هزینه سفر به مشهد در پاییز ۱۴۰۲

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات چهار شنبه، ۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۰
هزینه سفر به مشهد در پاییز ۱۴۰۲

 اگر قصد سفر زمینی یا هوایی به مشهد را دارید و با هزینه‌های سفر به مشهد آشنا نیستید؛ در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا مهم ترین هزینه‌های سفر به مشهد در پاییز ۱۴۰۲ را بررسی کنیم.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

مشهد یکی از پرگردشگرین شهرهای زیارتی و تفریحی است و در همه ایام سال گردشگرانی عازم سفر به این شهر هستند. پاییز یکی از بهترین فصل‌ها برای سفر به مشهد است. آب ‌وهوا در این فصل رو به خنکی می‌رود و پس از پشت سر گذاشتن تعطیلات تابستان و بهار، یکی از خلوت‌ترین فصل‌های مشهد را می‌توانید در پاییز تجربه کنید. اگر شما هم قصد سفر به مشهد در پاییز را دارید؛ در ادامه این مطلب همراه باشید تا هزینه‌های سفر به مشهد در پاییز ۱۴۰۲ را با هم بررسی کنیم. 

هزینه خرید بلیط هواپیما مشهد

اگر می‌خواهید سفری راحت داشته باشید و در کمترین زمان به مقصد برسید؛ سفر هوایی به مشهد، بهترین راه است. قیمت بلیط هواپیما مشهد همیشه با نوسانات زیادی همراه است و در تعطیلات نیز با افزایش قیمت همراه است. اما نرخ بلیط هواپیما مشهد معمولا در فصل پاییز به‌دلیل شروع مدارس و سردتر شدن هوا با کاهش قیمت روبه‌رو می‌شود. برای اطلاع از نرخ بلیط هواپیما مشهد می‌توانید به سامانه‌های آنلاین فروش بلیط نظیر قاصدک ۲۴ مراجعه کرده و با انتخاب مبدا و مقصد، جست‌و‌جو کرده و لیست قیمت بلیط‌ها به‌همراه قیمت‌ها را مشاهده کنید.

هزینه سفر به مشهد با قطار

اگر برای رسیدن به مقصد عجله‌ای ندارید؛ می‌توانید با استفاده از قطار به مشهد سفر کنید. با اینکه زمان بیشتری در مسیر خواهید بود؛ ولی از قیمت مقرون به‌صرفه‌تری برخوردار است. قیمت بلیط قطار نیز به عواملی مانند ستاره قطار، مبدا شما و زمان سفرتان بستگی دارد. قیمت بلیط قطار نیز در فصل پاییز با کاهش روبه‌رو می‌شود. برای مشاهده نرخ بلیط قطار از مبدا خود می‌توانید به سامانه‌های آنلاین فروش بلیط نظیر قاصدک ۲۴ مراجعه کنید و راهنمای سفر به مشهد را نیز قبل از سفر مطالعه کنید.

فصل پاییز یکی از خلوت‌ترین و بهترین فصل های سفر به مشهد است.

هزینه سفر به مشهد با اتوبوس

ارزان‌ترین و طولانی‌ترین روش سفر به مشهد، سفر از طریق اتوبوس است. با اینکه سفر به مشهد با اتوبوس بسیار زمان بر بوده و طولانی‌تر است و حدود ۱۲ ساعت تا رسیدن به مشهد در مسیر خواهید بود؛ ولی به‌دلیل قیمت اقتصادی، بسیاری از مسافران آن را انتخاب می‌کنند. البته با استفاده از اتوبوس‌های VIP که کمی گران‌تر از اتوبوس‌های معمولی هستند؛ می‌توانید سفر بسیار راحت تری را با امکانات بیشتر تجربه کنید. قیمت بلیط اتوبوس VIP در پاییز ۱۴۰۲، ۳۲,۰۰۰۰ تومان است.

هزینه اقامت در مشهد

برای رزرو هتل در مشهد تنوع قیمت‌ هتل و اقامتگاه بسیار زیاد است. قیمت اقامت در هتل‌ها بسته به ستاره‌های هتل و اینکه چه خدمات و امکاناتی را ارائه می‌دهند؛ متفاوت است. نزدیکی به حرم نیز در افزایش قیمت هتل تاثیرگذار است. قیمت حدودی که می‌توان برای هتل‌های مشهد به‌ازای یک نفر برای یک شب در نظر گرفت به‌صورت زیر است:

  • اقامت در هتلی لوکس و ۵ ستاره: از ۱,۹۰۰,۰۰۰ تا ۳,۶۰۰,۰۰۰
  • اقامت در هتلی با قیمت متوسط: از ۴۰۰,۰۰۰ تا ۱,۵۰۰,۰۰۰
  • اقامت در هتلی با قیمت ارزان: ۲۰۰,۰۰۰ تا ۴۰۰,۰۰۰

 

هزینه اقامت در هتل های مشهد

هزینه اقامت در هتل‌های مشهد

هزینه خورد و خوراک در مشهد

هزینه غذا در مشهد بسته به اینکه چه رستورانی را انتخاب کنید متفاوت است و نمی‌توانید نرخ خاصی را مشخص کنید. قیمت غذا در مشهد معمولا با سایر کلان شهرها مانند اصفهان، شیراز و تهران برابر است. برای صرف غذا می‌توانید به یکی از رستوران‌های متعدد مشهد یا رستوران هتل محل اقامت مراجعه کنید. قیمت حدودی برخی از غذاهای متنوع در مشهد عبارت است از:

  • یک پرس غذا در رستوران لاکچری: از ۵۰۰,۰۰۰ تا ۱,۲۰۰,۰۰۰
  • یک پرس غذا در رستوران معمولی: از ۱۰۰,۰۰۰ تا ۴۰۰,۰۰۰
  • یک پرس فست‌فود در رستوران ایتالیایی: از ۳۰۰,۰۰۰ تا ۸۰۰,۰۰۰
  • یک پرس فست‌فود در رستوران معمولی: از ۸۰,۰۰۰ تا ۲۵۰,۰۰۰
  • ساندویچ در بوفه‌های سطح شهر: از ۴۰,۰۰۰ تا ۱۰۰,۰۰۰

هزینه تفریحات در مشهد

با اینکه بیشتر گردشگران شهر مشهد به قصد زیارت به این شهر سفر می‌کنند؛ ولی جاذبه‌های تفریحی و طبیعی این شهر هم کم نیست. شهر مشهد تفریحات گوناگونی را برای مسافران در نظر گرفته است که نمی‌توان همه آن‌ها را نام برد. ولی در ادامه به برخی از محبوب ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

 

هزینه بازدید از جاهای دیدنی مشهد

هزینه تفریحات و سرگرمی‌ها در مشهد

هزینه خرید سوغاتی در مشهد

 

سوغاتی گرفتن از مشهد یک رسم قدیمی در بین مسافران است. در ادامه لیستی از رایج‌ترین سوغاتی های مشهد که معمولا مسافران خریداری می‌کنند را با قیمت حدودی پاییز سال ۱۴۰۲ آماده کرده‌ایم.

 

  • یک کیلو زرشک: از ۱۳۰,۰۰۰ تا ۱۸۰,۰۰۰ تومان
  • یک مثقال زعفران: از ۲۷۰,۰۰۰ تا ۳۵۰,۰۰۰ تومان
  • یک کیلو نبات: از ۷۰,۰۰۰ تا ۱۵۰,۰۰۰ تومان
  • یک کیلو نخود و کشمش: ۱۰۰,۰۰۰ تا ۱۸۰,۰۰۰ تومان
  • انواع تسبیح: از ۳۰,۰۰۰ تا ۳۰۰,۰۰۰ تومان
  • انواع سجاده و جانماز:۳۵,۰۰۰ تا ۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان

 

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم هزینه‌های حدودی سفر به مشهد در پاییز ۱۴۰۲ را بررسی کنیم و لیستی از قیمت‌‌ها مانند هزینه بلیط، اقامت، غذاو خوراک، سوغاتی و تفریحات این شهر را برایتان تهیه کردیم تا با اطلاع از هزینه‌های سفر، برنامه‌ریزی‌های لازم را برای مدیریت هزینه‌های خود در سفر به مشهد انجام دهید. اگر شما هم قصد سفر به مشهد دارید؛ برای خرید بلیط و همچنین رزرو هتل و  استفاده از سایر خدمات سفر می‌توانید از سامانه‌های معتبر خدمات سفر نظیر قاصدک ۲۴ کمک بگیرید.

سوالات متداول در مورد هزینه سفر به مشهد در پاییز ۱۴۰۲

ارزان ترین فصل سفر به مشهد کدام است؟

به عالت شروع مدارس و پایان تعطیلات فصل پاییز و زمستان از ارزان‌ ترین فصل‌های سفر به مشهد است. در تعطیلات تابستان و عید نوروز، قیمت بلیط، هتل و تمام خدمات سفر افزایش پیدا می‌کند.

ارزان ترین روش سفر به مشهد کدام است؟

سفر با قطار یا سفر با اتوبوس و همچنین سفر از طریق تور مشهد، ارزان ترین راه سفر به مشهد است.

هزینه بلیط اتوبوس VIP تهران تا مشهد چقدر است؟

قیمت بلیط اتوبوس VIP تهران تا مشهد ۳۲۰ هزارتومان است.

هزینه‌های سفر به مشهد شامل چه مواردی است؟

هزینه خرید بلیط، هزینه اقامت، هزینه غذا و رستوران، هزینه تفریحات و هزینه سوغاتی از هزینه‌ های معمول سفر به مشهد است.

 

 

مطالب مرتبط:

دیدگاه