رزرو و خرید آنلاین تفریحات جزیره کیش

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات شنبه، ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۰
رزرو و خرید آنلاین تفریحات جزیره کیش

در این مطلب بهترین شیوه‌های رزرو و خرید آنلاین تفریحات جزیره کیش را بررسی خواهیم کرد.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد

جزیره کیش در پاییز و زمستان یکی از مقاصد پرطرفدار گردشگری ایران محسوب میشود. آبوهوای خوب و روبه معتدل، جشنوارههای تخفیفی مختلف، تفریحات متنوع و...همگی امکان یک سفر فوقالعاده و بهیادماندنی را برای شما فراهم میکنند. وقتی صحبت از تفریحات دریایی میشود، همه ناخودآگاه به یاد جنوب و به‌خصوص کیش می‌‌افتند. در این میان چالشی که مسافران معمولا با آن روبهرو هستند، انتخاب تفریحات کیش با قیمت و کیفیت مناسب است.

یکی از راهها خرید حضوری است که مشکلات خاص خود را دارد، مانند تکمیل ظرفیت، تعطیلی کلوپ و... راه دیگر مراکز فروش آنلاین تفریحات است؛ اما خدمات آن‌ها از نظر کیفیت و پشتیبانی و تخفیف با هم متفاوت است. سفرساز یکی از وبسایتهای فروش تفریحات و خدمات جزیره کیش است که پشتیبانی آنلاین، قیمت مناسب و سرعت عمل در خرید را سرلوحه کار خود قرار داده است.

برنامهریزی سفر به کیش را چگونه انجام دهیم؟

هدف هر فرد از سفر، متفاوت است. گاهی تنها برای کسب آرامش و ریلکس کردن به سفر میرویم که در این صورت باید مکانهایی را انتخاب کنیم که طبیعت زیبا و آرامشبخشی داشته باشد. گاهی نیز هدفمان از سفر،تجربه تفریحات تازه و خوشگذرانیهای هیجانانگیز است که شهرهای پرچالشتر با امکانات مدرنتر،انتخاب بهتری محسوب میشوند.

هدف هرچه باشد، یک برنامهریزی خوب و مناسب اصلیترین موضوعی است که برای یک سفر بهیادماندنی مورد نیاز است. اینکه بسته به بودجه، علاقهمندی و تعداد نفرات بتوان لیستی از فعالیتها و تفریحات تهیه کرد که تمام اعضای گروه از سفر خود لذت ببرند، کاری است که ممکن است هرکسی از پس آن برنیاید. اینجا است که تجربه، شناختن اماکن آن شهر تفریحی و مهارت در برنامهریزی به کار میآید.

خوشبختانه تیم سفرساز از چنین امکانی برخوردار است و سفری خاطرهانگیز را برای شما تضمین میکند.

چقدر با جزیره کیش آشنا هستید؟

پیش از هر چیز ابتدا لازم است کمی بیشتر درباره مقصد سفرمان، یعنی نگین زیبای خلیجفارس اطلاعات کسب کنیم. جزیره کیش با مساحت حدودی ۹۰ کیلومتر در جنوب کشور و در احاطه آبهای زیبای خلیجفارس است. هرساله نزدیک به دو میلیون گردشگر از آن بازدید میکنند. اگر بخواهیم خصوصیات کیش را بهاختصار برای شما لیست کنیم،به موارد زیر میرسیم:

  • متوسط دمای هوا از کمینه ۲۵ درجه تا بیشینه ۳۵ درجه است.
  • به ساکنان جزیره «کیشوند» میگویند که متشکلاند از بومیان جزیره و مهاجران که بیش از شش ماه ساکن آن هستند.
  • بهترین زمان سفر به کیش از نظر آبوهوا، از آذرماه تا اوایل اردیبهشت است.
  • کیش به جزیره تفریحات دریایی معروف است که خرید بلیط آن‌ها به دو صورت حضوری و آنلاین انجام میشود.
  • لاکپشتها و مرجانها دو گونه زیستی محافظتشده و باارزش کیش محسوب میشوند.
  • نزدیک به 14 مرکز خرید فعال در جزیره کیش وجود دارد.
  • بیش از ۵۰ هتل و اقامتگاه در این مکان توریستی فعالیت میکنند.
  • پارک آبی اوشن کیش اولین و بزرگترین پارک آبی روباز ایران قابل استفاده برای خانمها و آقایان در این جزیره ساخته شد.

حال که اطلاعات مختصری درباره مقصد بعدی سفر خود کسب کردید،بهتر است در خصوص تفریحات متنوع آن نیز اطلاعات کافی داشته باشید تا با دید بازتری دست به انتخاب بزنید.

تفریحات آبی کیش

بهترین تفریحات کیش را بشناسید

تفریحات کیش به سه نوع اصلی تقسیم میشوند:

  • تفریحات آبی
  • تفریحات غیرآبی
  • اماکن تاریخی و دیدنی جزیره

هدف گردشگران کیش در وهله اول تجربه تفریحات دریایی و آبی است و سپس خرید و بازارگردی. با این حال جزیره، دوستداران آرامش و اماکن تاریخی را نیز دست خالی نخواهد گذاشت. به همین دلیل قصد داریم شما را با ابعاد مختلف تفریحات این مقصد توریستی آشنا کنیم.

فهرستی از تفریحات آبی و دریایی جزیره کیش

همانطور که از اسمشان پیدا است،با آب و دریا سروکار دارند، پس اگر طرفدار آببازی و شنا و خیس شدن هستید، یک سفر هیجانی به کیش با پکیجی از تفریحات دریایی، بهترین انتخاب برای شما است. در سراسر سواحل شمالی تا جنوبی کیش کلوپهای تفریحات دریایی مستقر هستند که این سرگرمیها را با رعایت نکات ایمنی کامل، به گردشگران ارائه میدهند. با هم برخی از معروفترین تفریحات آبی کیش را مرور میکنیم:

  • بزرگترین پارک آبی روباز کشور در جزیره کیش: بله! پارک آبی که دیگر نیازی به معرفی ندارد؛ پرهیجانترین و پرطرفدارترین تفریح آبی در تمام دنیا، آنهم در فضایی روباز، مطابق با استانداردهای جهانی. پارک آبی اوشن کیش در فضای روباز شش هکتاری، با بیش از ۱۴ راید متنوع و امکاناتی نظیر رستوران، کافه، عکاسی، بزرگترین شبیهساز موجسواری کشور و... برای خانمها و آقایان قابل استفاده است. همچنین جهت خرید بلیط اوشن پارک کیش می‌توانید از طریق وب‌سایت سفرساز با بیشترین تخفیف تهیه کنید.
  • قایقسواری در کیش را از دست ندهید: حس خوب شناور بودن روی آب برای خیلی از افراد لذتبخش است. در کیش طیف وسیعی از قایقها با توجهبه مهارت و علاقه افراد فعالیت میکنند. از شاتل و بنانا و رینگو، شناختهشدهترین تیوبهای تندرو در کیش گرفته تا قایقهای پارویی ساده و کایاک. از پدل برد، تفریح آرامبخش گرفته تا قایقهای بادبانی و ویندسرف برای افراد حرفهای. تمام این تفریحات با توضیحات کامل و قوانین الزامات آن، در وبسایت سفرساز برای شما در دسترس است.
  • فلای بورد در کیش: کفشهای جادویی را به پا کنید و بر فراز دریا به پرواز درآیید! این خلاصهای از تفریح آبی فلای برد است که در اکثر کلوپهای دریایی جزیره ارائه میشود. در این تفریح مهیج کفشهای مخصوصی میپوشید و با فشار آبی که توسط یک رابط به جت اسکی متصل است، به‌سمت بالا هدایت میشوید. گاه میتوانید مثل یک پرنده پرواز کنید و گاه مثل یک دلفین در آب شیرجه بزنید.
  • غواصی، بهترین انتخاب در تفریحات آبی: مگر میشود به خلیج زیبای فارس سفر کرد و فرصت کشف دنیای زیر آب را از دست داد! دیدن ماهیها و مرجانهای شگفتانگیز جزیره کیش با غواصی در سایتهای ایمن جزیره میسر است. عمق آب در سایتهای غواصی کیش از مبتدی تا حرفهای، متغیر است و فرصت بسیار خوبی برای یک تجربه ناب خواهد بود. اگر دوست دارید با سایتهای غواصی جزیره آشنا شوید حتما به سفرساز سر بزنید.
  • پاراسل را فراموش نکنید: حتما در عکسهای کیش چترهای رنگارنگ بزرگ را بر فراز آسمان دیدهاید. پاراسل یکی از تفریحات قدیمی و همیشه پرطرفدار کیش است. شما سوار بر چترهای بزرگ، با هدایت یک قایق و ناخدای ماهر، همراه فشار باد، به‌سمت بالا کشیده میشوید و از یک منظره آبی زیبا بر فراز دریا لذت خواهید برد.
  • اسکوتر زیر دریایی: اگر شنا بلد نیستید اما دوست دارید دنیای زیر آب را رصد کنید، اسکوتر زیردریایی مختص شما ساخته شده! وسیلهای که مثل یک موتور کوچک کار میکند. شما بر آن سوار میشوید و پس از نصب کپسول اکسیژن تا عمق ده متری آب فرو خواهید رفت. اسکوتر زیردریایی را تنها در کلوپ مرکز غواصی کیش پیدا خواهید کرد.
  • اسکی روی آب و جت اسکی: عاشقان سرعت و آب انتخاب دیگری هم پیش روی خود دارند؛ جت اسکی که تفریح شناختهشدهای برای همه است و اسکی روی آب که در جزیره به دو صورت کیبل اسکی یا با نیروی قایق تندرو ارائه میشود. انتخاب شما هرچه باشد، بهترین امکانات برای تجربه آن فراهم است.

تفریحات غیرآبی جزیره کیش را بشناسید

روی دیگر تفریحات کیش را تفریحات غیرآبی تشکیل میدهند. قرار نیست آببازی و دریا مورد پسند همه باشد؛ پس امکانات دیگری که میتوانید در کیش از آن‌ها برخوردار شوید نیز وجود دارند. اگر همراه کودک سفر کردهاید توصیه میکنیم به این مراکز تفریحی سر بزنید، البته این مراکز برای بزرگسالان نیز جاذبه دارند:

  • پارک دلفینهای کیش: از قدیمیهای جزیره که بسیار پرطرفدار هم هست، پارک دلفینهای کیش است که دیدن دنیای لطیف و شگفتانگیز دلفینها را برای شما میسر میکند. در این مجموعه میتوانید از پارک پرندگان و نمایشگاه خزندگان هم دیدن کنید.
  • برف بازی در دمای ۳۰ درجه! پارک برفی پنگوئن در کیش تجربهای متفاوت به شما عرضه میکند. لذت برفبازی و درستکردن آدم‌برفی در هوای تابستانی جزیره چیزی است که برای کودک تا بزرگسال جذاب است.
  • جنگ تفریحی و کنسرت در کیش: اگر اهل تفریحات شبانه هستید جنگهای شبانه کیش را به شما پیشنهاد میکنیم. دو ساعت خنده و شادی حال و هوای هرکسی را عوض میکند. کنسرتهای فصلی کیش هم که نیاز به معرفی ندارند. پکیجی از خوانندگان مطرح در فواصل مختلف سال در جزیره کنسرت برگزار میکنند.
  • تم پارک سنتر و تم پارک سفر به دور دنیا: دو مجموعه پارک وسیع و جذاب با امکانات متفاوت؛ از دایناسورهای غولپیکر تا سفر مجازی به کشورهای مطرح دنیا؛ از مجیک پارک و عکسهای خاص تا دیدن تصاویر هولوگرام از فرهنگ و سنن کشورها.
  • کشتی تفریحی و کشتی آکواریوم را فراموش نکنید. کشتیهای تفریحی جزیره با یک تیر دو نشان میزنند؛ هم یک کنسرت موسیقی روی آب هستند و هم یک رستوران متحرک روی آب. پس توصیه میکنیم حتما یکی از شبهای خود را به این تفریح جذاب اختصاص دهید. کشتی آکواریومهای کیش نیز با کف و بدنه شیشهای فرصت دیدن آبزیان و دنیای زیر آب را همراه تمام اعضای خانواده برای شما فراهم میکنند.
  • بانجی جامپینگ و پرش از ارتفاع: اگر ۱۸ سال به بالا هستید حتما بانجی جامپینگ را امتحان کنید. پرش از سکوهای ۴۰ و ۶۰ متری و هیجانی بیحدوحصر را در باشگاه جاذبه کیش تجربه خواهید کرد.
  • تلهکابین و شهربازی میکامال: مجموعه میکامال که امکانات متنوع آن یکی پس از دیگری افتتاح میشود، یکی از مجموعههای تفریحی و تجاری فوقالعاده کیش است که شاید در کشور کمسابقه باشد. تلهکابین، تونل باد، آکواریوم، شهربازی شامل بخشهای متنوع و...از جمله تفریحاتی است که در میکامال امکان استفاده از آن‌ها را خواهید داشت.

تله کابین میکامال در کیش

جاهای دیدنی کیش کداماند؟

بومگردی کیش از دیگر امکانات پیش روی شما در سفر به کیش است. عموماً طبیعت و فرهنگ جنوب حس و حال منحصربهفرد و طرفداران خاص خود را دارد. جزیره کیش نیز از این قاعده مستثنی نیست. بافت بومی کیش که معمولا در بخشهای شمالی و مرکزی پراکنده است محل مناسبی برای شناخت هرچه بهتر رسوم و فرهنگ مردمان کیش قدیم بوده و سرگرمی جالبی برای دوستداران اماکن تاریخی است. برخی از این محلها را بهاختصار برای شما نام میبریم

  • خانههای تاریخی کیش مانند خانه بومیان و تک بادگیر
  • محله عربها یا محله سفین کیش
  • بازار ماهیفروشان
  • کشتی یونانی
  • شهر باستانی حریره
  • شهر کاریز
  • روستای ننه باغو

وبسایت سفرساز مجری فروش تفریحات کیش با ارزانترین نرخ

مفتخریم اعلام کنیم که وبسایت سفرساز با بیش از چهار سال تجربه مداوم در زمینه گردشگری کیش و پوشش کامل تمام تفریحات و امکانات، ابزار کاملی است برای یک سفر بینقص به جزیره زیبای کیش. پکیج تفریحات با ارزانترین نرخ و طراحیشده مختص شما و بودجه سفرتان، پشتیبانی مداوم و اطلاعات عمومی درباره جزیره، از جمله خدماتی است که میتوانید از تیم سفرساز توقع داشته باشید.

کافی است از طریق شماره ۰۹۰۵۳۵۸۷۴۱۳ یا از طریق وب‌سایت www.safar-saz.com با ما در ارتباط باشید تا به‌صورت آنلاین از قیمت تفریحات کیش مطلع شوید.

سفرساز برای شما خاطره میسازد!

 

مطالب مرتبط:

دیدگاه