مراکز خریدی که باید در مسکو ببینید

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات چهار شنبه، ۱۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۰
مراکز خریدی که باید در مسکو ببینید

در این مطلب از مجله گردشگری فلای تودی با برخی از بهترین مراکز خرید مسکو آشنا خواهید شد.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

در هر سفری معمولا خرید سوغاتی و گشتن در مراکز خرید یکی از تفریح‌های مهم به حساب می‌آید. مخصوصا اگر شهری که به آن سفر کرده‌اید، در یک کشور متفاوت و منحصر‌به‌فرد مانند روسیه باشد. به‌عنوان مثال اگر بلیط هواپیما مسکو را تهیه کرده‌اید و قصد دارید به‌عنوان سوغاتی یک عروسک ماتروشکا بخرید، یا کلا اهل خریدکردن و گشتن در مراکز خرید هستید، با این مطلب از مجله گردشگری فلای تودی همراه باشید تا با بهترین مراکز خرید مسکو آشنا شوید. 

مرکز خرید متروپلیس از بهترین مراکز خرید مسکو

وقتی صحبت از بهترین مرکز خرید مسکو باشد، اولین گزینه‌ای که بیان می‌شود، مرکز خرید متروپلیس است. این مرکز خرید بیش از ۳۵۰ مغازه شامل برندهای لباس بین‌المللی معروف و برندهای روسی دارد که انواع سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد. علاوه بر آن اگر همراه کودکتان سفر کرده باشید، این مرکز خرید یک شهربازی مناسب برای خانواده‌ها دارد که می‌توانید مدتی در آنجا سرگرم شوید. سینمای این مجموعه سالن‌های متنوعی دارد که می‌توانید فیلم‌های روز دنیا را به‌صورت سه‌بعدی و چهار‌بعدی در آن تماشا کنید. پس از چند ساعت گردش در این مرکز خرید نیز سری به قسمت فودکورت مجموعه بزنید و از بین رستوران‌ها و کافه‌های متنوع نبست به سلیقه خودتان انتخاب کنید. این مرکز خرید در نزدیکی ایستگاه مترو Baltyiskaya قرار دارد و ساعت کار آن از ۱۰ صبح تا ۱۱ شب است. 

مرکز خرید آوی‌پارک برای خرید و فراتر از آن

آوی‌پارک بزرگ‌ترین مرکز خرید اروپا است. این مرکز خرید کمی از شهر دور است اما قطعا ارزش دیدن دارد. اگر بلیط مسکو را تهیه کرده‌اید، حتما بازدید از این جاذبه را در برنامه سفر خود جا دهید. ابعاد آن معادل ۳۶ زمین فوتبال است پس اگر عزم رفتن به آوی‌پارک کرده‌اید، کفش و لباس مناسب را فراموش نکنید! این مرکز بیش از ۵۰۰ مغازه دارد. برای انتخاب غذا و نوشیدنی نیز بیش از ۸۰ انتخاب دارید. اگر اهل بازی باشید، نیز گزینه‌های تفریحی مختلفی در این مرکز پیدا می‌کنید. ۱۷ سالن سینما هم برای دیدن بهترین فیلم‌ها آماده پذیرایی از شما هستند. اما شاخص‌ترین خصوصیت این مرکز خرید، یک آکواریوم ستونی با طول ۲۰ متر و ۸۰۰ ماهی است. هرروز در یک ساعت خاص یک غواص به ماهی‌ها غذا می‌دهد و شما نیز می‌توانید از طبقه اول این پروسه‌ی جذاب را تماشا کنید و با غواص‌ها دست تکان دهید! در سایت آکواریوم aviapark می‌توانید در مورد ماهی‌های موجود و ساعت غذادادن بخوانید. برای دسترسی به این مرکز خرید می‌توانید از سرویس‌های موجود در شهر استفاده کنید. ساعت کار نیز از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است.

مرکز خرید در مسکو - رپورتاژ

مرکز خرید GUM یک شاهکار تاریخی

اگر پرسه‌زدن در میدان سرخ مسکو را در برنامه سفرتان قرار بدهید، باید ساعتی از روز را برای گشتن در این مرکز خرید قدیمی کنار بگذارید. اگر با خرید بلیط مسکو قصد تجربه کامل از این شهر را دارید، حتما باید به این مرکز خرید سر بزنید. ساختمان این مرکز خرید در سال ۱۸۹۳ ساخته شده و در آن زمان نمادی برای مسکو مدرن بوده است. با بازدید از این مرکز خرید علاوه بر دیدن و لذت‌بردن از بوتیک‌های لوکس و جذاب، در میان تاریخ نیز قدم می‌زنید. قسمت‌های مختلف این مرکز با پل‌های چوبی به هم متصل می‌شون، سقف شیشه‌ای این ساختمان نور خوب و جذابی به داخل راه می‌دهد و یک فواره قدیمی نیز میان آن وجود دارد. این مرکز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز است.

مرکز خرید تسوم، ساختمانی از دوره گوتیک

اگر به ساختمان‌های قدیمی علاقه‌مند باشید مرکز خرید TSUM نیز انتخاب جذابی برای شما خواهد بود. این مرکز هم در نزدیکی میدان سرخ قرار دارد. ساختمان زیبای این مرکز توسط معمار معروف روسی R.I klein ساخته شده و بیش از ۱۰۰ سال است که به نمادی برای فشن در این شهر تبدیل شده است. فروشگاه‌های موجود در این مرکز خرید قیمت‌های مناسب‌تری از مرکز خرید گوم دارند. علاوه بر خرید می‌توانید ساعاتی را در رستوران‌ها بگذرانید و با فرهنگ غذایی روسیه آشنا شوید. این مرکز از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز است.

مرکز خرید اوخوتنی، زیبا با قیمت‌های مناسب

اگر در همان محدوده میدان سرخ به‌دنبال مرکز خریدی با قیمت‌های مناسب‌تر باشید، مرکز خرید Okhotny Ryad مناسب شما است. همچنان از معماری زیبا و قدیمی ساختمان لذت خواهید برد اما قیمت‌های بوتیک‌ها از دو مرکز خرید قبلی مناسب‌تر هستند. اگر یکی از دلایل شما برای خرید بلیط مسکو، خریدکردن باشد، می‌توانید در این مرکز خرید کنید! از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب می‌توانید به این مرکز سر بزنید.

ایکیا، بهشتی برای خرید لوازم خانه

اگر در برنامه سفر خود، سرزدن به فروشگاه بزرگ لوازم منزل، ایکیا را قرار داده باشید، باید به مرکز خریدMEGA BELAYA DACHA سر بزنید. در این مرکز علاوه بر فروشگاه‌های متنوع لباس و لوازم مختلف، فروشگاه بزرگ دکاتلون که از بزرگترین برندهای لباس‌ها و وسایل ورزشی است و ایکیا که یکی از جذاب‌ترین فروشگاه‌های لوازم منزل با قیمت مناسب در دنیا است نیز وجود دارند که سرزدن به آن‌ها در هر سفری به خارج از کشور، ضروری است! همچنین این مرکز خرید سینما IMAX نیز دارد که اگر اهل فیلم دیدن باشید حتما می‌دانید که این سینما تجربه فیلم دیدن متفاوت و کاملی برایتان به ارمغان می‌آورد. این مرکز با داشتن سالن بولینگ، سالن مینی گلف و مراکز بازی کودکان، تجربه کاملی برای خانواده خواهد بود. این مرکز خرید پس از آوی‌پارک جزو بزرگ‌ترین مراکز خرید مسکو است. پس حواستان باشد که زمان کافی برای گشتن در این مرکز در نظر بگیرید. این مرکز خرید نیز از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز است.

مرکز خرید متروپلیس در مسکو- رپورتاژ

یک سفر رویایی با فلای تودی

اگر با خواندن این مطلب برای گشتن در مراکز خرید متنوع مسکو هیجان‌زده شده‌اید، همین حالا به سایت فلای تودی سر بزنید و به‌سادگی میان بلیط‌های هواپیما متنوع، بهترین بلیط مسکو را با مناسب‌ترین قیمت برای خود و خانوادتان رزور کنید. همچنین برای رزرو هتل نیز می‌توانید به‌راحتی از قسمت رزرو هتل سایت استفاده کرده و با توجه به برنامه سفرتان، بهترین هتل را برای خودتان انتخاب کرده و رزرو کنید.  

مطالب مرتبط:

دیدگاه