هتل های نزدیک به مرکز شهر مسکو برای اقامتی خاطره انگیز

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات دوشنبه، ۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۰
هتل های نزدیک به مرکز شهر مسکو برای اقامتی خاطره انگیز

میدان سرخ مسکو مرکز بناهای تاریخی باشکوه در قلب این شهر به‌حساب می‌آید و تعداد بسیاری هتل و سوئیت در این منطقه با طراحی بی‌نظیر ساخته شده‌اند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

هنگام قدم زدن در میدان سرخ مسکو، نمی‌توانید از معماری خیره‌کننده و تاریخ غنی ساختمان‌های اطراف خود چشم بردارید. از هتل‌های پنج ستاره مجلل گرفته تا سوئیت‌های جذاب، گزینه‌های زیادی برای اقامت در اختیار دارید.یکی از هتل‌های باشکوه در نزدیکی میدان سرخ، هتل ‌هالیدی این مسکو سوسچوسکای است. با اقامت در این هتل می‌توان به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری در این شهر، دسترسی داشته باشید.

هتل‌ های اطراف میدان سرخ مسکو

میدان سرخ یکی از میادین توریستی در مسکو به‌حساب می‌آید. به همین دلیل، اقامتگاه‌ها و هتل‌های بسیاری در نزدیکی این میدان فعالیت می‌کنند. هر هتل، ویژگی‌ها و امکانات منحصربه‌فرد خود را دارد که آن را از سایرین متمایز می‌کند. با این حال، همه آن‌ها موقعیتی عالی در نزدیکی میدان سرخ و دسترسی آسان به جاذبه‌های برتر شهر دارند. چه برای کار و چه برای تفریح به این کشور سفر کنید، این هتل‌ها مانند هتل ‌هالیدی این مسکو سوسچوسکای امکانات ویژه‌ای را به مهمانان خود ارائه می‌دهند.

هتل ورمنا گودا مسکو

هتل ورمنا گودا یک هتل ۵ ستاره مجلل است که در فاصله چند قدمی میدان سرخ قرار دارد. این هتل دارای اتاق‌های مدرن و شیک با چشم‌اندازی خیره‌کننده از شهر مسکو است. هتل ورمنا گودا دارای مرکز تناسب‌اندام، اسپا و استخر سرپوشیده است. این هتل همچنین دارای رستورانی است که غذاهای لذیذ روسی و اروپایی را سرو می‌کند.

هتل کاداشفسکایا مسکو

هتل کاداشفسکایا مسکو یکی دیگر از هتل‌های ۵ ستاره است که در نزدیکی میدان سرخ قرار دارد. این هتل دارای اتاق‌های زیبا و جادار با امکانات مدرن است. این مجموعه همچنین دارای یک مرکز تناسب‌اندام، اسپا و یک تراس روی پشت‌بام با منظره خیره‌کننده از شهر است. رستوران هتل، غذاهای لذیذ روسی سرو می‌کند.

هتل ساوی مسکو

هتل ساوی مسکو یک هتل ۵ ستاره تاریخی است که تنها چند دقیقه پیاده از میدان سرخ فاصله دارد. اتاق‌های هتل به سبک کلاسیک تزیین شده‌اند و امکانات مدرن به مهمانان ارائه می‌دهند. این هتل دارای مرکز تناسب‌اندام، سونا و رستورانی است که غذاهای لذیذ روسی و اروپایی را سرو می‌کند.

هتل پی ۱۷

هتل پی ۱۷ در میدان سرخ مسکو، ۶۰۰ متر از تئاتر بولشوی فاصله دارد. این هتل دارای سالن استراحت مشترک و پارکینگ خصوصی است. این مجموعه ۴ ستاره، فضای نگهداری چمدان را نیز به مسافران ارائه می‌دهد. هتل ۱۷ دارای پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، سرویس اتاق و وای‌فای رایگان در سراسر مجموعه است.

همه اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، یخچال، کتری، ، میز، کمد لباس و حمام اختصاصی (شامل دوش و سشوار) هستند.

هتل بالتشوگ کمپینسکی مسکو

هتل بالتشوگ کمپینسکی یک هتل 5 ستاره مجلل است که درست در آن سوی رودخانه مسکو از میدان سرخ واقع شده است. اتاق‌های هتل به زیبایی تزیین شده‌اند و مناظر خیره‌کننده‌ای از شهر را ارائه می‌دهند. این هتل دارای مرکز تناسب‌اندام، اسپا و استخر سرپوشیده است. رستوران هتل غذاهای لذیذ روسی و اروپایی سرو می‌کند. اقامت در این هتل، تجربه‌ای خاطره‌انگیز برای شما خواهد بود.

بارین رزیدنکه میاسنیتسکایا

این هتل در ۱٫۴ کیلومتری میدان سرخ و ۱٫۶ کیلومتری مقبره لنین واقع شده است. از جمله امکانات این مجموعه می‌توان به رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته و سرویس اتاق به‌همراه وای‌فای رایگان در سراسر ملک اشاره کرد. در صورت درخواست، پارکینگ خصوصی رایگان نیز در محل برای مسافران فراهم می‌شود.

هتل بارین رزیدنس گراند

بارین رزیدنس گراند در مسکو واقع شده است و اتاق‌هایی با تهویه مطبوع، وای‌فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان و سرویس اتاق ارائه می‌دهد. این مجموعه در فاصله کوتاهی از جاذبه‌هایی مانند کلیسای جامع سنت باسیل، پارک زریادیه و تئاتر بولشوی قرار دارد. هتل دارای منظره شهر، تراس و پذیرش ۲۴ ساعته است.

هتل فور سیزن مسکو

هتل فور سیزن مسکو یک هتل 5 ستاره مجلل است که تنها چند دقیقه پیاده از میدان سرخ فاصله دارد. اتاق‌های این هتل جادار هستند و به زیبایی تزیین شده‌اند. این هتل دارای مرکز تناسب‌اندام، اسپا و استخر سرپوشیده است. علاوه بر این، در رستوران هتل فور سیزن مسکو، غذاهای لذیذ روسی و بین‌المللی سرو می‌شوند.

هتل آکوارل

هتل آکوارل در قلب مرکز تاریخی مسکو و میدان سرخ قرار دارد. این هتل از وای‌فای رایگان در سراسر هتل برخوردار است. اتاق‌های هتل مجهز به تهویه هوا و عایق صدا، تلویزیون صفحه‌تخت، گاوصندوق و مینی‌بار هستند. حمام خصوصی دارای سشوار، دمپایی، حوله حمام و لوازم آرایش رایگان است.

صبحانه در بار هتل به مهمانان ارائه می‌شود. این هتل دارای یک لابی بار بزرگ است که در آن، نوشیدنی و تنقلات در دسترس هستند. بار و سرویس اتاق به‌صورت ۲۴ ساعته در دسترس مهمانان هتل قرار دارند.

هتل سوسچوسکای

هتل‌ هالیدی این مسکو سوسچوسکای در نزدیکی میدان سرخ، کلیسای جامع سنت باسیل و ۸ کیلومتری باغ‌وحش مسکو واقع شده است. امکانات هتل شامل رستوران، مرکز تجاری، اتاق کنفرانس، اینترنت بی‌سیم (هزینه اضافی)، مرکز تناسب‌اندام، خشکشویی، صرافی، کرایه ماشین و پارکینگ می‌شود. تمامی اتاق‌های هتل سوسچوسکای مجهز به حمام، سشوار، تلویزیون ماهواره‌ای، تلفن، مینی‌بار، گاوصندوق و تهویه مطبوع هستند.

شب در خیابان های مسکو - رپورتاژ

سفری آسان با فلای تودی

شما می‌توانید با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل از وب‌سایت و اپلیکیشن فلای تودی، به‌راحتی سفر خود به مسکو را برنامه‌ریزی کنید. با مقایسه قیمت‌ها در وب‌سایت فلای تودی می‌توانید بهترین پرواز و بهترین هتل‌ها را در نزدیکی میدان سرخ برای خود در نظر بگیرید. همچنین می‌توانید از تخفیف‌های مجموعه استفاده کنید و هزینه کمتری برای سفر خود پرداخت کنید. در صورت بروز هرگونه مشکل در زمان رزرو، تیم پشتیبانی فلای تودی به‌صورت ۲۴ ساعته همراه شما خواهد بود.

جمع‌بندی

میدان سرخ مسکو به‌تنهایی مرکز بناهای تاریخی باشکوه در قلب این شهر به‌حساب می‌آید. به همین خاطر، تعداد بسیاری هتل و سوئیت در این منطقه با طراحی بی‌نظیر ساخته شده‌اند و میزبان مسافران از سراسر دنیا هستند. تمامی این هتل‌ها، ویژگی‌ها و امکانات منحصربه‌فردی دارند و افراد با توجه به نیاز خود می‌توانند گزینه مناسب خود را انتخاب کنند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه