معرفی دو هتل در تهران برای تجربه بهترین اقامت

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات سه شنبه، ۱۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۰
معرفی دو هتل در تهران برای تجربه بهترین اقامت

در این مطلب به معرفی دو هتل در تهران خواهیم پرداخت که یکی از بهترین اقامت‌ها را در آن‌ها تجربه خواهید کرد.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

هتل‌های تهران و اقامتگاه‌های این شهر طیف گسترده‌ای از ‌هتل‌ها را تشکیل می‌دهند که با بهترین یا معمولی‌ترین خدمات، از مسافران و گردشگران مقیم خود پذیرایی می‌کنند. تهران پایتخت ایران شهر شلوغی به حساب می‌آید که از شدت شلوغی، جمعیت روز و شب آن هیچ شباهتی با یکدیگر ندارند. باور کنید یا نه تنوع هتل‌ها در تهران به‌قدری زیاد است که شاید در نگاه اول کمی شما را گیج کنند؛ البته این شهر به‌دلیل وسعت و شلوغی که دارد شما را با دسته‌بندی وسیعی از اقامتگاه‌ها روبه‌رو می‌کند. اما در نهایت شما باید اقامتگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

اقامت در شهری هزار رنگ و هزار چهره

همان طور که گفتیم برای اقامت در تهران اگر این شهر و هتل‌های آن را نشناسید، بدون شک دچار سردرگمی خواهید شد. البته این شهر خیابان‌ها و محلات مختلف و متنوعی دارد. اما چیزی که این وسط می‌تواند نقش موثری در تعیین هتل و اقامتگاه شما داشته باشد این است که شما هتل یا اقامتگاه خود را در نزدیکی مکانی که قرار است به آن مراجعه کنید، انتخاب کنید. در هر حال تهران به‌واسطه شلوغی، ترافیک‌های سنگین و مسیرهای طولانی دارد که ممکن است شما را ساعت‌ها گرفتار کنند. شما به‌راحتی می‌توانید ضمن کوتاه کردن طول مسیر، در زمان و هزینه‌ها صرفه‌جویی کرده و اقامت جذاب‌تری را تجربه کنید. حالا ما در ادامه قصد داریم تا در میان رزرو هتل‌ های تهران اسنپ تریپ دو هتل خاص یعنی هتل استقلال و هتل ارم را به شما معرفی کنیم.

هتل بزرگ ارم در تهران

هتل ارم تهران

اول از همه به سراغ هتل ارم می‌رویم و این هتل را بیشتر به شما معرفی خواهیم کرد.

جالب است بدانید که هتل ارم تهران در نزدیکی کتابخانه ملی و در محدوده میدان ونک قرار گرفته است. یک مجموعه رفاهی و اقامتی که موقوفه بوده و بخش عمده‌ای از درآمد آن صرفا برای هزینه‌های تحصیل و نگهداری از ایتام خرج می‌شود. هتل ارم یک هتل بسیار مشهور و خوش‌نام است که با انجام امور خیرخواهانه و نیکوکارانه، در عمل هیچ شباهتی به هتل ندارد. این هتل خدمات متفاوت و بی‌نظیری را به شما ارائه می‌کند و با کارمندان و پرسنل با تجربه و خوش برخوردی که دارد، اقامتی بی‌نظیر را برای شما رقم خواهد زد.

خدمات هتل ارم تهران

از امکانات رفاهی این هتل می‌توان به استخر، سونا، جکوزی، رستوران‌های متعدد، آتلیه عکاسی، اتاق چمدان و غیره اشاره کرد. ضمن اینکه این هتل برای برگزاری جشن‌ها، مراسم‌ها، دورهمی‌ها، همایش‌ها و همین طور کنفرانس‌ها، سالن‌های بزرگ و مدرنی را تجهیز کرده است. سالن‌هایی که با بهترین و مدرن‌ترین تجهیزات صوتی و تصویری و با ظرفیتی بین ۱۸۰ تا ۵۰۰ نفر، بهترین میزبانی را از شما و مهمانانتان به عمل خواهند آورد. پارکینگ این هتل ظرفیتی برابر با ۴۰۰ اتومبیل داشته و در کنار پارک کودکان بهترین خدمات را به شما ارائه می‌کند. شاید باور نکنید اما این هتل به گل فروشی و گل‌آرایی، سالن ویژه سرو صبحانه و کارواش هم تجهیز شده است.

ضمن اینکه در این هتل خدمات متعدد و مختلف دیگری مانند خشکشویی، اتاق اتو، ماساژ و اسپا، خدمات آژانس مسافرتی، پذیرش شبانه‌روزی، ترانسفر رفت‌و‌برگشت فرودگاهی، خدمات بیدار باش، اینترنت، باربری، روم سرویس، خانه داری و غیره نیز برای رفاه حال مسافران گردشگران در نظر گرفته شده است.

همچنین بد نیست بدانید که این هتل ۴ ستاره با مساحتی معادل ۷۰۰۰ متر مربع، ۷۲ سوئیت مبله و اتاق مدرن و جذاب دارد که با بهترین، مدرن‌ترین و لوکس‌ترین تجهیزات در خدمت مسافران و گردشگران قرار داده می‌شوند. تنوع اتاق‌ها و سوئیت‌ها در هتل ارم به‌قدری زیاد است که توصیه می‌کنیم با نظر و راهنمایی پذیرش، اتاق خود را انتخاب کنید.

هتل استقلال تهران

هتل استقلال تهران

دومین هتلی که قصد داریم در ادامه مطلب به شما معرفی کنیم، هتل استقلال تهران است. یکی از معروف‌ترین، خوش‌نام‌ترین و قدیمی‌ترین هتل‌های تهران است که در گذشته آن را با نام رویال هیلتون می‌شناختند. این هتل به‌واسطه خاص و منحصربه‌فرد بودنش، توانست عنوان بزرگ‌ترین و جذاب‌ترین هتل در خاورمیانه را به خود اختصاص دهد. البته پیشرفت دیگر کشورها در صنعت هتلداری سبب شد که این هتل از لوکس‌ترین هتل‌های جهان نباشد. اما همچنان یکی از بهترین هتل‌های خاورمیانه به حساب می‌آید.

این هتل در خیابان ولیعصر قرار گرفته که از گذشته تا امروز همچنان بنای آن سرپا است. هتل استقلال با نام اولیه رویال هیلتون توسط سه شرکت انگلیسی، ایرانی و آمریکایی تاسیس شد که در بهمن ۱۳۴۱ محمدرضا پهلوی شخصا آن را افتتاح کرد. البته در آن زمان هتل به‌طور کامل تکمیل نشده بود. اما تا سال ۱۳۵۱ بنای آن کامل شد و به بهره‌برداری اصلی رسید. هنوز هم بعد از ۵۵ سال، این هتل در دسته لوکس‌ترین‌ها قرار دارد.

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل استقلال

در حال حاضر هتل استقلال تهران از دو بخش برج شرقی و برج غربی تشکیل شده است. در برج غربی ۵۶ اتاق یک نفره، ۲۸ سوئیت کوچک و ۲ سوئیت بزرگ و همین طور ۱۷۵ اتاق دو نفره قرار دارد. جالب است بدانید که در برج شرقی هم ۱۱۴ اتاق یک نفره، ۱۵ سوئیت کوچک، ۳ سوئیت بزرگ و ۱۵۹ اتاق دو نفره در نظر گرفته شده است.

تفاوت این دو برج این است برج غربی قدیمی‌تر بوده که در سال ۱۳۴۱ ساخته شده و برج شرقی جدیدتر است و ساخت آن در سال ۱۳۵۱ به اتمام رسید.

امکانات هتل استقلال تهران

بد نیست بدانید که در این هتل ۵ ستاره امکانات متعددی مانند سونا، استخر، جکوزی، کلوپ ورزشی، زمین تنیس، سالن‌های متعدد اجتماع و همایش، ۲ رستوران و ۱ کافی شاپ و خدمات مخصوصی برای اتاق‌ها مانند اینترنت، تلویزیون، صندوق امانات، سیستم‌های ضدحریق، روم سرویس، خدمات ۲۴ ساعته، مینی‌بار و غیره در نظر گرفته شده است.

هتل‌های تهران و اقامت‌هایی متفاوت

این مطلب را به معرفی دوتا از بهترین هتل‌های تهران اختصاص دادیم. هتل ۴ ستاره ارم و ۵ ستاره استقلال که هرکدام در نوع خود بی‌نظیر و متفاوت هستند. درهرحال همان طور که پیشتر نیز اشاره کردیم تعداد هتل‌ها و اقامتگاه‌ها در شهر تهران زیاد است. ما هم پیشنهاد می‌کنیم که از مجموعه‌های خوش‌نامی مانند اسنپ تریپ کمک گرفته و اقامتگاه مورد نظرتان را راحت‌تر انتخاب کنید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه