کدام هتل را برای ماه‌عسل انتخاب کنم؟

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات یکشنبه، ۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۰
کدام هتل را برای ماه‌عسل انتخاب کنم؟

اگر قصد اقامت در بهترین و باکیفیت‌ترین هتل‌های مشهد و شیراز را دارید، با این مطلب همراه شوید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

سفر به‌قصد ماه‌عسل یکی از خاطره‌انگیزترین مسافرت‌های است که هیچ‌گاه از یاد ما نخواهد رفت. از همین رو بسیار مهم است که در کدام منطقه اقامت داشته باشیم. یا اینکه اصلاً کدام هتل برای این دوره زندگی ما ایدئال‌تر است. اصلاً کدام هتل خدمات بهتری را ارائه می‌دهد یا امکانات بهتری دارد. ازآنجایی‌که ماه‌عسل بخشی از خاطرات مهم زندگی هر شخص محسوب می‌شود. در ادامه می‌خواهیم دو هتل پردیسان مشهد و رزرو هتل بین ‌الحرمین شیراز را برای این مسافرت رؤیایی به شما معرفی کنیم. پس اگر قصد اقامت در بهترین و باکیفیت‌ترین هتل‌های مشهد و شیراز را دارید با ما همراه باشید که قرار است بهترین‌ها در پیش روی شما باشد.

هتل‌های محبوب به‌قصد ماه‌عسل

ماه‌عسل زمانی شیرین‌تر می‌شود که اقامت ما در بهترین هتل ها دنبال شده باشد. برای این منظور ما دو هتل در دو شهر توریستی محبوب شیراز و مشهد را به شما معرفی می‌کنیم. تا با سفر به این دو شهر توریستی بهترین‌ها برای شما و شریک زندگی‌تان مهیا شود پس ما را همراهی کنید.

رزرو هتل بین‌ الحرمین شیراز

هتل بین‌الحرمین در دوطبقه و با ۵۹ اتاق آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است. این هتل یکی از هتل‌های سه ستاره شهر شیراز محسوب می‌شود از همین رو اقامت در آن و بازدید از شهر شیراز برای شما خیلی هزینه‌بر نخواهد بود. ازآنجایی‌که طراحی و ساخت این هتل در بافت تاریخی شهر زیبایی شیراز در سال ۹۷ دنبال شده است. باید بگویم دو مزیت با اقامت در آن در پیش روی شما قرار دارد. در قدم اول می‌توانیم به بافت زیبای محل اقامت شما اشاره داشته باشیم. در قدم بعد هم به نوساز بودن آن و خدمات ویژه‌ای که قرار است در پیشروی‌تان قرار داشته باشد.

هتل بین الحرمین

اگر می‌خواهید به شاه‌چراغ نزدیک باشید باید بگویم موقعیت مکانی این هتل به‌گونه‌ای است که تا این مکان زیارتی فاصله چندانی نخواهید داشت. پس برای رزرو هتل بین‌الحرمین شیراز دست‌دست نکنید و همین حالا اقدام کنید. بافت سنتی و زیبای این هتل ایده‌ای منحصربه‌فرد برای عکس‌های یادگاری شما در طول سفر محسوب می‌شود. این پارامتر را حتی شما در دیزاین داخلی هتل هم می‌توانید شاهد باشید. البته بازدید از مکان‌های دیدنی شهر که در فاصله نه‌چندان دوری تا هتل واقع‌شده است خود مزیت دیگری برای اقامت در این هتل محسوب می‌شود.

لیست قیمتی اتاق‌های هتل

  • اتاق سه تخته دبل اکسترا(اقامت با صبحانه)۳ نفره - ۱ تخت دبل و ۱ تخت سینگل۱,۵۱۲,۰۰۰ تومان
  • کانکت چهار تخته(اقامت با صبحانه)۴ نفره - ۱ تخت دبل و ۲ تخت سینگل۲,۱۰۰,۰۰۰ تومان
  • اتاق دوتخته برای یک نفر(اقامت با صبحانه)۱ نفره - ۱ تخت سینگل۶۴۸,۰۰۰ تومان
  • سوئیت یک‌خوابه دونفره(اقامت با صبحانه)۲ نفره - ۱ تخت دبل۱,۷۱۸,۰۰۰ تومان
  • اتاق دوتخته توئین(اقامت با صبحانه)۲ نفره - ۲ تخت سینگل۱,۰۰۸,۰۰۰ تومان
  • اتاق دوتخته دبل(اقامت با صبحانه)۲ نفره - ۱ تخت دبل۱,۰۰۸,۰۰۰ تومان

آشنایی با هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد در پنج طبقه با ۱۶۲ اتاق بر اساس سلایق شما خدمت‌رسانی متفاوتی را عرضه داشته است. در این هتل نه‌تنها شما شاهد خدمت‌رسانی متفاوتی هستید که فضای بسیار منحصربه‌فرد آن اقامتی رؤیایی را در پیش روی شما قرار می‌دهد. فضای سبز بسیار زیبای این هتل به دور است هرگونه آلودگی جوی، صوتی و ترافیکی از مزیت‌های بارز آن محسوب می‌شود. افتخارات این هتل دریافت برند جهانی حلال از مرکز اطلاعات و تحقیقات پارلمان اسلامی و سازمان میراث فرهنگی و کسب گواهینامه بین‌المللی رضایتمندی مشتری است که اصلاً جایی را برای حرف باقی نمی‌گذارد. شما با خودروی شخصی تنها یک ربع فاصله تا حرم دارید و به‌سادگی می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز به زیارت امام رضا بروید و حس و حال متفاوتی را در طول سفر برای خود فراهم‌سازید.

هتل پردیسان مشهد

قیمت اتاق‌های هتل

  • اتاق کانکت چهارنفره لوکس(اقامت با صبحانه)۴ نفره - ۱ تخت دبل و ۲ تخت سینگل۶,۹۲۰,۰۰۰ تومان
  • سوئیت لوکس یک‌خوابه دونفره(اقامت با صبحانه)۲ نفره - ۱ تخت دبل۵,۲۸۰,۰۰۰ تومان
  • اتاق دوتخته توئین لوکس(اقامت با صبحانه)۲ نفره - ۲ تخت سینگل۳,۴۶۰,۰۰۰ تومان
  • اتاق یک‌تخته لوکس(اقامت با صبحانه)۱ نفره - ۱ تخت سینگل۲,۴۲۰,۰۰۰ تومان
  • اتاق دوتخته دبل لوکس(اقامت با صبحانه)۲ نفره - ۱ تخت دبل۳,۴۶۰,۰۰۰ تومان
  • اتاق سه تخته لوکس(اقامت با صبحانه)۳ نفره - ۳ تخت سینگل۴,۸۶۰,۰۰۰ تومان

کلام آخر در مورد ماه‌عسل در شیراز و مشهد

همان طور که اشاره شد ما ه عسل مهم‌ترین بخش از خاطرات زندگی ما به شمار می‌آید. پس شما با رزرو هتل بین‌الحرمین شیراز می‌توانید اقامت در یک هتل تمیز با یک موقعیت مکانی ایدئال را در دل شهر در پیش روی خود داشته باشید. از سوی دیگر با اقامت در هتل پردیسان مشهد هم می‌توانید در کسری از زمان به زیارت حرم امام رضا بروید یا به گردشگری در سطح شهر بپردازید. نزدیکی این دو هتل به بازارهای محبوب و شناخته‌شده شیراز و مشهد هم خود امتیاز مثبت دیگری است که برای این دو هتل می‌توان نام برد. همان طور که مطالعه کردید اتاق‌های هتل با مساحت و تعداد مشخصی برای شما در نظر گرفته‌شده‌اند. شما بسته به سلیقه و نیاز خود می‌توانید از اتاق‌های دو تخت خوابه تا اتاق‌های بزرگ چهار تخت خوابه برای راحتی بیشتر خود بهره بگیرید. دست شما برای انتخاب باز است و تنها قیمت اقامت است که برای شما قدری تفاوت پیدا می‌کند. هتل بین‌الحرمین شیراز و هتل پردیسان مشهد از هتل‌های ارزان‌قیمت و در عینِ حال باکیفیت مشهد و شیراز محسوب می‌شوند. از مزیت‌های اقامت در این هتل‌ها دسترسی آسان به مکان‌های گردشگری سطح شهر، اقامت در هتل‌های نوساز یا سنتی شهر در کنار پرسنل دوره‌دیده‌ای است که خدمت متفاوتی را در اختیار شما قرار می‌دهند.

 

 

مطالب مرتبط:

دیدگاه