در سفر به شیراز کجا اقامت کنیم؟

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات چهار شنبه، ۲۶ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۰
در سفر به شیراز کجا اقامت کنیم؟

در این مطلب با چند گزینه خوب اقتصادی، لوکس و متوسط برای اقامت در شهر شیراز آشنا خواهید شد.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

شیراز، شهری تاریخی و فرهنگی در جنوب ایران است که سالانه گردشگران زیادی از سراسر جهان را به خود جذب می‌کند. این شهر به‌دلیل جاذبه‌های تاریخی و طبیعی فراوان، از جمله حافظیه، سعدیه، تخت جمشید و پاسارگاد، به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری ایران شناخته می‌شود. اما یکی از دغدغه های مهم در زمان سفر به شیراز، اقامت در هتل است. اینکه چه هتلی را برای اقامت انتخاب کنیم، تاثیر زیادی در کیفیت سفر و هزینه‌ها دارد. در ادامه این مطلب با چند گزینه خوب اقتصادی، لوکس و متوسط برای اقامت در شهر شیراز آشنا شوید.

چند نکته قبل از رزرو هتل و اقامتگاه در شیراز

۱. هتل‌ها در مرکز شهر: شیراز دارای مجموعه‌ای از هتل‌ها و اقامتگاه‌های لوکس و متوسط است که در مرکز شهر و در نزدیکی اماکن تاریخی مانند مسجد نصیرالملک و حافظیه قرار دارند. اگر دوست دارید دسترسی خوبی به این مراکز داشته باشید، یکی از این هتل ها را انتخاب کنید.

۲. مسافرخانه‌ها: مسافرخانه‌ها گزینه اقتصادی‌تری برای اقامت هستند و معمولا امکانات اشتراکی دارند. بسیاری از مسافرخانه‌ها در مرکز شهر و نزدیک به اماکن دیدنی هستند که برای مدیریت هزینه‌های سفر خود می‌توانید انتخاب کنید.

۳. رزورت‌ها و هتل‌های لوکس: اگر به‌دنبال تجربه لوکس و استراحت در شیراز هستید، می‌توانید در یکی از رزورت‌های زیبا در خارج از شهر یا هتل‌های بزرگ و لوکس در شهر اقامت کنید.

۴. اجاره آپارتمان‌ها: اگر برای مدت طولانی‌تری در شیراز می‌مانید یا به‌دنبال مکانی برای اقامت خانوادگی هستید، اجاره آپارتمان‌ها نیز یک گزینه خوب می‌تواند باشد.

قبل از اقامت در هر مکان، بهتر است امکانات، موقعیت جغرافیایی و نظرات مهمانان قبلی را بررسی کنید تا بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید.

بهترین هتل‌‌های لوکس شیراز برای اقامت

شیراز دارای چندین هتل لوکس پنج ستاره است که امکانات و خدمات رفاهی کاملی را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. با توجه به بودجه و هزینه‌ای که برای سفر خود در نظر گرفته‌اید می‌توانید یکی از این هتل های لوکس شیراز را برای اقامت انتخاب کنید. برخی از این هتل‌ها عبارت‌اند از:

هتل بزرگ شیراز: این هتل پنج ستاره در دروازه قرآن شیراز واقع شده است و دارای امکاناتی مانند استخر، سونا، جکوزی، سالن بدن‌سازی، رستوران، کافی‌شاپ و سالن کنفرانس است.

هتل چمران شیراز: این هتل پنج ستاره در بلوار شهید چمران شیراز واقع شده و دارای امکاناتی مانند استخر، سونا، جکوزی، سالن بدن‌سازی، رستوران، کافی‌شاپ، سالن کنفرانس و امکانات لوکس دیگر است.

هتل هما شیراز: این هتل پنج ستاره در خیابان مشکین‌فام شیراز واقع شده و یکی از بهترین هتل های لوکس شهر با امکانات و خدمات متنوع است که می‌توانید انتخاب کنید.

هتل پارس شیراز: این هتل پنج ستاره در خیابان کریمخان زند شیراز واقع شده و انتخاب گردشگران و توریست های خارجی است. این هتل دارای امکاناتی مانند استخر، سونا، جکوزی، سالن بدن‌سازی، رستوران، کافی‌شاپ و سالن کنفرانس است.

اقامت در شیراز

رزرو هتل های میان رده شیراز

شیراز دارای چندین هتل میان‌رده سه و چهار ستاره نیز است که امکانات و خدمات مناسبی را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. برخی از این هتل‌ها عبارت‌اند از:

هتل زندیه شیراز : این هتل سه ستاره در خیابان زند شیراز واقع شده و دارای امکاناتی مانند رستوران، کافی‌شاپ، اینترنت رایگان و پارکینگ رایگان است.

هتل پرسپولیس شیراز: این هتل چهار ستاره در بلوار شهید چمران شیراز واقع شده است. هتل پرسپولیس شیراز یکی از بهترین هتل های شهر است که قیمت مناسبی داشته و دارای امکاناتی مانند استخر، سونا، جکوزی، سالن بدن‌سازی، رستوران، کافی‌شاپ و پارکینگ رایگان است.

هتل الوند شیراز: این هتل سه ستاره در خیابان لطفعلی خان زند شیراز واقع شده است و دارای امکاناتی مانند رستوران، کافی‌شاپ، اینترنت رایگان و پارکینگ رایگان است. اگر به‌همراه خانواده سفر می‌کنید و به‌دنبال گزینه‌های اقتصادی برای اقامت هستید، این هتل پیشنهاد خوبی است.

رزرو هتل های ارزان و مسافرخانه ها در شیراز

اگر دوست دارید تا هزینه‌های سفر خود را مدیریت کنید و بودجه خود را صرف خرید یا تفریحات کنید، می‌توانید به سراغ رزرو اقامتگاه های بومگردی یا مسافرخانه ها شوید. در ادامه چند گزینه مناسب به شما پیشنهاد می‌کنیم:

مسافرخانه خانه دوست : این مسافرخانه در خیابان لطفعلی خان زند شیراز واقع شده و دسترسی خیلی خوبی به جاذبه های گردشگری شهر دارد. این مسافرخانه دارای امکاناتی مانند حمام و دستشویی مشترک، اینترنت رایگان و صبحانه رایگان است.

اقامتگاه سنتی ایران‌مهر : این اقامتگاه نیز در خیابان لطفعلی خان زند شیراز واقع شده و با اقامت در آن دسترسی خوبی به جاذبه های گردشگری شهر خواهید داشت. این اقامتگاه دارای امکاناتی مانند اتاق‌های سنتی، رستوران سنتی، اینترنت رایگان و پارکینگ رایگان است.

اقامتگاه بوم‌گردی ترنجستان: این اقامتگاه در روستای ترنجستان شیراز واقع شده و دارای امکاناتی مانند اتاق‌های سنتی، رستوران سنتی، اینترنت رایگان و پارکینگ رایگان است.

رزرو ارزان هتل های شیراز در فلای تودی

فلای تودی یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات گردشگری در ایران است. این شرکت تمام آنچه که برای داشتن یک سفر به آن نیاز دارید به شما ارائه می‌دهد، رزرو هتل، خرید بلیط هواپیما، دریافت ویزا، خرید بلیط قطار از خدمات این شرکت هستند. آنچه که فلای تودی را به نسبت سایر شرکت‌های گردشگری متمایز کرده، قیمت خدمات است.

می‌توانید قیمت هتل مورد نظر خود را در زمانی که قصد سفر دارید در فلای تودی و سایر سایت ها بررسی کنید تا متوجه تفاوت قیمت‌ها شوید. همچنین نکته دیگر نحوه پشتیبانی و خدمات ۲۴ ساعته فلای تودی است که آن را با سایر شرکت‌های گردشگری متمایز می‌کند. بعد از خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل (https://www.flytoday.ir/hotel) یا خرید سایر خدمات، در صورت داشتن هر سوالی می‌توانید به‌صورت ۲۴ ساعته و در تمام روزهای هفته با کارشناسان پشتیبانی فلای تودی تماس بگیرید. برای رزرو هتل های شیراز وارد سایت فلای تودی شوید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه