با تور مجازی به سرزمین‌های یخی دنیا سفر کنید

علی گودرزی
علی گودرزی یکشنبه، ۶ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۱
با تور مجازی به سرزمین‌های یخی دنیا سفر کنید

سرزمین‌های برفی همیشه بخش‌هایی شگرف از زیبایی‌های طبیعت را شکل داده‌اند. در این مقاله و در قاب تور مجازی، به سرزمین‌های سراسر سفید، یخی و برفی دنیا سفر می‌کنیم.

نسخه اولیه این مقاله در تاریخ ۱۴۰۲/۱/۶ منتشر شده و در تاریخ ۱۴۰۳/۱/۳ به‌روزرسانی شده است.

هر فصل از سال که فرا می‌رسد همراه با خود، زیبایی‌های به‌خصوصی را به چهره‌ طبعیت اضافه می‌کند. بهار با رویش دوباره‌ گل‌ها و درخت‌ها همراه است؛ تابستان با هوای آفتابی و مناطق همچنان سرسبزش، پاییز با روزهای بارانی و طبعیت سراسر نارنجی خود و زمستان، با مناطق تمام سفید و آرامش خاص خودش از راه می‌رسند. با اینکه هر فصل از سال دارای زیبایی‌های خود است و در زمان مناسب، از تماشای طبیعتشان لذت می‌بریم، این روزهای سراسر سبز بهار، تابستان و لحظات تماما سفید فصل زمستان هستند که در هر لحظه از سال، تماشا کردن طبیعتشان برای اکثر ما، دل‌نشین و آرام‌بخش است. امروز و از قاب تورهای مجازی، قرار است به مناطق یخی، برفی و تماما سفید دنیا سفر کنیم. همراه ما باشید!

در این قسمت از تورهای مجازی کجارو، از مناطق برفی و یخی برایس کنیون در آمریکا سفر خودمان را آغاز می‌کنیم و طی آن، به منطقه‌ برفی کلومونسکویه از روسیه، پارک ملی هاونگ‌لنگ (Huanglong) در چین، دریاچه‌ بایکال در روسیه و بیشتر سفر خواهیم کرد. یکی از مهم‌ترین مناطقی که طی این سفر قرار است به آن سر بزنیم، جزیره‌ گرینلند (Greenland) است. گرینلند بزرگ‌ترین جزیره‌ دنیا است که در آمریکای شمالی واقع شده است. بیش از ۸۰ درصد زمین‌های این منطقه از برف و یخ شکل گرفته‌اند. نزدیکی گرینلند به قطب شمال، مزید بر علت شده تا این منطقه پرشده از سفیدی‌های برفی باشد.

گرینلند تنها منطقه‌ قطبی این سفر نیست که به آن سر خواهیم زد. بندر نکو، آسترولاب و جنوب جرجیا از دیگر مناطق سفید و برفی مجاور قطب هستند که به سراغشان خواهیم رفت. پس از آن، به نروژ می‌رویم و از دریاچه‌ آندروتنت (Andrevatnet) دیدن می‌کنیم. در پایان نوبت به سرزمین وایکینگ‌ها یعنی ایسلند می‌رسد.

قسمتی از یک کوه یخی در قطب شمال

البته که در جریان این سفر، مناطق برفی و بسیار زیبا و کوهستانی آلپ فراموشمان نخواهند شد. بیشتر از این از سفری که در این مطلب تجربه خواهید کرد، چیزی نمی‌گوییم و این ماجراجویی را به‌خودتان می‌سپاریم. از طریق بخش ابتدایی موجود در این مطلب، از قاب تور مجازی می‌توانید به مناطق برفی و یخی سراسر دنیا سفر کنید. کجارو روزانه مطالب مختلفی را با محوریت تورهای مجازی و سفرهای تصویری منتشر می‌کند. اگر به این دست از مطالب علاقه‌مند هستید، بازدید روزانه را از کجارو فراموش نکنید.

مطالب مرتبط:

منبع AIRPANO

دیدگاه