حراج شگفت انگیز جشنواره خرید زمستانی ۲۰۲۴ / تا ۹۰ درصد تخفیف

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات چهار شنبه، ۲۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۰
حراج شگفت انگیز جشنواره خرید زمستانی ۲۰۲۴ / تا ۹۰ درصد تخفیف

حراج شگفت انگیز زمستان ۲۰۲۴ فرصتی طلایی برای شهروندان و گردشگران تا بتوانند از بهترین و معتبرترین برندهای دنیا خریدهای مقرون به‌صرفه ای داشته باشند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد

هر ساله در آغاز سال نوی میلادی جشنواره خرید های زمستانی برپاست که طی آن برند های مختلف تخفیف های جذابی را برای محصولات خود در نظر می‌گیرند. در این مطلب به بررسی چگونگی این حراج های زمستانی در دو شهر پرطرفدار دبی و استانبول می‌پردازیم.

حراج بزرگ آغاز سال ۲۰۲۴ میلادی در استانبول

لازم به یادآوری نیست که کشور ترکیه و در صدر شهرهای آن استانبول، یکی از قطب های مهم گردشگری در دنیا است که هر ساله گردشگران بسیاری را از ایران، روسیه، چین و ژاپن ،کشورهای عربی و حتی آمریکا به خود جذب می‌کند. این شهر پر هیاهو همیشه مرکزی برای خریدهای ارزان از معتبرترین برندهای دنیا است. ترکیه کشوری است که بازارداغی برای اعیاد مختلف دارد. از تعطیلات مسلمانان مانند عید قربان و عید فطر و غیره تا بلک فرایدی و تعطیلات کریسمس و سال نو میلادی همگی در این کشور به رسمیت شناخته می‌شوند. مردم ترکیه در این ایام تعطیل هستند و فروشگاه‌ها تخفیف های ویژه و فوق‌العاده‌ای در نظر می‌گیرند که به ۳۰ تا ۹۰ درصد هم می‌رسد. فرصتی طلایی برای شهروندان و گردشگران تا بتوانند از بهترین و معتبرترین برندهای دنیا خریدهای مقرون به‌صرفه ای داشته باشند.

تخفیف های استثنایی سال نو میلادی در استانبول

خرید سال نو

جشنواره تخفیف های سال نوی میلادی معمولا از ۲۵ دسامبر آغاز شده و تا اواخر ژانویه همچنان پایدار است. هر برندی معمولا تایم ویژه‌ای برای تخفیف های خود لحاظ می‌کند و بهتر است که این تایم ها که از طریق سایت‌های معتبر اطلاع‌رسانی می‌شود را به خاطر بسپارید. برای آنکه بتوانید از بیشتر برندها دیدن و خرید کنید بهتر است که سری به اوت لت های استانبول بزنید. اوت لت ها مراکز خرید بزرگی هستند که معمولا بیشتر برندها در آنجا شعبه دارند. اوت لت ها در طول سال همیشه تخفیف دارند و در اعیاد و مراسم ویژه تخفیف هایشان چند برابر می‌شود. در این ایام رزرو هتل و اجاره خودروها هم با تخفیف های عالی همراه است. شما در این ایام برای اجاره خودرو در استانبول با تخفیف ویژه می‌توانید اقدام کنید.

چرا تخفیف ۹۰ درصدی؟!

شاید تعجب کنید که مگر امکان دارد تخفیف تا ۸۰ و حتی ۹۰ درصد هم برسد. بله ممکن است. می‌توان گفت که کریسمس و سال نو میلادی در ژانویه یکی از مهم ترین زمان ها برای خرید ارزان و با کیفیت از مراکز خرید است شاید بتوان گفت که بهترین تخفیف ها را در این ایام می‌توانید ببینید چراکه بیشتر برندها انبارگردانی دارند. جنس های تک سایز، و جنس هایی با فرم و مدل های سال قبل را با قیمت‌های ویژه و استثنایی به فروش می رسانند تا جا برای ارائه مدل های جدید باز شود. و با توجه به لازمه جذب مشتری جنس های تازه و جدید خود را هم برای یک هفته یا بیشتر به معرض تماشا و حراج می‌گذارند تا مشتریان دائمی خود را جذب کنند.

از کجا خرید کنیم؟

باید بدانید که لازم نیست به‌دنبال یک اپلیکیشن یا وب‌سایت خاصی برای خرید بگردید. مخصوص اگر می‌خواهید از برندها خرید کنید و سایز و رنگ برایتان مهم است. خرید های آنلاین همیشه جای خطا و اشتباه دارد. سایز برندهای مختلف متفاوت است. مثلا زارا و برشکا برندهایی هستند که لباس هایش معمولا اورسایز است و بهتر است قبل از خرید آن‌ها را امتحان کنید. همان طور که اشاره شد. مراکز خرید و اوت لت ها مکان های مناسبی برای خریدهای سال نو در استانبول هستند. کافی است هنگام عبور از کنار خیابان، یا درب ورودی مراکز خرید و فروشگاه‌ها دقت کنید، معمولا در این ایام، تابلوهایی قرمز رنگ بر سر در مغازه ها نصب شده است که میزان تخفیف ها را نشان می‌دهد. همچنین در این روزها، علاوه بر خرید و سود قابل‌توجه از تخفیف، می‌توانید از تماشای شهر لذت ببرید. در آغازین روزهای سال نو، خیابان‌ها و مراکز خرید استانبول، با درخت های کریسمس و بادبادک و کاغذهای رنگی و لامپ های نورانی آذین می‌شود و شهر جلوه خاصی به خود میگیرد. موسیقی خیابانی در گوشه و کنار شهر به گوش می‌رسد و فضا را بسیار رویایی و شورانگیز می‌کند.

تخفیف های شگفت انگیز در جشنواره خرید زمستانی دبی ۲۰۲۴ 

دبی بزرگترین مراکز خرید دنیا را دارد. جشنواره های خرید و بازارهای شلوغ و پر از هیجان همیشه بستری برای یک خرید با کیفیت برای مشتریان فراهم می‌کند. نکته حائز اهمیت این است که در دبی فصل سفر و فصل حراج و جشنواره خرید تقریبا در یک پروسه زمانی است که معمولا از ۲۶ دسامبرآغاز شده و تا ۲۸ ژانویه ادامه دارد. در این روزها قیمت اجاره خودرو در دبی به کمترین حد خود می‌رسد. شما در این ایام برای اجاره خودرو در دبی با تخفیف ویژه می‌توانید اقدام کنید.

جشنواره حراج دبی (DSF):

جشنواره حراج دبی که به DSF مشهور است یک رویداد سالانه است که به‌مدت یک ماه به طول می انجامد. این فستیوال توسط مراکز خرید و فروشگاه‌های دبی و بخش های گردشگری دبی برگزار می‌شود. این رویداد بزرگ در دبی چند سالی است که از ماه دسامبر شروع می‌شود و تا فوریه ادامه می‌یابد. فستیوال حراج بزرگ دبی (DSF)  نه‌تنها یک جشنواره خرید است، بلکه یک تجربه شورانگیز از تفریح و سرگرمی و هیجان است. این رویداد، هرساله میلیون‌ها گردشگر و توریست را از سراسر جهان به دبی و شهرهای اطراف آن من جمله راس الخیمه و شارجه می کشاند. مراکز خرید، بازارهای محلی و مجتمع‌های بزرگ خدماتی و تجاری، تخفیف‌های شگفت‌انگیزی را برای محصولات متنوع و گوناگون فراهم می‌سازند. لباس های مد روز با رنگ سال، جواهرات و عطرهای تازه متولد شده، صنایع دستی ، لوازم الکتریک و خانگی ، همه و همه یک جشنوازه بی سابقه و استثنایی را رقم می زند تا سفر زمستانی روزهای آغازین سال نو میلادی را برای شما به تجربه‌ای تکرار نشدنی تبدیل کند.

بازارحراج ها از حدود آبان ماه تا فروردین که آب و هوای دبی بسیار مطبوع و دل‌انگیز می‌شود بسیار داغ است. بهترین زمان خرید در حراجی های دبی و جشنواره های دبی هم معمولا از ۲۶ دسامبرآغاز شده و تا ۲۸ ژانویه ادامه دارد. یعنی درست با آغاز کریسمس و سال نو میلادی که هرساله به‌شکل باشکوهی در دبی برگزار می‌شود و امسال هم (۲۰۲۴) رکوردشکنی داشته و در در دبی و راس الخیمه با جشن نور و آتش در ساعات  اولیه سال نو میلادی توانست به دنیا ثابت کند که دبی ، راس الخیمه و به‌طور کل امارات در برگزاری مراسم شادی و جشن های بین‌المللی در دنیا بی رقیب هستند.

و این بی رقیب و بی‌نظیر بودن در جشنواره های خرید هم صدق می‌کند. جشنواره خرید دبی یکی از مشهورترین فستیوال‌های خرید در سراسر جهان است که در آن کل شهر دبی و صدها مرکز خرید با ارائه تخفیف‌های عالی و ویژه، شادی بی‌نظیری را به سطح شهر می آورند. تخفیف های دبی در این روزها بسیار چشم گیر است. تخفیف‌هایی که از ۲۰ درصد شروع می‌شوند و به بالاترین حد ممکن یعنی ۹۰ درصد می‌رسند و تازه داستان همین جا به پایان نمی رسد. جوایز بی‌نظیر بسیاری از قبیل ماشین های سواری لاکچری به خریداران در مراسم مسابقه و قرعه کشی مراکز خرید اهدا می‌شود برندگان خوش شانس ممکن است پول نقد، اتومبیلی لاکچری، کالاهای خانگی و حتی طلا های ارزشمند به خانه ببرند. و همین امر باعث می‌شود تا وسوسه یک خرید دلچسب تا مدت ها در ذهن مشتریان و خریداران باقی بماند و خاطره ای شاد از حراج سال نو میلادی دبی را در خاطره شان حفظ کنند.

آب و هوای دبی در سال نو میلادی

خرید از دبی

شرایط آب و هوایی دبی در آغاز فصل زمستان آن‌قدر بی‌نظیر است که نیازی به توضیح ندارد. گرمای تابستانی رو به اتمام است و خنکای زمستان حال و هوای بهاری به شهر بخشیده است. و زمانی مناسب را برای گشت‌وگذار در شهر و دیدن جاذبه های گردشگری و خرید از مراکز تجاری فراهم کرده است. شرایط آب و هوای روزهای آغازین سال نو میلادی برای هر هدفی در دبی ایدئال است. رسیدگی به کارهای شخصی و تجاری، گشت‌وگذار در شهر و خارج از شهر و تماشای دیدنی های دبی و شهرهای اطراف آن، همگی در چنین آب و هوای مطبوعی به بهترین شکل امکان‌پذیر است و می‌تواند وسوسه یک سفر خیال انگیز را در ذهن متبادر کند.

رویدادهای هیجان‌انگیز دبی در سال نو میلادی

کنسرت و نمایش

کنسرت های متنوع دبی یکی از جذابیت‌های جشنواره های زمستانی دبی است. هنرمندان معروف از سرتاسردنیا در این ایام در دبی برنامه‌های بی‌نظیری دارند که  در دیگر فصل های سال کمتر نظیر آن‌ها را می‌بینید. همچنین نمایشگاه‌ها و کارگاه‌های صنایع دستی زیادی در سراسر شهر در طول رویداد حراج در دبی برگزار می‌شوند که بسیار دیدنی هستند.

آتش بازی و نورافشانی شهر

آتش بازی و نورافشانی و رقص های محلی خیابانی هم در آغازین روزهای سال نو میلادی در سطح شهر به چشم می خورد که نقاط برجسته شهر از برج خلیفه تا دهکده جهانی را روشن و نورانی می‌کند و حال و هوای شورانگیزی به شهر می بخشد.

پیک نیک در هوای معتدل زمستانی دبی

زمستان دبی همانند فصل بهار دیگر شهرها است. می‌توانید در هوای مطبوع پیک نیک کنید و با خانواده و کودکان خود لحظات شادی بخشی را بگذرانید. برنامه‌های سرگرم‌کننده بسیاری در ایام سال نو میلادی در پارک ها برای کودکان لحاظ شده است. فعالیت هایی نظیر، مسابقه و سرگرمی و نمایش های عروسکی و نقاشی چهره که همگی برای بچه‌ها بسیار سرگرم‌کننده و جذاب هستند.

تفریحات متنوع زمستانی

قایق‌سواری، کشتی‌های تفریحی و کروز، سافاری صحرا، اسکی دبی، آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب، و بسیاری از فعالیت‌های لذت‌بخش دیگر که تخفیف‌های زیادی در طول فصل خرید سال نو میلادی و آغاز حراج زمستانی در دبی دارند که می‌توانید آن‌ها را با کمترین هزینه تجربه کنید.

توصیه های خرید

  • قبل از خرید لیستی از مایحتاج خود تهیه کنید. برندهایی که دوست دارید وکالاها و لباس هایی که مورد نیازتان است را بنویسید تا در هنگام خرید و مواجه شدن با تخفیف ها سردرگم نشده و خرید اشتباهی نکنید.
  • درخرید کردن عجله نکنید، ابتدا سری به مغازه ها بزنید و تخفیف ها را با هم مقایسه کنید و سپس اقدام به خرید کنید.
  • در سفر، لباس و لوازم زیاد به‌همراه نیاورید. یک لباس و کفش راحتی و گرم کافی است. چمدانی خالی برای خرید ها به‌همراه داشته باشید.
  • ساعات ابتدایی روز و صبح‌ها مراکز خرید خلوت‌تر است و زمان مناسبی برای خرید و گشت‌وگذار است.
  • اجاره خودرو را فراموش نکنید؛ چراکه در کوتاهترین زمان می‌توانید از مراکز خرید بیشتری بازدید کنید و به‌راحتی خرید ها را در ماشین جای داده و نگران حمل و نقل آن‌ها نباشید. ( تاکسی در استانبول و دبی بسیار گران برایتان تمام می‌شود و اجاره خودرو مقرون به‌صرفه تر است)
  • به‌همراه خود آب و میان‌وعده‌ای کوچک داشته باشید؛ چراکه در این ایام، کافه و رستوران ها شلوغ است و گاها کمی برای سفارش خود معطل می شوید.

سخن پایانی

شما برای گشت‌وگذار در دبی و استانبول و خرید از فروشگاه‌ها نیاز به زمان کافی دارید پس برای صرفه‌جویی در وقت و هزینه، بهتر است کار خود را با اجاره خودرو از سامانه رنتیفا راحت کنید. شما از طریق سامانه رنتیفا در بیش از ده شهر مختلف دنیا می‌توانید با خیال راحت، خودروی مورد نظر خود را رنت کرده و ماجراجویی خود را آغاز کنید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه