۶ مرکز خرید که در باکو باید تجربه کنید

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات دوشنبه، ۲۲ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۰
۶ مرکز خرید که در باکو باید تجربه کنید

در این مطلب ۶ مرکز خرید برتر در باکو را به شما معرفی خواهیم کرد که باید بازدید از آن‌ها را تجربه کنید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

اغلب مسافران به‌دنبال یافتن بهترین و محبوب‌ترین مراکز خرید و تفریح درکشور مقصد هستند و این در حالی است که بیشتر مقاصد توریستی نیز در گذر زمان برای گردشگران خود مکان های بسیاری را ایجاد یا آماده می‌کنند. یکی از مکان‌هایی که در طول زمان با اهداف چند منظوره برای تامین نیازهای خرید و تفریح مردم محلی و همچنین توریست‌ها به‌وجود آمده، مراکز خرید بزرگ چند طبقه با فروشگاه‌های بسیار، رستوران‌ها، سینماها و بسیاری دسترسی‌های مورد نیاز و جذاب است. با تهیه بلیط باکو می‌توانید از این مراکز دیدنی و جذاب در این شهر لذت ببرید و اوقات خوبی را درکنار عزیزانتان بگذرانید.

مرکز خرید پارک بولوار

اگر بلیط باکو را تهیه کرده‌اید حالا باید برای برنامه‌ریزی سفر اقدام کنید. یکی از بهترین و کامل‌ترین مراکز خرید باکو همین پارک بولوار است که در میان مسافران و مردم شهر از محبوبیت فراوانی برخوردار خواهد بود. از ویژگی‌های این مرکز خرید دسترسی عالی برای تفریح، استراحت و کافه و رستوران، همچنین برند‌های معروف در کنار یک پارک بزرگ و زیبا است که رفت و آمد درآن جریان دارد. مکان این مرکز خرید مدرن در امتداد بولوار باکو درست در سمت دیگر ساختمان پارلمان است. ساختمان مرکز خرید در کنار دریای خزر، توسط پارکی زیبا احاطه شده‌ است. رستورانها، کافه‌ها و فضا‌ها‌ی باز بسیاری برای استراحت در این مکان قرار دارد. از ویژگی‌های دیگر این مرکز خرید، وجود شش سینما، سینمای ‌سه‌بعدی، زمین بازی‌کودکان، استودیوی عکاسی، سالن‌های بولینگ و رستوران‌هایی با مناظری جذاب است.

مرکز خرید ۲۸ محلی برای دوستداران مد

این مال، مرکز خرید خوب و نسبتا کوچکی بوده و از لحاظ مکانی در نزدیکی ایستگاه متروی‌ مرکزی در باکو واقع شده است. بنابراین معمولا بسیار پرجنب‌وجوش و حتی شلوغ خواهد بود اگر به‌دنبال یک تجربه خرید جهانی با برخی از محبوب ترین مارک‌های بین‌المللی هستید با چرخیدن در این مرکز خرید نا‌امید نخواهید شد. بلیط باکو را خریداری کرده و لیست خرید لباس خود را از برند‌های معروف و پر طرفداری  مثل زارا، گپ، ماسیمو‌دوتی، منگو و بسیاری دیگر را در دست بگیرید.

مرکز خرید گنجلیک یک مرکز خرید مرکب

اینجا بزرگ‌ترین مرکز خرید آذربایجان است. مکانی برای خرید و سرگرمی. این مرکز با نمای شیشه‌ای شفاف در چهار طبقه، همه جای این مرکز را برای بازدیدکنندگان غرق در نور روز می‌کند. اینجا مکانی برای تفریحات خانوادگی نیز هست؛ بنابر‌این فرصت گشت‌وگذار در این مرکز را از خود و عزیزانتان دریغ نکنید. در کنار خرید لباس و پوشاک و کیف و کفش می‌توانید برای سوغاتی انتخاب‌های مناسب و جذابی داشته باشید. علاوه بر این شما می‌توانید لوازم الکترونیکی، لوازم‌خانگی و هرآن‌چه را که به‌دنبال آن هستید، در این مرکز خرید پیدا و از سوپرمارکت این مجموعه نیاز‌های روزانه خود را تهیه کنید. اینجا هرگز احساس خستگی و یکنواختی نخواهید کرد. در این مرکز برای هر سن و سال و هر نیاز و سلیقه‌ای تفریح و سرگرمی پیدا می‌شد. پس برنامه‌ریزی کنید تا فورا بلیط باکو را تهیه کرده و کنار عزیزان‌تان ساعات خوشی را سپری کنید.

مراکز خرید باکو

مترو پارک مال باکو

مراکز خرید بسیاری در باکو قرار دارد؛ اما اگر در منطقه نریمان نریمانف بودید از مرکز خرید مترو پارک دیدن کنید. این مکان گذشته از مناسب‌بودن برای یک گشت‌وگذار خانوادگی، به‌خاطر معماری جذابی که دارد ارزش برنامه‌ریزی و دیدن هم خواهد داشت. از سایر ویژگی‌های این مرکز هم سرگرمی‌های مختلف برای تمام سنین و رستوران‌هاست. برند‌هایی چون بنتون و کالینز، پنتی و پاندورا، همچنین، منگو و کاپیتان سیلور در این مرکز شعبه دارند. فروشگاه ‌اسباب‌بازی برای کودکان، و بسیاری از تفریجات و خدماتی که می‌تواند یک روز از سفرتان را در کنار خانواده بسازد، در اینجا کنار هم قرار گرفته است. اما فراموش نکنید که اولین گام لذت‌بردن کنار عزیزانتان در این مجموعه، تهیه بلیط باکو است.

مرکز خرید بندر باکو

اگر مشتاقید تا با عزیزان و کودکان‌تان فضایی جادویی را تجربه کنید، حتما مرکز خرید بندر باکورا انتخاب و به کافه آلیسا بروید. از اتفاقات جالب و مهیج این مرکز برای خود و عزیزان و فرزندانتان، خاطراتی شیرین، دلچسب و فراموش‌ناشدنی بسازید. حتی در کافه‌ها و رستوران‌هایش غذا‌هایی بخورید که هر زمان خاطره‌اش را در جمع خانواده و دوستان‌تان بازگو کردید، عطر و طعم خوش آن‌ها را دوباره در دهان‌ و زیر زبانتان مزه مزه کنید. در این مکان برند‌های مطرحی چون ولنتینو، جیوانجی، رولکس، فندی، رالف لورن و سایر همتایان‌شان می‌درخشند. بلیط باکو را تهیه کرده‌اید؟

مرکز خریدی که غریبه نیست

هنگامی‌که از متروی نظامی خارج می‌شوید، سمت راست خود مرکز خرید بزرگی را خواهید دید که وجود یک فواره و دو مجسمه از مهم‌ترین مجسمه‌های شهر زینت‌‌‌بخش آن است. این مکان به نام شاعر نابغه ما، نظامی گنجوی نام‌گذاری شده است. دیدنش برای هر ایرانی جذابیت ویژه‌ای دارد. اگر برای رسیدن به این مرکز مترو را انتخاب کنید، فضای زیبا و درخشان داخل مترو و موزاییک‌های گران‌بهای آن چشمان شما را خیره می‌کند. شاید به‌دلیل اینکه این مرکز خرید خودی است و غریبه نیست انواع پوشاک و کفش، لوازم جانبی و عطر فروشی و خلاصه همه چیز آن مقرون به‌صرفه است. در این محل می‌توانید دور از شلوغی‌های مراکز خرید دیگر باکو در کافه‌های کوچک و بوفه‌هایش نشسته، غذایی بخورید و استراحت کنید.

مراکز خرید در باکو

با فلای تو‌دی سفری کنید به دیاری قدیمی اما مدرن

باکو، پایتخت آذربایجان و مرکز اصلی جذب گردشگران است. این شهر که ترکیبی از مدرن و قدیم بوده، انواع فرصت‌ها را برای استراحت و تفریح همچنین خرید و تهیه سوغاتی برای بازدیدکنندگان فراهم کرده ‌است. ساختمان‌ها و معماری بسیار دیدنی و چشم‌نوازی دارد. همان طور که در بالا اشاره شد، مراکز خرید بسیار دارد اما مکان‌های دیگری هم در کل شهر وجود خواهد داشت که با هر بودجه‌ای چیز‌های خوب و با کیفیتی می‌فروشند. فلای تو‌دی برای تهیه بلیط مناسب و انتخاب بهترین هتل های باکو کنار شما است تا بتوانید از سفرتان‌ به‌تنهایی یا در کنار عزیزان‌تان از یک سفر به دور از دغدغه و با شرایط مناسب و دلخواهتان لذت ببرید. پس همین حالا بلیط باکو را تهیه کنید.

 

مطالب مرتبط:

دیدگاه