سایت لیدوما | اجاره ویلا، سوئیت و اقامتگاه

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات چهار شنبه، ۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۰
سایت لیدوما | اجاره ویلا، سوئیت و اقامتگاه

 حتما دیده یا شنیده اید که این روزها وب‌سایت‌های مختلفی در حوزه رزرو آنلاین اقامتگاه فعالیت می‌کنند، اما مسئله مهم این است که در این بازار رنگارنگ به کدام وب‌سایت مراجعه کنیم؟

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد

در سال‌های اخیر با پیشرفت تکنولوژی و رونق گرفتن کسب و کارهای آنلاین تعداد افراد بیشتری با پدیده رزرواسیون آنلاین اقامتگاه آشنا شدند. حتما دیده یا شنیده‌اید که این روزها وب‌سایت‌های مختلفی در حوزه رزرو آنلاین اقامتگاه فعالیت می‌کنند؛ اما مسئله مهم این است که در این بازار رنگارنگ به کدام وب‌سایت مراجعه کنیم و چرا؟ در این مطلب می‌خواهیم در مورد یکی از بهترین پلتفرم‌های رزرو آنلاین اقامتگاه که سال‌ها تجربه در حوزه گردشگری دارد با شما صحبت کنیم و بگوییم چرا اجاره ویلا و سوئیت لیدوماتریپ بهترین انتخاب برای اجاره ویلا و اقامتگاه در سفر است. تا پایان با ما همراه باشید.

با سایت لیدوما بیشتر آشنا شوید:

لیدوماتریپ یک پلتفرم دانش بنیان است که بیش از هشت سال در حوزه خدمات گردشگری و به‌طور تخصصی در زمینه رزرو آنلاین انواع اقامتگاه، اعم از ویلا و سوئیت و بوم گردی در سراسر ایران فعالیت می‌کند. این مجموعه با تیمی جوان و خلاق توانسته در حال حاضر در بین رقبای خود در بازار رزرو آنلاین اقامتگاه جایگاه خوبی پیدا کند و نامی آشنا برای اهالی سفر باشد. در ادامه برخی از مزیت‌های رقابتی لیدوماتریپ را با هم بررسی می‌کنیم تا بدانیم که چطور لیدوماتریپ بهترین انتخاب برای اجاره انواع اقامتگاه‌ها در سراسر کشور است؟

تنوع قیمت و هزینه اجاره سوئیت 

ویلاها و سوئیت‌های لیدوما

می دانید که هر میزبان می‌تواند قیمتی را برای خانه اش اعلام کند و هیچ نرخ ثابت و مشخصی برای آن وجود ندارد. در تهران بیش از ۵۰۰ اقامتگاه اجاره ای روزانه و کوتاه مدت وجود دارد که امکانات متفاوتی دارند و طبیعتا قیمت‌ها تنوع زیادی دارد؛ بنابراین چنانچه شما از طریق یک وب‌سایت معتبر برای اجاره سوئیت تهران  اقدام کنید خیالتان از بابت منصفانه بودن قیمت اجاره روزانه خانه در تهران راحت‌تر است. از طریف دیگر در وب‌سایت لیدوماتریپ انواع اقامتگاه ها در رنج قیمتی متفاوت وجود دارند که شما می‌توانید متناسب با بودجه خود مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید.

تنوع واحدهای اقامتی

این روزها در همه جای ایران انواع اقامتگاه‌های اجاره‌ای مشاهده می‌شوند که هرکدام امکانات و در نتیجه قیمت متفاوتی دارند. لیدوماتریپ با پوشش دهی انواع اقامتگاه ها از سوئیت های ارزان گرفته تا ویلاهای لوکس و لاکچری این امکان را برای مسافران فراهم کرده تا متناسب با بودجه و شرایطشان بتوانند اقامتگاه مورد نظر خود را انتخاب و رزرو کنند. انواع سوئیت، آپارتمان، هتل آپارتمان، اقامتگاه های بوم گردی، خانه مبله، ویلا، کلبه چوبی و... برای اجاره با امکانات استخردار، جکوزی دار، تراس دار و با چشم‌اندازی از جنگل، باغ یا ساحل در سایت لیدوما قرار گرفته‌اند.

