مرکز تجاری سیتادیوم ارومیه

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات جمعه، ۱۰ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۰
مرکز تجاری سیتادیوم ارومیه

در این مطلب با مرکز تجاری سیتادیوم، به‌عنوان مدرن‎‌ترین و یکی از مطرح‌ترین مراکز تجاری تفریحی شمال غرب کشور آشنا خواهیم شد.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

مرکز تجاری سیتادیوم به‌عنوان مدرن‎‌ترین و یکی از مطرح‌ترین مراکز تجاری تفریحی شمال غرب کشور است که این روزها در بین مردم ارومیه و دیگر شهرها، محبوبیت خاصی پیدا کرده است. سیتادیوم در یک منطقه بی‎‌نظیر، استراتژیک و به دور از ترافیک قرار گرفته است. این مجموعه بزرگ و لوکس علاوه بر هایپرمارکت به وسعت ۵۹۹۰ متر مربع، با حضور برندهای معتبر ارائه‌دهنده پوشاک آقایان و بانوان، کیف و کفش، طلا و جواهرات، ساعت و اکسسوری، آرایشی و بهداشتی، دکوراسیون و لوازم منزل، لباس مجلسی، محصولات فرهنگی، مجموعه کاملی از کافه و رستوران‌ها، شهربازی مناسب کودکان و بزرگسالان، سالن‌های ورزشی بانوان و آقایان و دیگر امکانات تفریحی است که داشتن یک روز شاد و مفرح همراه با خانواده و دوستان را برایتان مهیا می‌کند.

با مرکز خرید سیتادیوم بیشتر آشنا شوید:

مرکز خرید سیتادیوم کجاست؟

سیتادیوم ارومیه به‌عنوان مدرن‌ترین مرکز تجاری تفریحی شمال غرب کشور و تنها مرکز تجاری تفریحی زنجیره‌ای ایران در شهرستان ارومیه، بلوار سعدی۲، جنب میدان طریقت واقع شده است. فاز اول این مرکز در خردادماه سال ۱۳۹۹ در زمینی به مساحت ۵۳.۴۹۷ متر مربع و زیر بنای ۵۳۰,۷۱ متر مربع با کاربری‌های تجاری، اداری، تفریحی، مسکونی، فرهنگی و خدماتی به بهره‌برداری رسیده است. از امکانات این مرکز تجاری بزرگ می‌توان به پارکینگ رایگان، فودهال، شهربازی مناسب کودکان و بزرگسالان، کیدزکلاب، هایپراستار، باشگاه های ورزشی بانوان و آقایان و تعداد قابل‌توجهی از واحدهای تجاری با کاربری های مختلف با حضور برندهای معتبر اشاره کرد. سیتادیوم ارومیه با اختصاص فضای مناسب به مشاعات، حس خوب راحتی و گشت‌وگذار با خیالی آسوده را به بازدیدکنندگان خود هدیه داده است. علاوه بر این، امکان استفاده از فضاهای نشیمن اختصاصی، حضور در دورهمی‌های دوستانه، برگزاری رویدادهای اجتماعی و مناسبتی در سیتادیوم برقرار است. این مجموعه به پشتوانه روابط عمومی قوی و همکاری تیمی بی‎‌نظیر در کنار باشگاه مشتریان توسعه‌یافته خود، همواره مجری جشنواره‌های متعدد فصلی و ماهانه با جوایز ارزنده است. عضویت در باشگاه مشتریان و دریافت امتیاز و کد قرعه کشی در سیتادیوم تنها از طریق پوز بانکی و در زمان خرید انجام می‌گیرد و همین امر موجب تسهیل و رضایت‌مندی بیشتر مشتریان شده است. لازم به ذکر است، در این مجموعه بزرگترین نمایشگر دیجیتال شهرستان ارومیه در یک مرکز تجاری نیز قراردارد که آن را به محلی برای تماشای مسابقات ورزشی و رویدادهای آموزشی تبدیل کرده است.

مسیر دسترسی به مرکز خرید سیتادیوم

قرارگیری سیتادیوم در یک منطقه عالی، سبب شده تا دسترسی به این مجموعه از تمام نقاط شهر و در هر لحظه از روز به‌راحتی و به دور از ترافیک انجام پذیرد. شما عزیزان می‌توانید از طریق سایت رسمی سیتادیوم و انواع مسیریاب‌های داخلی و خارجی تنها با جست‌و‌جو نام سیتادیوم ارومیه، بهترین مسیر را برای رسیدن به این مرکز پیدا کنید.

آدرس مرکز خرید سیتادیوم ارومیه

ارومیه، انتهای بلوار سعدی ۲، میدان طریقت

ساعت کاری مرکز خرید سیتادیوم

ساعت کاری مجموعه سیتادیوم در نیمه اول سال به شرح زیر است:

  • هایپراستار: ۹ تا ۲۳:۳۰
  • واحدهای تجاری: ۱۱ تا ۲۳
  • واحد‌های غذایی ارائه‌دهنده وعده ناهار و شام (به‌جز کافی شاپ‌ها): ۱۱ تا ۲۳:۱۵
  • واحد‌های غذایی ارائه‌دهنده صبحانه: ۷:۳۰ تا ۲۳:۳۰
  • کافی شاپ‌ها:  ۹ تا ۲۳:۳۰
  • شهربازی: ۱۱ تا ۲۳
  • پارکینگ: ۷:۳۰ تا ۲۴

*لازم به ذکر است که ساعت کاری واحدهای تجاری مجموعه سیتادیوم در نیمه دوم سال از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۲۲:۳۰ است*

راه‌های راتباطی با مرکز خرید سیتادیوم

برای ارتباط با بخش‌های مختلف سیتادیوم می‌توانید از طریق راه‌های زیر با این مرکز تماس حاصل کنید.

  • شماره ثابت: ۴۱۴۲-۰۴۴
  • شماره ثابت: ۳۳۲۲۷۰۰۰-۰۴۴
  • شماره همراه: ۰۹۱۰۳۰۷۰۳۲۰
  • سایت:   www.urmcitadium.ir
  • ایمیل:  info@urmcitadium.ir
  • جست‌و‌جوی نام سیتادیوم ارومیه در گوگل

امکانات مرکز خرید سیتادیوم

سیتادیوم ارومیه

مرکز تجاری تفریحی سیتادیوم با برخورداری از امکانات ویژه برای خرید، سرگرمی و تفریح و با هدف اصلی رفع نیازهای ضروری و روزمره زندگی، میزبان شما عزیزان است. امکانات این مجموعه به شرح زیر است:

هایپراستار

اولین شعبه هایپراستار در شمال غرب ایران، در شهر ارومیه و در سیتادیوم افتتاح شده است. با افتتاح این فروشگاه محبوب به وسعت ۵۹۹۰ متر مربع، جمع وسیعی از مردم برای خریدهای روزانه و ماهانه به این مجموعه آمده و از تخفیف‌های شگفت‌انگیز آن بهره‌مند می‌شوند. از جمله محصولات ارائه شده در هایپراستار می‌توان به محصولات بهداشتی، لوازم‌خانگی، لوازم دیجیتال و محصولات خوراکی‌ مانند برنج و روغن، خواروبار، لبنیات، محصولات پروتئینی، مواد منجمد، شیرینی و تنقلات اشاره کرد.

فضای تفریحی

شاید بتوان گفت یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر مرکز خریدی، بخش تفریحی آن است. سیتادیوم نیز با اختصاص فضای مناسبی برای تفریح، توانسته نظر مخاطبان خود را جلب کند. شهربازی قلعه شادی در سیتادیوم، مکانی شاد و مفرح را با مساحت بالغ بر ۱۵۰۰ متر مربع برای کودکان و بزرگسالان با ارائه انواع بازی های فیزیکی و دیجیتالی ایجاد کرده است. در کنار شهربازی، حضور کیدزکلاب تخصصی همبازی با مساحت ۵۰۰ متر مربع و با هدف ایجاد محیطی امن، جذاب و آموزنده برای کودکان، یکی دیگر از بخش‌های تفریحی مرکز خرید سیتادیوم است.

پارکینگ رایگان

پارکینگ رایگان فاز اول مجتمع تجاری سیتادیوم با ظرفیت بیش از ۴۰۰ پارک خودرو برای مشتریان، سبب جذب بسیاری از خانواده‌ها به این مرکز خرید شده و شلوغی خیابان‌های اطراف را نیز کاهش می‌دهد. برخورداری از پارکینگ رایگان در این مجموعه از ویژگی‌های متمایز کننده سیتادیوم نسبت به مجموعه‌های دیگر در شهر ارومیه است.

حضور برندهای معتبر

با وارد شدن به مرکز خرید سیتادیوم، اولین چیزی که توجه شما را جلب می‌کند، حضور معتبرترین برندهای ایرانی و خارجی در این مرکز است. سیتادیوم میزبان بهترین برندهای ایرانی و خارجی ارائه‌دهنده پوشاک بانوان و آقایان، دکوراسیون و لوازم منزل، کیف و کفش، اکسسوری و... بوده و مزیت رقابتی قابل‌توجهی را در مقایسه با دیگر مراکز خرید ایجاد کرده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد برندهای حاضر در سیتادیوم، کلیک کنید.

برندهای سیتادیوم

کافه‌ها و رستوران‌های سیتادیوم

اگر در ارومیه یا شهرهای اطراف آن زندگی می‌کنید، قطعا آوازه کافه‌ها و رستوران‌های سیتادیوم را شنیده‌اید. مجموعه‌هایی جذاب و با کیفیت از بهترین رستوران‌های ارومیه که در ادامه به توضیح کوتاهی از آن‌ها خواهیم پرداخت.

فودهال سیتامیت                                                              

سیتامیت، بزرگ‌ترین فودهال غرب ایران است که فضایی به مساحت ۱۴۹۸ متر مربع دارد. این مجموعه غذایی ارائه‌دهنده انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، ترکی، فست فود و کافی شاپ است. فودهال سیتامیت از فضایی دلنشین و جذاب برخوردار است که روزانه میزبان جمعیت قابل‌توجهی از مشتریان است. در کنار همه این‌ها، با قرارگیری بزرگترین و مدرن‌ترین ویدئووال indoor شهر ارومیه در سیتامیت، بهترین و باکیفیت ترین رویدادهای سیتادیوم نیز در این فودهال برگزار می‌گردد.

کافه یمن

کافه یمن از کافه‌های معروف و معتبری است که بیش از ۳۰۰ شعبه در کشور‌های ترکیه، ایران، آلمان، سوئد و قبرس دارد و سیصد و سیزدهمین شعبه آن در سیتادیوم ارومیه افتتاح شده است. شاید بتوان گفت، بهترین و کامل‌ترین منو کافی شاپ در ارومیه را کافه یمن در اختیار دارد. انواع نوشیدنی‌های گرم شامل چای، دمنوش‌ها، انواع قهوه اسپرسو، آمریکانو، لاته، ترک و...، نوشیدنی‌های سرد شامل انواع آب‌میوه های تازه، کوکتل‌ها، شیک‌ها و...، انواع کیک و دسرها شامل وافل، پنکیک، پاستا، سالاد، پیتزا و... را با بالاترین کیفیت و استاندارد جهانی در کافه یمن تجربه کنید.

کافه رستوران بالکنی

کافه رستوران بالکنی، مدرن‌ترین و شیک‌ترین رستوران مسقف شهرستان ارومیه است که با فراهم آوردن محیطی آرام و دلنشین در سیتادیوم ارومیه، میزبان لحظات زیبای شما است. در این رستوران انواع پیش غذاها، سالاد، استیک، پیتزا، برگر، پاستا، غذاهای ملل، انواع نوشیدنی سرد و گرم، انواع کیک و دسر و... سرو می‌شود که این رستوران را به بهترین رستوران ارومیه تبدیل کرده و روزانه میزبان همشهریان عزیز ارومیه‌ای است.

پریما پلاس

کافه بستنی پریما پلاس یکی از جذاب‌ترین بخش‌های مرکز خرید سیتادیوم است. پریماپلاس، یکی از برندهای زیرمجموعه برند محبوب میهن است. برای خوردن یک بستنی دلچسب، جذاب، خوشمزه و رنگارنگ فقط و فقط به پریما پلاس سر بزنید.

باشگاه زنانه و مردانه

بزرگ‌ترین و مجهزترین باشگاه شمال غرب ایران با منظره کاملی از شهر و طبیعت بی‌نظیر ارومیه در سیتادیوم، توسط معتبرترین مالکین باشگاه های ورزشی شهر ارومیه در حال احداث است. یکی از جذابیت‌های این باشگاه‌ها، برخورداری از سالن مجزا زنانه و مردانه است. باشگاه زنانه سیتادیوم در مساحت حدودی ۲۵۰۰ متر مربع و باشگاه مردانه این مجموعه در مساحت بالغ بر ۵۰۰۰ متر مربع برخوردار است. این باشگاه همچنین مجهز به زمین‌های چند منظوره ورزشی به مساحت بالغ بر ۷۰۰۰ متر مربع است. لازم به ذکر است در فضای این باشگاه ها، خدمات درمانی ورزشی و ماساژ، خدمات زیبایی، بیلیارد، کافی شاپ، روف گاردن، تنیس روی میز، جکوزی و... نیز ارائه می‌شود.

فود استریت (خیابان غذا) سیتادیوم

یکی از بهترین و جذاب‌ترین بخش‌های مجتمع تجاری سیتادیوم، فود استریت آن است. خیابان ضلع جنوبی این مجتمع به خیابان غذای ارومیه معروف است که در حال حاضر محلی برای گذراندن وقت و خوردن نوشیدنی‌های دلچسب است. این خیابان در آینده‌ای نزدیک به محلی برای دوست‌داران غذا تبدیل خواهد شد که بهترین کافه و رستوران‌های بیرون‌بر ارومیه را می‌توانید در آن جا پیدا کنید.

رویدادهای سیتادیوم

مرکز خرید سیتادیوم همواره با برگزاری ایونت‌ها و برنامه‌های فرهنگی، سرآمد مراکز تجاری در ایران بوده است. از زمان تاسیس تا امروز، تعداد زیادی رویداد بزرگ و کوچک در سیتادیوم برگزار شده است. علاوه بر این، شما می‌توانید با مراجعه به مجله سیتادیوم، از مقالات جذاب و خواندنی تیم روابط عمومی این مرکز و آخرین اخبار و رویدادهای سیتادیوم مطلع شوید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه