فرار از روزمرگی و لذت بردن از طبیعت با اجاره ویلا

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات یکشنبه، ۲۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۰
فرار از روزمرگی و لذت بردن از طبیعت با اجاره ویلا

اجاره ویلا یکی از بهترین‌ راه‌ها برای فرار از روزمرگی و لذت بردن از طبیعت محسوب می‌شود.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

برای گریز از چرخه روزمرگی و تازه کردن نفسی در دل طبیعت، به اجاره ویلا شمال به دور از شلوغی و هیاهوی زندگی شهری فکر کنید؛ اقامتگاه و ویلایی که در آغوش طبیعتی روح‌بخش و سراسر زیبایی قرار گرفته باشد. با اجاره یک اقامتگاه در مناطق شمالی، می‌توانید با طبیعت همدم و همراز شوید و سفر خود را به یک ماجراجویی منحصربه‌فرد تبدیل کنید.

وقتی مقصد شمال باشد، فرقی نمی‌کند بخواهید راه مازندران را پیش بگیرید یا گیلان و گلستان؛ در هر صورت شما قدم در دل بهشتی بی بدیل می‌گذارید که طبیعت حیرت‌انگیز آن، شما را با آغوش باز پذیرا می‌شود.

ترکیب سرمای هوا و سمفونی رنگ‌های پاییزی در دل طبیعت شمال، همانقدری جذاب است که بهار پرطراوت شمال، همه را مست و مدهوش خود می‌کند. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم برای سفر در فصل سرما نیز برنامه‌ریزی کنید و راه شهرستان نور استان مازندران را در پیش بگیرید تا به آبگرم لاویج برسید. آبگرم لاویج یکی از پرطرفدارترین جاهای دیدنی شمال در همه فصل‌های سال است. این منطقه گردشگری به احاطه کوه‌های بلند البرز درآمده است و دورتادور آن را درختان انبوهی فراگرفته است که در بهار و تابستان مناظری سرسبز را ایجاد می‌کنند و رفته رفته تسلیم جادوی پاییز می‌شوند.

برای دسترسی به آبگرم لاویج باید به‌سمت شهرستان نور، شهر چمستان و روستای لاویج استان مازندران بروید. این روستای زیبا، در ۱۸ کیلومتری چمستان واقع شده است و فاصله آن تا شهرستان نور به ۳۵ کیلومتر می‌رسد.

روستای ییلاقی لاویج، با موقعیتی استثنایی در دل دره‌های جنگلی و زیبای البرز واقع شده است. این منطقه علاوه بر آبگرم معدنی با امکانات گردشگری متنوعی همچون پارک جنگلی کشپل، آبشار حرام او، جاده‌های جنگلی و چشمه‌های پرآب و رودخانه‌های خروشان، ارائه‌دهنده‌ی تجربیاتی جذاب به گردشگران است. در اینجا، جنگل‌های انبوه و متنوع با ارتفاع ۲۵۰۰ متری از سطح دریا، آب و هوای دلپذیری را تراوش می‌کنند و جلوه‌های جذابی از طبیعت را به نمایش می‌گذارند.

اما آنچه بیش از جنگل‌های هیرکانی این منطقه و دیگر جاذبه‌های ارزشمند آن مورد توجه است، چشمه‌ آبگرم لاویج است که خواصی فوق‌العاده دارد. از معروف‌ترین آبگرم‌های لاویج، شفل و بیبنو هستند که به خاطر داشتن املاح معدنی و گوگرد برای درمان بسیاری از بیماری‌ها از جمله دردهای مفصلی، بیماری‌های پوستی و مهم‌تر از همه برای تمدد اعصاب مفید و موثر واقع می‌شوند.

تفریحاتی لاکچری در اطراف تهران با اجاره ویلا کردان

اجاره ویلا

۶۵ کیلومتر که از تهران فاصله بگیرید، به روستای کردان می‌رسید؛ روستایی که اهالی پایتخت و کرج، آن را به پاتوقی برای آخر هفته‌هایشان تبدیل کرده‌اند تا در فضایی آرام و زیبا و البته لاکچری استراحت کرده و تفریحات متنوع آن را تجربه کنند. این روستای گردشگری با کرج ۲۵ کیلومتر فاصله دارد و از توابع شهرستان ساوجبلاغ البرز است.

کردان با خانه‌های چوبی سنتی که کنار ویلاهای مدرن و لوکس قرار دارند، یک تلفیق دلنشین از زیبایی روستایی و امکانات مدرن فراهم کرده است و گردشگران می‌توانند با اجاره ویلا کردان به تنوعی از امکانات و تفریحات دسترسی داشته باشند. آب و هوای مطلوب این منطقه و محیط ساکت آن نیز برای گردشگرانی که به‌دنبال فرار از شلوغی شهر هستند، یک تجربه آرامش‌بخش و منحصربه‌فرد فراهم می‌آورد.

شهر ورزشی یکی از امکانات تفریحی در کردان است که با ارائه امکانات ورزشی گسترده، برای علاقه‌مندان به فعالیت‌های ورزشی فرصتی فوق‌العاده فراهم می‌کند. ورزش‌های متنوع از فوتبال و والیبال تا سوارکاری و شنا، از زمینه‌های فعالیتی این شهر ورزشی دلنشین هستند. در اینجا، گردشگران می‌توانند علاوه بر لذت بردن از طبیعت زیبای کردان، با شرکت در فعالیت‌های ورزشی نیز یک فعالیت فیزیکی و ذهنی هیجان‌انگیز را تجربه کنند.

سایت پرواز نیز در روستای کردان با امکانات پاراگلایدینگ و پرواز هواپیماهای ملخی، به علاقه‌مندان به ماجراجویی و پرواز فرصتی فوق‌العاده می‌دهد. این سایت به گردشگران این امکان را می‌دهد که با پرواز بر فراز شهرها و روستاهای ساوجبلاغ، از مناظر طبیعی دلنشین این منطقه لذت ببرند. در سفر به کردان، تجربه پرواز در این سایت را در روزهای آفتابی توصیه می‌کنیم تا از مناظر شگفت‌انگیز این منطقه بهترین تجربه را به دست بیاورید.

در هر گوشه و کنار کردان چیزی برای کشف و تجربه وجود دارد. کوچه باغ‌های باصفای کردان، رودخانه پرخروش آن، باغ‌های پررونق، و جاذبه‌های تاریخی ارزشمند این منطقه می‌توانند انتخاب‌های بعدی شما برای لذت بردن از یک تفریح همه جانبه در کردان باشند . کردان با همه امکاناتی که در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد، یک منطقه مهم توریستی است، که در زمان‌های مختلفی از سال می‌توانید روی آن حساب باز کنید و از آرامش و سکوت آن بهره ببرید.

دسترسی و بازدید آسان از جاذبه های گردشگری با اجاره روزانه خانه در تهران

کاخ گلستان

کاخ گلستان یکی از مهم‌ترین بناهای تاریخی ایران و بهترین جاذبه در میان جاهای دیدنی تهران است. برای بازدید از این کاخ، باید مسیر خیابان پانزده خرداد و ضلع شمالی میدان ارگ را در پیش بگیرید.

کاخ گلستان به‌لحاظ معماری بسیار خاص و منحصربه‌فردی که دارد و در سال ۱۳۹۲ به‌عنوان یکی از آثار جهانی در فهرست میراث یونسکو به ثبت رسیده است. مشخصا این بنا جایگاه ویژه خود را از قبل در فهرست آثار ملی ایران نیز به‌دست آورده است و به همین منظور در سال ۱۳۳۴ به ثبت ملی در آمده است.

کاخ گلستان شاهد وقوع رخدادهای بسیار مهم تاریخی در ایران بوده است و به همین خاطر می‌توان آن را سند زنده‌ای برای مرور تاریخ دانست. معماری و تزیینات بسیار خیره‌کننده این کاخ بر ارزش آن دوچندان افزوده‌ است و فضا و محوطه داخلی و خارجی کاخ را به بهترین لوکیشن برای عکاسی تبدیل کرده‌اند.

به همین خاطر می‌توانید هم با چشم‌هایتان یک دل سیر زیبایی تماشا کنید و هم مناظر زیبای آن را به ثبت لنز دوربین در بیاورید و برای مرور خاطرات آن‌ها را در پیش خودتان نگه دارید. تاریخ، معماری و فرهنگ و هنر ایرانی در این مجموعه زیبا گرده هم آمده‌اند و شما می‌توانید از گوشه گوشه آن بازدید کنید و تاریخ را زنده و در لحظه، پیش چشمانتان ورق بزنید. اگر برای چند روز راهی تهران هستید می‌توانید با اجاره روزانه خانه در تهران سفر راحت تری را تجربه کنید.

از آنجایی کاخ گلستان در بافت قدیمی شهر قرار دارد، دسترسی به آن بسیار آسان است؛ بنابراین علاوه بر استفاده از ماشین شخصی می‌توانید از وسایل حمل و نقل عمومی نیز استفاده کنید. حتی اگر شرایط بازدید از این کاخ برای شما فراهم نباشد، می‌توانید در تورهای مجازی شرکت کنید و گشت و گذاری دلچسب در بین محوطه کاخ داشته باشید.

 

مرور 440 سال تاریخ در کاخ گلستان چیز کمی نیست و با یک حساب سرانگشتی می‌توان به دهه‌ها قبل از دوران قاجار برگشت و از هرآنچه که در تاریخ برای ایران و مردمان این سرزمین رقم خورده است، مطلع شد. در این مجموعه تاریخی بسیار زیبا، علاوه بر محوطه بیرونی کاخ و زیبایی‌های چشم‌نواز آن، می‌توانید از کاخ اختصاصی آن و دیگر بخش‌هایی همچون شمس العماره، خلوت کریمخانی، عمارت بادگیر، کاخ ابیض، ایوان تخت مرمر و... دیدن کنید و از امکانات مجموعه استفاده کنید. از جمله این امکانات سرویس بهداشتی، نمازخانه، چایخانه گلستان و عکاسی با حال و هوای دوران قاجار هستند. خوردن غذاهای خوشمزه و دمنوش‌های معطر در چایخانه گلستان، کیف شما را کوک می‌کند و فرصتی برای استراحتی بعد از گشت و گذارهای حسابی در محوطه بیرونی و داخلی کاخ را فراهم می‌آورد. در آخر هم می‌توانید به سراغ عکاسخانه این مجموعه بروید و با پوشیدن لباس‌های قاجاری، چند عکس زیبا را به ثبت خاطرات در بیاورید.

ساعت بازدید از کاخ گلستان در همه روزها از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ شب است. این مجموعه در تعطیلات تقویمی، بسته است و بهتر است پیش از رفتن به کاخ، حتما از باز بودن آن مطلع شوید. برای ورود به کاخ باید بلیط تهیه کنید و مبلغ این بلیط برای هر ایرانی در سال ۱۴۰۲، ۴۶ هزار تومن است. برای گردشگران خارجی این مبلغ بیشتر خواهد بود.

مطالب مرتبط:

دیدگاه