امکان مشاهده نظرات مهمانان قبلی

حتی اگر همه اطلاعات درج شده در سایت تکمیل باشد گاهی ما همچنان ته دلمان بابت رزرو قرص نیست. در سفر به جزیره کیش اقامتگاه های زیادی هستند که هم از نظر امکانات هم از نظر دسترسی گزینه ایدئال اقامت ما در کیش به نظر می رسند اما چگونه می‌توانیم بین ده ها ویلا و سوئیت بهترین انتخاب را برای رزرو اقامتگاه در کیش داشته باشم؟ اگر شما از طریق وب‌سایت لیدوما برای اجاره سوئیت در کیش یا اجاره ویلا در کیش اقدام کنید می‌توانید نظرات و امتیازات سایر مسافرانی که پیش از شما در هر اقامتگاه سکونت داشته‌اند را مشاهده کنید. این مسئله باعث می‌شود تا به‌خوبی با نقاط قوت و ضعف هر واحد اقامتی مواجه شوید و با اطمینان بیشتری تصمیم بگیرید.

پوشش دهی سراسری

با مراجعه به وب‌سایت لیدوماتریپ شما می‌توانید در دورافتاده ترین روستاها نیز اقامت داشته باشید. لیدوما سعی کرده با پوشش دهی سراسری امکان اجاره ویلا در شمال و اجاره یک واحد اقامتگاه بومگردی در جزیره‌ای دور افتاده در جنوب را به‌طور هم‌زمان برای مسافران فراهم کند. به این ترتیب شما در هر سفری به هر نقطه ایران نگرانی نخواهید داشت. خلاصه اینکه مهم نیست اهل کدوم دیاری، با لیدوماتریپ همه جای ایران خونه داری!

پشتیبانی همه‌روزه

شاید بتوان گفت یکی از مهم ترین نقاط قوت لیدوماتریپ وجود تیم پشتیبانی حرفه‌ای آموزش دیده و مسلط به اقامتگاه ها و میزبانان است . پشتیبانان لیدوما همه‌روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ شب پاسخگوی مسافران و میزبانان هستند. به این ترتیب شما می‌توانید مطمئن باشید که از لحظه ورود به سایت تا پایان سفر یک تیم تخصصی همراه شما خواهد بود. تیم پشتیبانی لیدوما با توجه به نیاز و شرایط شما بهترین گزینه‌های اقامتی را به شما معرفی می‌کنند و پس از تایید نهایی توسط شما مراحل رزرو به‌صورت کاملا آنلاین و در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌شود. علاوه بر این پشتیابان در تمام طول سفر همراه و پاسخگوی شما خواهند بود و در صورت بروز هر مشکلی بلافاصله برای رفع آن اقدام می‌کنند.

به روز بودن اطلاعات اقامتگاه ها

بعد از ورود به وب‌سایت لیدوماتریپ و انتخاب شهر مقصد تعداد زیادی اقامتگاه را مشاهده می‌کنید که می‌توانید با باز کردن هرکدام از این موارد اطلاعات کامل و به روز درمورد آن را مشاهده کنید. قطعا زمانی که تصمیم به رزرو آنلاین اقامتگاه گرفته‌اید مهم ترین نکته برایتان این است که از امکانات و بهداشت محل اقامتتان مطمئن شوید. تیم کنترل کیفیت اقامتگاه ها با قرار دادن تصاویر متعدد از فضای داخلی و خارجی هر اقامتگاه و همچنین اطمینان از به روز بودن اطلاعات در مورد امکانات و هزینه‌ها خیال شما را از این بابت راحت خواهد کرد.

امکان رزرو آنی

در وب‌سایت لیدوماتریپ یک بخش رزرو آنی وجود دارد که در آن بخش شما در هر زمانی که به وب‌سایت مراجعه کنید تعدادی از اقامتگاه های آماده رزرو را مشاهده خواهید کرد که در زمان ورود شما به سایت تخلیه کامل بوده و بلافاصله بعد از درخواست رزرو برای شما انجام می‌شود و نیازی به تائید میزبان نیست. این امکان یکی از بهترین گزینه ها برای کسانی است که می‌خواهند رزرو خود را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهند.

ارائه تخفیف

تعداد زیادی از اقامتگاه های موجود روی وب‌سایت لیدوماتریپ دارای تخفیف هستند. در واقع لیدوما این امکان را برای مسافران فراهم کرده تا بتوانند با قیمت مناسب اقامتگاه مناسب بودجه خود را انتخاب کرده و رزرو کنند. این یکی از امکانات شگفت انگیز لیدوماتریپ است که می‌تواند برای افرادی که همیشه در سفر هستند انتخاب بسیار مناسبی باشد تا با هزینه کمتر سفر کنند.

پرداخت ایمن و مطمئن

وبسایت لیدوما

لیدوماتریپ دارای گواهی SSL بوده و شما با یک سازوکار امن از طریق درگاه بانکی معتبر و به نام لیدوماتریپ پرداختی های خود را انجام می دهید. مبلغ پرداختی مهمان تا زمان تحویل اقامتگاه در کیف پول میزبان مسدود شده و نزد لیدوما به امانت است و بعد از تحویل اقامتگاه و مطابقت کامل با موارد درج شده در سایت به حساب میزبان واریز می‌شود.

گفت‌وگو با میزبان قبل از رزرو قطعی

قبل از انجام رزرو نهایی برای اقامتگاهی در سایت lidomatrip.com، امکان گفت‌وگو با میزبان می‌تواند بسیار مفید باشد. این ارتباط به شما این امکان را می‌دهد تا سوالات و ابهامات خود را در مورد مکان، امکانات، قوانین خانه، و هر چیز دیگری که برای سفر شما مهم است، دقیق تر و با جزئیات بیشتری بپرسید. اگر اطلاعات موجود در آگهی اقامتگاه تمامی ابهامات شما را را برطرف نکرده یا شما به اطلاعات اضافی دیگری نیاز دارید، گفت‌وگو با میزبان می‌تواند به شما اطمینان بیشتری بدهد و از تطابق اقامتگاه با نیازهایتان مطمئن شوید.

لیدوما انتخابی مطمئن برای سفر

با توجه به مزیت هایی که گفته شد دیگر جای شک و تردیدی باقی نمی ماند که لیدوماتریپ بهترین گزینه برای اجاره روزانه ویلا و اقامتگاه در همه سفرهاست. این مجموعه بیش از 8 سال سابقه فعالیت در حوزه گردشگری داشته و تاکنون ۵۲۰ شهر و روستای کشور را پوشش داده است. با توجه به تنوع و تعدد اقامتگاه ها، پوشش دهی سراسری، قیمت‌های مناسب، پشتیبانی همه‌روزه و... لیدوماتریپ قطعا مناسب ترین گزینه برای همراهی شما در سفرها خواهد بود.

راه های ارتباطی با لیدوما

  • آدرسفارس، شیراز، پارک علم و فناوری فارس، مرکز رشد جامع؛ واحد ۶۱۰۱
  • نام برند: لیدوما تریپ
  • نام شرکت: لیدوما سیر ایرانیان
  • نوع شرکت: سهامی خاص، خلاق، دانش بنیان
  • تلفن۰۲۱۹۱۰۷۰۰۲۱
  • ساعت فعالیت: ۹ تا ۲۴
  • وب‌سایت: lidomatrip.com

پرسش‌های متداول

لیدوما به چه معنی است؟

لیدوما نام یکی از کاخ های بین‌راهی و استراحتگاه های کوروش بوده است که بر سر راه شاهی پاسارگاد و تخت جمشید به شوش قرار داشته است. این شهر و کاخ هایش محلی برای استراحت و توقف شاهان و فرمانروایانی بوده که از آن عبور می کرده‌اند. 

سایت لیدوما چه مناطقی از کشور را پوشش می‌دهد؟

لیدوما تریپ بیش از 520 شهر و روستای کشور را پوشش می‌دهد. از اجاره سوئیت در تهران و اجاره ویلا در شمال و جنوب کشور، تا اجاره اقامتگاه بوم گردی در بکرترین نقاط کشور دامنه فعالیت لیدوماتریپ است.

نحوه رزرو از سایت لیدوماتریپ به چه شکلی است؟

برای اجاره ویلا، سوئیت و اقامتگاه در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید اپلیکیشن لیدوماتریپ را از مارکت های معتبر مانند کافه بازار و گوگل پلی دانلود کنید یا به وب‌سایت لیدوماتریپ به آدرس www.lidomatrip.com مراجعه کنید. همچنین برای رزرو تلفنی می‌توانید با شماره تماس ۰۲۱۹۱۰۷۰۰۲۱ تماس حاصل نمائید. 

آیا به امنیت اقامتگاه و رزرو خود اطمینان کنیم؟

در لیدوما، امنیت و اعتماد به‌عنوان یکی از اصول اساسی مدیریت سفرها بسیار مهم است. تمامی اقامتگاه‌های موجود در لیدوماتریپ به دقت توسط کارشناسان تیم تامین اقامتگاه مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرند. این ارزیابی شامل بررسی اطلاعات اقامتگاه، تصاویر، و توضیحات آگهی می‌شود تا اطمینان حاصل شود که اقامتگاه به‌درستی توصیف شده و تصاویر منطبق با واقعیت هستند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه