چرا در هتل ارگ شیراز اقامت کنیم؟

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات یکشنبه، ۵ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۰
چرا در هتل ارگ شیراز اقامت کنیم؟

در این مطلب درباره هتل ارگ شیراز و مزایای اقامت در آن اطلاعاتی را به دست خواهیم داد.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد

هتل ارگ یکی از باکیفیت ‌ترین هتل‌های ۳ ستاره شیراز است که سالانه گردشگران و مسافران بسیاری را به‌سمت خود جذب می‌کند. هتل ارگ یک انتخاب بسیار فوق‌العاده و خوب برای آن دسته از افرادی است که به‌دنبال یک هتل راحت و مناسب برای اقامت خود در شهر شیراز هستند. عوامل بسیار متعددی موجب شده‌اند تا اکثر افراد به اقامت در این هتل لوکس و زیبا بپردازند. اگر شما نیز از خود می‌پرسید که چرا باید هتل ارگ را برای اقامت خود انتخاب کنیم؟ در ادامه با ما همراه باشید تا بتوانید اطلاعات بیشتری در این مورد کسب کنید.

دلایل محبوبیت هتل ارگ شیراز

هتل ارگ یکی از هتل‌های خوب و زیبای شیراز محسوب می‌شود که همواره به‌دلایل مختلفی مورد رضایت بسیاری از گردشگران و مسافران قرار گرفته است. برخی از دلایل محبوبیت هتل ارگ شیراز موارد زیر هستند:

موقعیت جغرافیایی مناسب

هتل ارگ در شهر زیبای شیراز، خیابان تختی یا همان (شهناز سابق)، بالاتر از چهار راه راهنمایی و روبه روی مسجد توکل قرار گرفته است. این هتل ۳ ستاره به‌علت قرارگیری در مرکز شهر، موقعیت مکانی بسیار خوب و ممتازی دارد و به جاذبه‌های گردشگری و دیدنی شهر همچون بازار وکیل، حافظیه و… نزدیک است. ناگفته نماند که هتل ارگ در نزدیکی خیابان ساحلی قرار دارد، به همین خاطر برای پیاده روی و قدم زدن صبحگاهی گزینه بسیار خوبی است.

دسترسی آسان به مراکز مهم شهر

همان طور که پیش‌تر نیز بیان کردیم، هتل ارگ در مرکز شهر شیراز قرار گرفته است و به همین خاطر دسترسی آسانی به مکان‌های مهم شهر دارد. هتل ارگ تا مراکز مهمی مانند مسجد وکیل آباد، حافظیه، نارنجستان، ارگ کریم خان و… کمتر از ۲ کیلومتر فاصله دارد، به‌گونه‌ای که حتی با پیاده روی و قدم زدن نیز می‌توانید به این اماکن مهم و گردشگری نیز در کوتاه‌تری زمان ممکن دسترسی پیدا کنید.

شما برای دسترسی به دیگر مکان‌های گردشگری شیراز مانند نقش رستم و تخت جمشید که فاصله نسبتا بیشتری با هتل دارند، باید حدوداً یک ساعت رانندگی کنید. برای رفت و آمد راحت و سریع‌تر به مکان‌های مختلف شهر می‌توانید از ایستگاه‌های مترو میدان ولیعصر و زندیه که در فاصله ۱.۵ کیلومتری هتل قرار گرفته‌اند، استفاده کنید. با اقامت در هتل ارگ می‌توانید به‌راحتی به ایستگاه‌های مترو دسترسی داشته باشید و هرجایی که دوست دارید بروید. این به‌خودی‌خود یکی از دلایل محبوبیت هتل ارگ به حساب می‌آید.

امکانات رفاهی ویژه هتل ارگ

خوب است بدانید که سطح امکانات رفاهی هتل ارگ شیراز چیزی فراتر از یک هتل ۳ ستاره است. هتل ارگ به کلیه امکانات و خدماتی که شما برای اقامت خود به آن‌ها نیاز دارید، مجهز شده است، به همین خاطر می‌تواند نیازهای شما مسافران عزیز را به‌خوبی برطرف سازد. در این هتل زیبا یک رستوران بسیار بزرگ و باشکوه با ظرفیت ۲۰۰ نفر قرار گرفته است که با سرو انواع غذاهای لذیذ و خوش‌طعم ایرانی و غذاهای سنتی شیرازی از میهمانان پذیرایی می‌کند.

در رستوران هتل ارگ، سرآشپزهای بسیار کاربلد و ماهری فعالیت می‌کنند که انواع دسرها، سالادها و غذاها را با کیفیت بالا طبخ و به میهمانان ارائه می‌دهند. کافی شاپ هتل ارگ نیز از فضایی بسیار دنج و صمیمی برخوردار است که با ارائه انواع غذاهای فست فودی، نوشیدنی‌های گوارا، دسرهای خوشمزه، اسنک‌های سرد و گرم و… آماده پذیرایی از شما مهمانان گرامی است.

از دیگر خدمات و امکانات بسیار خوب و با کیفیت این هتل ۳ ستاره می‌توان به خدمات تور، خدمات خشکشویی، تاکسی سرویس، ترانسفر فرودگاهی، اتاق چمدان، مینی‌بار با هزینه، اتاق سیگار و… اشاره کرد. لازم به ذکر است که در بخش لابی هتل ارگ نیز می‌توانید از اینترنت رایگان نامحدود آن بهره‌مند شوید. اما این موارد فقط و فقط امکانات ویژه این هتل هستند و این هتل به امکانات و خدمات رفاهی بسیار متعدد دیگری نیز مجهز شده است.

امکانات هتل ارگ شیراز

امکانات هتل ارگ شیراز

اتاق‌ها و سوئیت‌های متنوع

هتل ارگ شیراز ۶۴ اتاق و سوئیت لوکس و زیبا دارد که برای افراد با شرایط مختلف مناسب هستند. اتاق‌های این هتل به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که هر فردی بسته به شرایط و سطح بودجه خود می‌تواند اتاق مناسبی را برای اقامت خود انتخاب کند. ناگفته نماند تمامی واحدهای اقامتی هتل ارگ، دکوراسیون شیک و زیبایی دارند و به امکانات رفاهی مطلوبی جهت آرامش و رفاه میهمانان مجهز شده‌اند.

کلیه اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل به‌صورت روزانه نظافت می‌شوند و این جزو یکی از خدمات بسیار خوب این هتل محسوب می‌شود که موجب شده است واحدهای اقامتی فضایی دلنشین و بهداشتی داشته باشند. تنوع اتاق‌های هتل ارگ به‌قدری زیاد است که هر فردی می‌تواند بر اساس نیاز و شرایط خود، اقامتی بی‌نظیر و به‌یادماندنی را در آن‌ها تجربه کند. این جزو یکی از مسائلی به شمار می‌آید که هتل ارگ را به یک گزینه ایدئال برای اقامت در شیراز تبدیل کرده است.

اتاق‌های هتل ارگ شیراز

اتاق‌های هتل ارگ شیراز

قیمت اقتصادی و مناسب

هتل ارگ، یکی از هتل‌های ۳ ستاره شیراز محسوب می‌شود که هزینه اقامت در آن خوب و اقتصادی است. قیمت این هتل سه ستاره، در مقایسه با ارائه خدمات عالی و منحصربه‌فرد آن همواره ارزان و مقرون به‌صرفه است. با اقامت در این هتل زیبا می‌توانید با صرف هزینه نسبتا کم، از امکانات و خدمات رفاهی بسیار خوب و مزایای متعدد آن بهره‌مند شوید و اقامتی راحت را در قلب شیراز تجربه کنید.

سفری لذت‌بخش به شیراز با فلای تودی

اگر شما نیز قصد خرید بلیط به مقصد شیراز و رزرو هتل را دارید، می‌توانید برنامه‌ریزی سفر خود را به دست‌های توانمند مجموعه فلای تودی بسپارید. فلای تودی با ارائه خدمات بی‌نظیر خود، امکان یک سفر راحت و بی ‌دغدغه را برای شما در سراسر دنیا فراهم آورده است. شما می‌توانید برترین هتل‌های شیراز را با تخفیف‌های ویژه و مناسب‌ترین قیمت در فلای تودی مشاهده کنید و امکانات و قیمت آن‌ها را با یکدیگر مورد مقایسه قرار دهید تا در نهایت بتوانید بهترین هتل را انتخاب کنید.

مجموعه فلای تودی تنها در زمینه ارائه بلیط هواپیما و رزرو هتل فعالیت نمی‌کند، بلکه امکان رزرو تورهای داخلی و خارجی و اخذ ویزا را نیز وجود دارد. شما می‌توانید کلیه خدمات ذکر شده را از طریق اپلیکیشن یا سایت فلای تودی دریافت کنید.

 

 

مطالب مرتبط:

دیدگاه