مقایسه هتل های ۴ و ۵ ستاره جزیره قشم، کدام یک بهتر است؟

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات چهار شنبه، ۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۰
مقایسه هتل های ۴ و ۵ ستاره جزیره قشم، کدام یک بهتر است؟

بسیاری از مردم که قصد سفر به جزیره قشم را دارند، نمی‌دانند که هتل‌های ۴ ستاره و ۵ ستاره این جزیره، چه تفاوتی با یکدیگر دارند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بسیاری از مردم که قصد سفر به جزیره قشم را دارند، نمی‌دانند که هتل‌های ۴ ستاره و ۵ ستاره این جزیره، چه تفاوتی با یکدیگر دارند و کدام‌یک از آن‌ها بهتر است. ازاین‌رو در این مقاله به بررسی هتل‌های ۴ و ۵ ستاره قشم به‌همراه امکانات و مسافت آن‌ها تا جاهای دیدنی می‌پردازیم و بر اساس رزرو هتل قشم، خدماتی که می‌دهند و دیگر مزایا، آن‌ها را مقایسه می‌کنیم.

نام هتل

آدرس هتل

چند ستاره بودن هتل

شروع قیمت در آذر ۱۴۰۲

فاصله از دریا

فاصله از فرودگاه

هتل ارم قشم

قشم، بلوار آزادکان، رو‌به‌روی شیلات

  

   ۴ ستاره

 

۲,۶۰۰,۰۰۰

 

    ۲ کیلومتر

 

   ۵۱ کیلومتر

هتل آرتا قشم

قشم.بلوارشهید بهشتی،میدان امام قلی خان

 

     ۴ ستاره

 

۲,۴۷۵,۰۰۰

 

      ۲۰۰ متر

 

   ۵۰ کیلومتر

هتل آتامان قشم

میدان حافظ، به‌سمت میدان امام قلی خان.بلوار

گلستان

 

    ۴ ستاره

۳,۰۰۰,۰۰۰

 

۱۰ دقیقه پیاده‌روی

        

۳۵ دقیقه

هتل آراکتا قشم

شهرک سام و زال، سام و زال غربی

     ۵ ستاره

۳,۴۵۰,۰۰۰

    ۴٫۵ کیلومتر

یک ساعت رانندگی

 

بهترین هتل‌های ۴ ستاره جزیره قشم

۱. هتل ارم قشم

مدیران هتل ارم برای قیمت گذاری و ارائه اطلاعات مفیدتر درباره اتاق‌ها و سوئیت‌های خود آن‌ها را  به سه کلاس A ،B و C تقسیم‌بندی کرده‌اند. در صورتی که تماشای چشم‌انداز دریا از اتاق محل اقامتتان برای شما اهمیت بالایی دارد باید از اتاق های کلاس A استفاده کنید. اتاق‌های کلاس B در طبقه هم کف و اتاق های کلاس C  در طبقه منفی یک قرار گرفته‌اند. لذت امتحان غذاهای فوق‌العاده دریایی، ایرانی و فرنگی را نیز می‌توانید در رستوران هتل ارم تجربه کنید. چشم اندازه پنجره های رستوران این هتل از طریق پنجره‌های بلند به‌سمت ساحل دریا طراحی شده است.

در صورتی که همراه با ماشین شخصی خود به جزیره‌ی قشم سفر کرده‌اید، می‌توانید از پارکینگ اختصاصی و مسقف هتل ارم استفاده کنید. البته در شرایطی که به اجاره ماشین یا تاکسی نیاز داشته باشید نیز امکان اجاره خودرو نیز برای شما فراهم شده است.

  • آدرس هتل ارم : قشم بلوار آزادگان روبه‌روی شیلات

۲. هتل آرتا قشم

فاصله ی بسیار کم هتل آرتا قشم تا ساحل خلیج فارس، مرکز خرید ستاره و مجتمع تجاری سیتی سنتر این هتل ۴ ستاره را به یکی از اولین انتخاب های گردشگران قشم تبدیل کرده است. ویوی خارجی این هتل ۷ طبقه به‌سمت دریا است. در همه ۴۸ واحد اقامتی هتل آرتا امکانات رفاهی مناسب مثل چای ساز برقی، یخچال، تلویزیون و استفاده از اینترنت رایگان برای مسافران فراهم شده است.

رپورتاژ

کافی شاپ و رستوران هتل آرتا نیز برای سرو غذا و نوشیدنی های متنوع، فضایی بسیار مجلل و لوکس را برای گردشگران و مشتریان خود فراهم کرده است. مدیران این هتل برای رفاه بیشتر مشتریان، امکانات سالن بدن‌سازی، خدمات تورهای مسافرتی متفاوت و اجاره خودرو را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده‌اند.

آدرس هتل آرتا: قشم، بلوار بهشتی، روبه‌روی منازل نیروی دریایی.

۳. هتل آتامان قشم

هتل آتامان قشم تقریبا در کنار میدان امام قلی خان قشم قرار دارد. فاصله ی بسیار نزدیک این هتل نسبت به برخی از مهمترین جاذبه‌های دیدنی قشم، بسیاری از گردشگران را به‌سمت اقامت در هتل آتامان جذب می‌کند. طراحی و ساخت سالن مناسب برای اجرای کنفرانس های تجاری و همایش‌های کاری، مشتریان خاصی مثل شرکت‌های تجاری و اساتید حوزه‌های مالی را نیز برای اجرای همایش‌های خود به‌سمت استفاده از هتل آتامان ترغیب می‌کند.  

امکانات و خدمات رفاهی مثل فراهم کردن سالن بدن‌سازی، سالن بیلیارد، سالن ماساژ و میزهای فوتبال‌دستی نیز از ایتم های ویژه‌ای است که برای مشتریان این هتل در نظر گرفته شده است. امکانات رفاهی اتاق های هتل آتامان نیز هم تراز با دیگر هتل‌های ۴ ستاره شامل حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی، تلویزیون، یخچال، چایی ساز برقی و غیره است.

  • آدرس هتل آتامان: قشم، میدان حافظ، بلوار گلستان

بهترین هتل‌های ۵ ستاره قشم

هتل آراکتا قشم

هتل آراکتا قشم یکی به‌عنوان یکی از مجهزترین هتل‌های جزیره قشم شناخته می‌شود. واحد های اقامتی هتل ۵ ستاره آراکتا به ۶ دسته: اتاق یک تخت خوابه، اتاق دو تخت خوابه توئین و دبل، اتاق‌های تراس‌دار، اتاق‌های ویژه به نام کینگ و همچنین سوئیت‌های یک‌خوابه تقسیم‌بندی می‌شوند.

رپورتاژ

زاویه دید همه اتاق‌های هتل آراکتا رو به ساحل زیبای خلیج فارس است. علاوه امکانات رفاهی که معمولا همه هتل ها برای مشتریان خود فراهم می‌کنند هتل آراکتا امکانات ویژه‌ای را تدارک دیده است. از جمله این امکانات می‌توان به استخر به‌همراه سونا و جکوزی، سالن ورزشی، تورهای کشتی تفریحی و سالن ماساژ اشاره کرد.

  • آدرس هتل آراکتا : قشم و بلوار پیامبر اعظم، صادقیان

مقایسه هتل‌های ۴ ستاره و ۵ ستاره قشم

علاوه بر امکانات رفاهی که بهترین هتل‌های ۴ ستاره و ۵ ستاره ی جزیره قشم ارائه می‌دهند برای انتخاب هتل مناسب، بهتر است مسافران به اهداف سفر خود نیز توجه داشته باشند. امکانات رفاهی هتل آراکتا به‌عنوان یک هتل ۵ ستاره لوکس شاید منحصربه‌فرد باشد اما ممکن است نزدیک بودن به جاذبه های گردشگردی برای برخی از مسافران مهم‌تر از امکانات رفاهی باشد. البته عکس این علاقه نیز وجود دارد.

با توجه به گران‌تر بودن هتل‌های ۵ ستاره بهتر است متناسب با بودجه ای که برای سفر در اختیار دارید و اهدافی که برای سفر خود در نظر گرفته‌اید هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید. برخی از مسافران هزینه کردن برای گشت‌وگذار و استفاده از تور های مسافرتی را جذاب تر از رزرو کردن یک هتل لوکس و مجهز می‌دانند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه