. به‌عبارتی از استخر بی‌نهایت و رودخانه تنبل تا اسپلش پد، سقوط آزاد، آکوا پلی، محوطه مخصوص کودکان و... در پارک آبی لاگونا به چشم می‌خورد.

عکاس: Jalil Khan Badshah Gul، رازک عثمان

یکی از ویژگی‌های پارک آبی، شب‌های پنجشنبه مخصوص بانوان است که می‌توانید به‌صورت انحصاری از ساعت ۱۸ تا ۲۴ اوقات خوشی را سپری کنید.

یکی از ویژگی‌های پارک آبی لاگونا، امکان کمپینگ شبانه با خانواده است

این همه ماجرا نیست و با اقامتگاه کمپینگ کاملا جدید پارک آبی، این امکان برای علاقه‌مندان فراهم شده است تا هر پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۷:۳۰ به کمپینگ در زیر آسمان دبی بپردازند. بعد از سرسره بازی، تا ساعت ۲۲ وقت دارید که از باربیکیو نامحدود استفاده کنید. پس از صرف غذا، با خانواده یک بازی روی میز انجام دهید یا دور آتش جمع شوید و آواز بخوانید.

با روشن‌شدن هوا نیز امکان میل صبحانه، دسترسی کامل به پارک آبی و غذا و نوشیدنی‌های نامحدود در طول روز وجود دارد. مسلما استفاده از این امکانات مستلزم پرداخت هزینه مجزا است.

پارک آبی آکوافان

  • ساعت کاری: از ساعت ۱۰ تا ۱۹
  • آدرس: مقابل اقامتگاه ساحلی جمیرا، پارک آبی آکوافان (نمایش روی نقشه)

پارک آبی بادی در دبی از نمای بالا

عکاس: ناشناس

پارک آبی آکوافان (AquaFun WaterPark)، بزرگ‌ترین پارک آبی بادی منطقه است که مساحتی بالغ بر ۲,۷۰۰ متر مربع را پوشش می‌دهد. پارک مذکور در تمام طول سال باز است و ۷۴ بازی دارد که در دریا شناور هستند. این جاذبه را وقتی از بالا نگاه کنید، جمله «دبی را دوست دارم» را به رنگ صورتی و آبی نشان می‌دهد. در کنار بسیاری از رمپ‌ها، پله‌ها و پرش‌ها شاهد طولانی‌ترین و بلندترین سرسره‌های آبی جهان خواهید بود که لذت حضور در این مکان را دوچندان می‌کند.

پارک آبی در ساحل دبی

عکاس: ناشناس

در اینجا می‌توانید خود و دوستان‌تان را در جذاب‌ترین موانع دنیا به چالش بکشید، مهارت‌های هماهنگی، استقامت، بالاتنه و پایین‌تنه را به سرگرم‌کننده‌ترین شکل ممکن آزمایش کنید و ساعتی ۷۰۰ تا ۱۲۰۰ کالری بسوزانید. برای ورود به پارک آبی آکوافان باید پایه اولیه شنا را بلد باشید؛ زیرا برای رسیدن از ساحل به پارک آبی باید شنا کنید که این مسافت بسته به جزرومد معمولا ۲۰ تا ۵۰ متر است.

پارک آبی دریم لند

  • ساعت کاری: جمعه‌ها از ساعت ۱۰ تا ۲۰ و سایر روزهای هفته از ۱۰ تا ۱۹
  • آدرس: امارات، ام القیوین، پارک آبی دریم لند (نمایش روی نقشه)

استخر بزرگی با سکوی نشمین و سایه بان

عکاس: ناشناس

«پارک آبی دریم لند» (Dreamland Aqua Park) در ۱۲ ژوئن ۱۹۹۷ افتتاح شد و کار خود را با ۲۵ جاذبه آبی آغاز کرد که برای همه گروه‌های سنی مناسب بود. در سال ۲۰۰۴، پنج جاذبه دیگر به سرسره‌های مهیج پارک اضافه شد. پارک مذکور همچنان یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های تفریحی خانوادگی در منطقه خاورمیانه به حساب می‌آید.

در حال حاضر این پارک بیش از ۳۰ جاذبه و سواری هیجان‌انگیز  دارد. ضمن اینکه باغ وحشی کوچک برای کودکان، زمین تنیس، والیبال و بسکتبال، استخر، اجاره کابانا و غیره در پارک دریم لند به چشم می‌خورد. بازی‌های آبی موجود در پارک شامل سرسره‌های کامیکازه، سرسره‌های ۴۰ متری توئیستر، سرسره‌های بلک هول، سرسره‌های توئیستینگ دراگونز، دریم استریم، مجموعه آکوا پلی با ۱۹ بازی مناسب کودکان و نوجوانان و... می‌شوند.

عکاس: مالک فیصل منیر، منبع عکس: سایت dreamlanduae

این پارک، خدمات کمپینگ نیز ارائه می‌دهد که یک سرویس منحصربه‌فرد در امارات متحده عربی برای کسانی است که به‌دنبال تجربه‌ای متفاوت هستند. وجود پنج رستوران اوت‌لت غذایی نیز باعث شده است که بازدیدکنندگان هیچ محدودیتی از نظر غذا نداشته باشند. پارک آبی در ۸۵ کیلومتری دبی قرار دارد که در مدت ۴۵ دقیقه می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.

هتل ریو

پارک آبی کوچکی در هتل ریو دبی

منبع عکس: سایت هتل ریو

دبی به‌عنوان یک شهر بزرگ گردشگری در امارات متحده عربی است که با پارک‌های آبی، گزینه‌ای عالی برای تفریح خانواده‌ها و دوستان در هر سنی محسوب می‌شود. ضمن اینکه، برخی از هتل‌های دبی چنین امکانی را در خود جای داده‌اند تا مهمانان بهترین اقامت را داشته باشند. در این میان می‌توان به هتل آتلانتیس با دسترسی به پارک آبی آتلانتیس، هتل‌های مجموعه جمیرا با دسترسی به پارک آبی وایلد وادی و هتل لاپیتا با دسترسی به پارک آبی لگولند اشاره کرد. هتل لاپیتا همچنین مجهز به سه استخر شنا و یک رودخانه تنبل (لیزی ریور) در فضای داخلی خود است.

«هتل ریو» (Hotel Riu) که در زمستان سال ۲۰۲۰ در ساحل جزایر دیره افتتاح شد، امکاناتی همچون محوطه‌های تفریحی، استخر، آبگرم، اتاق کنفرانس، رستوران‌های موضوعی مختلف و... را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. این هتل علاوه بر سه استخر شنا و استخر مخصوص کودکان با سرسره‌های آبی، مجهز به پارک آبی «Splash Water World» است.

هتل هبتور گرند ریزورت

  • آدرس: دبی، دبی مارینا، ساحل جمیرا، هتل هبتور گرند ریزورت (نمایش روی نقشه)

تصویر هوایی از پارک آبی

منبع عکس: سایت dubaitravelplanner

هتل «هبتور گرند ریزورت» (Habtoor Grand Resort) در شرقی اقامتگاه ساحلی جمیرا قرار دارد. با اقامت در این هتل می‌توانید از سه استخر شنا، زمین بازی کودکان، یک آبشار کوچک و دو سرسره باورنکردنی حسابی لذت ببرید.

هتل گرند حیات

تصویر هوایی از یک پارک آبی در میان انبوه درختان

عکاس: ناشناس

«هتل گرند حیات» (Grand Hyatt) در خور دوبی یا دوبی کریک واقع شده است و سه استخر دارد که یکی از آن‌ها، جزو بزرگ‌ترین استخرهای دبی هستند. استخر مخصوص کودکان با زمین‌بازی آبی و سرسره نیز بخش دیگری از سرگرمی‌های آبی این هتل را تشکیل می‌دهند.

اقامتگاه ساحلی Le Meridien Mina Seyahi

وسایل بازی در پارک آبی

منبع عکس: سایت booking.com

اقامتگاه ساحلی «Le Meridien Mina Seyahi»، یک هتل لوکس پنج ستاره با حدود ۱۰۰۰ متر ساحل ماسه‌ای است. این هتل چندین استخر شنا دارد که در میان باغ‌های سرسبز خودنمایی می‌کنند. همچنین مهمانان به «پارک آبی خلیج جنگل» (Jungle Bay waterpark) دسترسی دارند که با داشتن سرسره، استخر موج و سایر امکانات رفاهی اوقات خوشی را برایشان می‌سازد.

از دیگر امکانات تفریحی این محل می‌توان به مرکز ورزش‌های آبی و مرکز تناسب اندام کلاب مینا اشاره کرد. مهمانان جوان‌تر شانس استفاده از کلوپ کودکان و نوجوانان، بازی‌های ساحلی و همین طور دو استخر مجزای کودکان را خواهند داشت.

هتل سوفیتل دبی پالم

بازی یک کودک در پارک آبی

عکاس: ناشناس

«هتل سوفیتل دبی پالم» (Sofitel Dubai the Palm) نمونه‌ای عالی از استراحتگاه خانوادگی در دبی است که به‌راحتی می‌توانید یک هفته در آن اقامت کنید و از طیف وسیع سرگرمی‌های آن خسته نشوید.

در این هتل، سه استخر شنا، کلوپ آروما کیدز و ساحلی بزرگ وجود دارد. همچنین الحاق یک سرسره به استخر اصلی نیز، آن را محلی ایدئال برای کودکان کرده است.

هتل دوکس پالم

مسیر آبی با کاشی های آبی رنگ در یک پارک آبی

منبع عکس: سایت dubaitravelplanner

«هتل دوکس پالم» (Dukes The Palm) با اینکه هتل بزرگی نیست، دارای چند ویژگی است که خانواده‌ها دوست دارند. در اینجا نه‌تنها یکی از استخرهای بی‌نهایت باورنکردنی با چشم‌اندازی به ساحل جمیرا تعبیه شده، یک رودخانه تنبل پیچ‌درپیچ در سایه باغ‌های سایه قرار گرفته است.

پارک های آبی دبی در زمستان

خانواده ای مشغول تفریح در پارک آبی روباز

عکاس: ناشناس

پارک‌های آبی دبی در تمام روزهای سال حتی فصل زمستان باز هستند که این موضوع بیشتر به آب‌وهوای متفاوت و گرمسیری آن مربوط می‌شود. حضور خورشید در آسمان شهر، این امکان را به گردشگران می‌دهد تا در هر زمانی، تجربه مهیج استفاده از بازی‌های آبی و آب‌تنی را داشته باشند.

پارک بادی دبی در کنار ساحلی مملو از برج

عکاس: ناشناس

علاوه بر این، آب این پارک‌ها معمولا در هر فصل بسته به دمای محیط تنظیم می‌شود و احساس سرما یا گرما نخواهید کرد. به این ترتیب، حتی در سردترین روزهای سال در دبی که دمای هوا بالاتر از ۲۰ درجه سانتی‌گراد است، همچنان امکان شادی و تفریح در پارک‌های آبی روباز وجود دارد. زمستان‌های دبی با میانگین حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتی‌گراد که در شب تا ۱۴ درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد، شامل روزهای گرم و کوتاه می‌شود.

قیمت پارک های آبی دبی

پارک های آبیقیمت بلیط
پارک آبی وایلد وادی
  • گردشگران خارجی (افراد با قد بلندتر از ۱٫۱۰ متر)، بلیط آنلاین ۲۶۹ درهم امارات، بلیط حضوری ۲۹۹ درهم امارات
  • گردشگران خارجی (افراد با قد کوتاه‌تر از ۱٫۱۰ متر)، بلیط آنلاین ۱۹۹ درهم امارات، بلیط حضوری ۲۴۹ درهم امارات
پارک آبی آتلانتیس
  • بلیط روزانه برای بزرگسالان، ۲۶۹ درهم امارات در طول هفته و ۲۸۹ درهم امارات در آخر هفته
  • بلیط روزانه برای کودکان، ۲۲۵ درهم امارت در طول هفته و ۲۴۵ درهم امارات در آخر هفته
  • کارت سوپر یک‌روزه برای بزرگسالان، ۲۸۹ درهم امارت در طول هفته و ۳۰۹ درهم امارات در آخر هفته
  • کارت سوپر یک‌روزه برای خردسالان، ۲۳۵ درهم امارات در طول هفته و ۲۵۵ درهم امارات در آخر هفته
  • کودکان دو سال و پایین‌تر، رایگان
پارک آبی اسپلش ان پارتی
  • بلیط برای کودکان، ۱۰۰ درهم امارات در طول هفته، یکی از والدین رایگان
  • بلیط اضافه برای یکی از والدین، ۵۰ درهم امارات
پارک آبی اسپلش پد
  • بلیط یک ساعته، ۶۵ درهم امارات
  • بلیط یک‌روزه، ۹۵ درهم امارات
پارک آبی لگولند
  • بلیط حضوری، ۲۷۵ درهم امارات و بلیط آنلاین، ۲۲۰ درهم امارات
  • کودکان زیر سه سال، رایگان
پارک آبی لاگونا
  • بلیط یک‌روزه به‌صورت حضوری، ۱۹۵ درهم امارات و قیمت بلیط آنلاین، ۱۲۵ درهم امارات
  • کودکان زیر دو سال، رایگان
پارک آبی آکوافان
  • بلیط برای بزرگسالان و خردسالان، ۱۰۵ درهم امارات (دسترسی نامحدود به پارک آبی و جلیقه نجات)
پارک آبی دریم لند
  • بلیط برای بزرگسالان (افراد بالای ۱۲۰ سانتی‌متر)، ۱۶۰ درهم امارات
  • بلیط برای کودکان و افراد بالای ۶۵ سال، ۱۰۰ درهم امارات
  • کودکان با قد زیر ۸۰ سانتی‌متر و معلولان، رایگان

اگر تاکنون به دبی سفر کرده و تجربه استفاده از پارک‌های آبی آن را داشته‌اید، در پایین این مقاله از کجارو می‌توانید نظر خود را با مخاطبان ما در میان بگذارید.

پرسش‌های متداول

بهترین پارک آبی دبی کدام است؟

پارک آبی وایلد وادی، پارک آبی آتلانتیس، پارک آبی اسپلش ان پارتی، پارک آبی اسپلش پد، پارک آبی لگولند، پارک آبی لاگونا و پارک آبی آکوافان در لیست بهترین پارک های آبی دبی قرار دارند.

بهترین پارک آبی دبی برای کودکان کدام است؟

پارک آبی «اسپلش ان پارتی» (Splash n Party) جدیدترین، جالب‌ترین و مهیج‌ترین پارک آبی دبی برای کودکان دو تا ۱۲ سال محسوب می‌شود؛ هرچند برای پاسخگویی به کل خانواده طراحی شده است.

بزرگ‌ترین استخر موج خاورمیانه کجاست؟

پارک آبی وایلد وادی در دبی بزرگ‌ترین استخر موج جهان را در اختیار دارد.

کدام هتل های دبی پارک آبی دارند؟

هتل ریو، هتل هبتور گرند ریزورت، هتل گرند حیات، اقامتگاه ساحلی، هتل سوفیتل دبی پالم و هتل دوکس پالم از جمله هتل‌های دبی هستند که از پارک آبی برخوردارند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه