اگر در قشم ویلا اجاره می کنید، این وسایل را با خود نبرید!

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات سه شنبه، ۲۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۰
اگر در قشم ویلا اجاره می کنید، این وسایل را با خود نبرید!

اگر در قشم ویلای مبله اجاره کنید نیازی به بردن وسایل خاصی نخواهید داشت؛ تنها کافی است لوازم شخصی خود را بههمراه داشته باشید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد

اکثر افرادی که به قشم سفر می‌کنند، به‌دنبال تفریح و دور بودن از شلوغی و آلودگی‌های شهری هستند. این جزیره علاوه بر تمام زیبایی‌هایی که دارد، بسیار آرامش بخش است و روح انسان را جلا می‌بخشد. اگر می‌خواهید از سفر خود بیشتری لذت را ببرید روم تور به شما توصیه می‌کند که یک اقامتگاه خصوصی مانند سوییت و ویلای مبله را برای اقامت خود انتخاب کنید.

ویلاهای مبله قشم علاوه بر امکانات رفاهی که در اختیار شما قرار می‌دهند، شما را از فضای رسمی و پرهیاهو و همین طور هزینه‌های گزاف هتل‌ها دور می‌کنند. اگر در قشم ویلای مبله اجاره کنید نیازی به بردن وسایل خاصی نخواهید داشت؛ تنها کافی است لوازم شخصی خود را به‌همراه داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی لوازمی که در این سفر نباید با خود ببرید، بپردازیم.

در ویلاهای مبله قشم نیازی به بردن رخت خواب نیست!

در هنگام اجاره سوییت و اقامتگاه و ویلا در قشم تعداد همسفران خود را به‌طور دقیق مشخص و اعلام می‌کنید؛ بر همین اساس تمام ویلاهای مبله قشم به‌اندازه تعداد نفرات شما دارای سرویس خواب یا رخت خواب خواهند بود. سرویس‌های خواب موجود در این ویلاها معمولا به‌صورت تختخواب است.

در ویلاهایی که امکان افزایش ظرفیت افراد را دارند، به تعداد افراد اضافه، مبل تختخواب شو یا سرویس خواب سنتی ارائه می‌دهند. به‌طور کلی می‌توان گفت در صورتی که در هنگام رزرو و اجاره سوییت و ویلا، به میزان ظرفیت آن توجه کرده و نفرات را به‌صورت دقیق مشخص کنید، نیازی به بردن سرویس خواب نخواهید داشت.

ظرف و ظروف خود را در خانه بگذارید!

اگر از آن دسته افراد هستید که دوست دارید در ویلای اجاره شده پخت و پز کنید یا غذا سرو کنید، نیازی به‌همراه داشتن ظروف نخواهید داشت. در ویلاهای مبله قشم به‌اندازه کافی ظرف و ظروف وجود دارد که شما بتوانید از پس خود و همسفرانتان بربیایید.

در واقع در این ویلاها ظروف مناسب برای آشپزی و همین طور کشیدن و سرو غذا وجود دارد و شما نیازی به حمل این لوازم به آنجا ندارید. کافی است یک ویلای مبله را طبق نیاز خود رزرو کنید و با یک چمدان به آنجا بروید. همچنین می‌توانید با رزرو تفریحات در قشم و هنگام زمان خود را برای لذت بردن از سفر خود برنامه‌ریزی کنید.

عکس اول رپورتاژ اگر در قشم ویلا اجاره می کنید، این وسایل را با خود نبرید!

ملحفه و روانداز، دو وسیله جدا نشدنی از ویلاهای مبله

برخی از افراد تصور می‌کنند که شاید رخت خواب و ملحفه‌های موجود در ویلاهای قشم کاملا بهداشتی نباشند و تصمیم می‌گیرند با خودشان ملحفه و روانداز تمیز ببرند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید باید بدانید که در این ویلاها تمامی ملحفه‌ها پس از رفتن هر مسافر تعویض می‌شوند و تمامی پروتکل‌های بهداشتی در آن‌ها رعایت می‌شوند. ازاین‌رو نیازی نیست تا با خودتان این وسایل را حمل کنید.

یکی از راه‌های اطمینان از تمیز بودن ملحفه‌ها و حتی عملکرد ویلاها، بررسی نظرات افرادی است که پیش از شما از این ویلا استفاده کرده‌اند. در واقع شما در این سایت می‌توانید نظر مسافرانی که هر ویلا اقامت داشته‌اند را مشاهده کرده و بر اساس آن تصمیم بگیرید. توجه داشته باشید که هیچ‌گاه کثیف بودن ویلا و ملحفه‌های آن از چشم یک مسافر دور نمی‌ماند؛ پس در صورتی که همچین اتفاقی افتاده باشد، کاربر حتما آن را گزارش می‌کند.

در ویلاهای مبله قشم نیازی به بردن لوازم بهداشتی حمام ندارید!

وسایل بهداشتی حمام همچون دمپایی، صابون، شامپو و حتی دستمال کاغذی برای سرویس‌های بهداشتی در ویلاهای مبله قشم وجود دارند. در واقع صاحبان ویلا موظف هستند تا این لوازم را در اختیار مسافران قرار دهند، اما اگر شما شامپوی مخصوص خود را ترجیح می‌دهید می‌توانید آن را همراه خود بیاورید.

بردن وسایل بازی به ویلاهای مبله قشم ممنوع!

بیشترین زمان شما در مسافرت گروهی به قشم، به تفریح در جزیره سپری می‌شود. مسلما زمانی که به‌صورت گروهی با دوستان یا خانواده خود سفر می‌کنید، ترجیح می‌دهید دورهمی‌های شبانه‌تان نیز رنگ تفریح به خود بگیرد. اگر اهل بازی کردن هستید، حتما به فکر بردن تخته نرد، دبرنا و... در سفر خواهید بود، اما لازم است بدایند که نیازی به انجام این کار نیست.

معمولا ویلاهای مبله قشم دارای تعدادی وسیله بازی همچون فوتبال‌دستی، بیلیارد و... هستند تا شما در مدت کوتاهی که داخل ویلا سپری می‌کنید، بتوانید سر خود و همسفرانتان را گرم کنید. شما می‌توانید در هنگام رزرو ویلای مبله علاوه بر لوازم تفریحی، به امکاناتی همچون سونا، استخر، جکوزی و... نیز توجه داشته باشید تا از اقامت خود لذت بیشتری ببرید.

ویلای مبله گلی است از گل‌های بهشت!

اگر می‌خواهید به‌صورت دسته‌جمعی به قشم سفر کنید، رزرو ویلای مبله یکی از بهترین گزینه‌های اقامتتان خواهد بود. در واقع شما با اجاره یک ویلا، گویی در خانه خودتان هستید و علاوه بر اینکه آزادی عمل بیشتری دارید، هزینه کمتری در مقایسه با هتل پرداخت می‌کنید. همچنین می‌توانید بدون پرداخت هزینه اضافی از تمامی امکانات موجود در ویلا استفاده کنید.

ویلاهای مبله قشم با داشتن یخچال، لباسشویی و آشپزخانه به شما حس راحتی را انتقال می‌دهند و کار را برایتان آسان می‌کنند. در این اقامتگاه‌ها امکان پخت و پز نیز وجود دارد. همچنین برای دور هم نشینی‌های خانوادگی و دوستانه آزادی عمل بیشتری در مقایسه با هتل خواهید داشت.

علاوه بر تمام موارد گفته شده، با وجود ویلاهای مختلف در سراسر جزیره قشم، دست شما برای انتخاب محل اقامتتان کاملا باز خواهد بود. این در حالی است که هتل‌ها معمولا در بخش‌های مرکزی و شلوغ قرار دارند که بیشتر برای سفرهای کاری مناسب است. به‌طور کلی می‌توان گفت که مقرون به‌صرفه بودن، ظرفیت بالا، تنوع ویلاهای مبله، امکانات و آزادی عمل بیشتر و انعطاف‌پذیری در قوانین از مهم‌ترین عواملی هستند که مسافران را به اقامت در ویلاهای مبله ترغیب می‌کنند.

عکس دوم رپورتاژ اگر در قشم ویلا اجاره می کنید، این وسایل را با خود نبرید!

رزرو ویلا و سوییت با روم تور

ویلاهای مبله قشم امکانات رفاهی و تفریحی کاملی را در اختیار شما قرار می‌دهند تا شما بتوانید با استفاده از آن‌ها اقامت خوبی را تجربه کنید؛ بدین ترتیب شما برای سفر به این جزیره زیبا تنها به یک چمدان (شامل لباس و لوازم شخصی) نیاز دارید. در واقع این ویلاها بسته به ظرفیتی که دارند و متناسب با تعداد نفرات شما، ظروف غذا، سرویس خواب، ملحفه و روانداز تمیز و همین طور لوازم بهداشتی حمام و سایر امکانات را ارائه می‌دهند. شما می‌توانید جهت رزرو بهترین ویلاهای مبله فول امکانات، از طریق سایت روم تور اقدام کنید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه