بلیط ارزان به هر کجا با کِی کُجا در فلای تودی

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات سه شنبه، ۲ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۰
بلیط ارزان به هر کجا با کِی کُجا در فلای تودی

در این مطلب با محصول جدید وب‌سایت فلای تودی با نام «کی‌کجا» آشنا می‌شوید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

فلای تودی که مرجع رزرو آنلاین بلیط هواپیما و هتل محسوب می‌شود، این بار در نسخه جدید سایت خود از یک محصول جدید رونمایی کرده است. محصول کی‌کجا، در کنار سایر خدمات فلای تودی، برای سهولت در رزرو بلیط ارزان هواپیما در هر زمان و به هر مقصدی ایجاد شده است. طرز استفاده از این ابزار بسیار ساده است. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با کی کجا، شیوه استفاده و مزایای آن آشنا شوید.

خدمات سایت جدید فلای تودی

شرکت فلای تودی در طول فعالیت خود توانسته رضایت کاربران را به دست آورد. در همین راستا، برای بهبود خدمات به کاربران نسخه جدیدی از سایت خود را رونمایی می‌کند. در سایت جدید فلای تودی، علاوه بر تغییر در ظاهر سایت که کاربری آن را بسیار ساده کرده، سرعت سایت نیز بالا رفته است. به این ترتیب، زمانی که برای رزرو بلیط در فلای تودی جست‌و‌جو می‌کنید، سیستم هوشمند سایت در کوتاه‌ترین زمان ممکن، تمام گزینه‌های موجود را به شما نمایش می‌دهد. نه‌تنها امکان خرید بلیط قطار در سایت جدید فلای تودی فراهم شده بلکه کی‌کجا به‌عنوان یک محصول منحصربه‌فرد نیز قرار است تحولی در خرید بلیط هواپیما ایجاد کند که در این مطلب بیشتر به معرفی آن خواهیم پرداخت.

کی کجا چیست؟- رپورتاژ

کِی‌کجا، یک سرویس جست‌و‌جوی پیشرفته است که بلیط ارزان هواپیما را به هر کجا و در هر زمانی ارائه می‌دهد. کی‌کجا مانند کد تخفیف نیست که با آن بلیط ارزان بگیرید. همچنین مزیت کی کجا این است که همه کاربران فلای تودی می‌توانند از آن استفاده کنند و منحصر به افراد خاصی مانند اعضای باشگاه مشتریان و غیره نشده است. با کی کجا حتی شاید بتوانید بلیط خارجی را به قیمت بلیط داخلی رزرو کرده و با صرفه‌جویی در هزینه رزرو بلیط، بیشتر سفر کنید.

شاید تصور کنید که سرویس کی کجا شبیه به پیشنهاد بلیط لحظه آخری است؛ اما این‌طور نیست. سیستم‌هایی که بلیط لحظه آخری را پیشنهاد می‌دهند، تنها در روز پرواز یا یک روز مانده به پرواز، بلیط ارزان قیمت را پیشنهاد می‌دهند. این در حالی است که در کی‌کجا شما می‌توانید مبدا و مقصد خود را مشخص کنید و ارزان‌ترین بلیط را برای مقصد مورد نظر در بازه‌های زمانی مختلف ببینید. همچنین می‌توانید مبدا خود را تعیین کرده و با انتخاب گزینه جست‌و‌جو، ارزان‌ترین بلیط برای همه مقاصد داخلی و خارجی را در بازه‌های مختلف مشاهده کنید.

چگونه از کی کجا استفاده کنیم؟

استفاده از کی کجا ساده است. کافی است در نوار ابزار بالای سایت فلای تودی، روی گزینه کِی ‌کُجا کلیک کرده و حتما مبدا خود را مشخص کنید. اگر مقصد داخلی یا خارجی مشخصی دارید، در قسمت «کجا برم»، نام آن شهر را وارد کرده تا بلیط‌های ارزان برای سفر به شهر مورد نظر برای شما به نمایش درآید. اما گاهی قصد دارید تا در تعطیلات آخر هفته یا در دوره زمانی مشخصی به سفر بروید. در این صورت، علاوه بر مبدا، تاریخ سفر را در قسمت «کِی برم» وارد کرده؛ اگر مقصد را هم مشخص کنید، بلیط ارزان برای مقصد مورد نظرتان در تاریخی که انتخاب کردید نمایش داده می‌شود. اما اگر مقصد را مشخص نکنید، تمامی شهرهایی که در تاریخ مورد نظر شما پرواز ارزان دارند، نمایش داده خواهند شد. شما این امکان را دارید که جست‌و‌جوی خود را با استفاده از فیلترهای فقط مقاصد داخلی یا فقط مقاصد خارجی محدودتر سازید.

مزایای استفاده از کی کجا چیست؟

کی کجا برای خرید بلیط آسان و ارزان در هر زمان به هر کجا است. هنگامی که با کی‌ کجا کار می‌کنید، می‌توانید فقط بلیط رفت بگیرید یا رزرو بلیط رفت و برگشت را هم‌زمان انجام دهید. برای رزرو بلیط برگشت کافی است روی گزینه «کی برگردم» کلیک و تاریخ خود را مشخص کنید. یک گزینه جذاب در کی کجا، نقشه‌ای است که زیر نوار جست‌و‌جو قرار گرفته است. شما می‌توانید با مشخص کردن مبدا خود، نقشه را جابه‌جا کرده و قیمت پرواز به هر شهر را روی همان شهر ببینید.

مزایای استفاده از کی کجا چیست؟- رپورتاژ

کی کجا، تحولی در سفر

در سایت خرید اینترنتی بلیط و هتل فلای تودی بدون هیچ نگرانی می‌توانید برای سفرهای خارجی خود بلیط پرواز به تمام شهرهای خارجی در سراسر دنیا را از بیش از ۹۰۰ ایرلاین خریداری کنید و پرداخت هزینه بلیط را حتی از خارج از ایران، با کارت شتاب انجام دهید. پس اگر به‌دنبال خرید بلیط هواپیما به مقصد اروپا، آمریکا یا سایر کشورهای خارجی با بهترین قیمت هستید، دیگر دغدغه‌ای نخواهید داشت زیرا فلای تودی ارزان ترین قیمت بلیط هواپیما خارجی در سراسر دنیا را با پرداخت ریالی با کارت شتاب برای شما فراهم می‌کند. اکنون با محصول جدید فلای تودی با نام کی‌کجا می‌توانید علاوه بر مواردی که گفته شد، بلیط ارزان هواپیما را در هر کجا و هر زمان رزرو کنید. اگر هنوز از کی‌کجا استفاده نکرده‌اید، هرچه سریع‌تر به نسخه جدید سایت فلای تودی وارد شوید و از این امکان جدید و کاربردی بهره‌مند شوید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه