همه چیز درباره تور پاریس

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات دوشنبه، ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۰
همه چیز درباره تور پاریس

  در این مطلب به بررسی جاهای دیدنی پاریس، تور پاریس و قیمت تور پاریس در آژانس مسافرتی رز آبی خواهیم پرداخت.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

به احتمال زیاد شما نیز چیزهای زیادی در مورد شهر پاریس شنیده‌اید؛ از برج ایفل گرفته تا خیابان زیبای شانزلیزه و کلیساهای متعدد این شهر، همگی جای کنجکاوی دارند. در واقع همگی این‌ها نمادهای شهر پاریس در فرانسه هستند. می‌توان گفت که پاریس یک مقصد توریستی ایدئال در اروپا است که سالانه هزاران گردشگر را به خود جذب می‌شود. از کشور ما نیز سالانه افراد زیادی به این شهر سفر می‌کنند. ممکن است شما نیز تصمیم گرفته باشید برای یک بار هم که شده، سفر به پاریس را امتحان کنید. در واقع پاریس شهری است که توصیه می‌شود هرکسی حداقل یک بار در عمر خود آن را ببیند. در ادامه به بررسی جاهای دیدنی پاریس، تور پاریس و قیمت تور پاریس در آژانس مسافرتی رز آبی خواهیم پرداخت.

معرفی اجمالی شهر پاریس

پاریس «Paris» پایتخت کشور فرانسه «France» و پرجمعیت‌ترین شهر آن است. پاریس در جهان به‌عنوان یکی از مراکز مد و فشن شناخته می‌شود. وجود جاذبه‌های تاریخی، هنری و تفریحی، پاریس را به یکی از بهترین مراکز توریستی اروپا تبدیل کرده است. پاریس در سال ۲۰۱۸ برای هزینه زندگی، به‌عنوان دومین شهر گران جهان شناسایی شد. جمعیت پاریس بیش از دوازده هزار نفر ارزیابی شده است. این شهر دارای آب و هوای اقیانوسی بوده و در بیشتر ایام سال بارانی است. فصل تابستان به‌عنوان بهترین فصل سفر به شهر پاریس شناخته می‌شود که البته شلوغ‌ترین و گران‌ترین فصل این شهر نیز محسوب می‌شود. متداول‌ترین دین در این شهر، دین کالتولیک بوده و زبان رایج آن نیز، زبان فرانسوی است. در ادامه به بررسی جاذبه‌های اصلی توریستی این شهر می‌پردازیم.

جاهای دیدنی پاریس

شهر پاریس سرشار از جاذبه‌های دینی است. به طوری‌که صدها مکان مختلف برای بازدید در این شهر را می‌توان نام برد که همگی دارای ویژگی‌ها و زیبایی خاص خود هستند. اما اگر در اینجا بخواهیم به برخی از مهم‌ترین جاذبه‌های توریستی شهر پاریس اشاره کنیم، موارد زیر در اولویت قرار دارند:

  • برج ایفل «Eiffel»

برج ایفل، یک سازه عظیم است که به‌عنوان یکی از مهم‌ترین نمادهای شهر پاریس و کشور فرانسه شناخته می‌شود. این سازه 10 هزار تنی، حدود 360 پله دارد که می‌توان با بالا رفتن از پله‌ها یا آسانسور به طبقات بالایی آن رفته و از داخل کافه‌های آن، نمای زیبایی از شهر فرانسه را مشاهده کرد. بیشتر افراد وقتی پیگیر قیمت تور پاریس می‌شوند و آن را رزرو می‌کنند، اولین مکانی که برای دیدن آن می‌روند، برج ایفل این شهر است.

خیابان شانزه‌لیزه

  • خیابان شانزلیزه «Shanzalize street»

خیابان شانزلیزه، یک خیابان مشهور در شهر پاریس است که شهرت جهانی است. طول این خیابان، ۱۹۱۰ و عرض آن ۷۰ متر است. خیابان شانزلیزه به دو بخش شرقی و غربی تقسیم می‌شود. خیابان شانزلیزه، چند مکان دیدنی شهر پاریس را به هم وصل می‌کند. یعنی میدان کنکورد را به میدان شارل دوگل و دروازه پیروزی متصل می‌شود. محصولات برند‌های مشهوری چون لویی ویتون، دیور، اوگو باس، شنل، کنزو، رالف لورن، هرمس، لیوایز، گوچی، آدیداس، نایکی و.... در این خیابان شعبه دارند. خیابان شانزلیزه یکی از گران‌‌ترین خیابان‌های اروپا از نظر ارزش املاک و مستغلات است. پیاده‌روی و خرید در این خیابان در برنامه بسیاری از توریست‌ها قرار دارد.

  • موزه لوور «MUSÉE du Louver»

موزه لوور فرانسه را می‌توان مشهورترین موزه جهان در نظر گرفت. این موزه، زمانی محل زندگی پادشاهان فرانسه بوده است. بیش از سی هزار اثر هنری در این موزه یافت می‌شود که بیشتر آن‌ها شاهکار هستند. دیدن تمام آثار این موزه در یک روز امکان‌پذیر نیست. در واقع موزه لوور دارای بخش‌های متعددی همچون مجسمه‌سازی کلاسیک، هنر رنسانس ایتالیا، نقاشی‌های فرانسوی قرن هفدهم و.... است. بنابراین شما می‌توانید برحسب سلیقه خود، یکی یا چند مورد از گالری‌ها یا بخش‌های آن را در زمان مراجعه خود، مورد بازدید قرار دهید. مشهورترین تابلوی جهان، یعنی تابلوی مونالیزا یا ژکوند مشهور اثر داوینچی نیز در این موزه قرار دارد. این موزه توسط یکی از پارک‌های زیبای شهر پاریس احاطه شده است. بنابراین پس از بازدید از موزه می‌توان روی نیمکت‌های پارک استراحت کرد یا برای صرف نوشیدنی و غذا به کافه‌ها و رستوران‌های اطراف آن رفت!

موزه لوور

  • کاخ گارنیه «Palais Garnier»

خانه اپرای گارنیه پاریس، نمایی به سبک باروک است که به دستور یکی از پادشاهان فرانسه ساخته شده است. با ورود به ساختمان گارنیه از فضای داخلی مجلل آن که ۱۱۰۰۰ متر مربع مساخت دارد، شگفت‌زده خواهید شد. سالن اپرا و تئاتر این سازه می‌تواند حدود ۲۱۰۵ نفر را در خود جای دهد. در این کاخ بزرگ و زیبا، نیم‌تنه‌هایی از آهنگسازان معروفی همچون بتهوون و موتسارت و.... به تصویر کشیده شده است. در گارنیه، انواع مراسمات اپرا، نمایش‌های باله، کنسرت‌های موسیقی کلاسیک و مراسم‌های گالا برگزار می‌شود. بنابراین گارنیه می‌تواند یکی از بهترین مقاصد بازدید شما در سفر به شهر پاریس باشد.

  • بنیاد لویی ویتون «Fondation Louis Vuitton»

بنیاد لویی ویتون در سال ۲۰۱۴ توسط برنارد آرنو، رئیس شرکت لویی ویتون افتتاح شده و به بهره‌برداری رسید؛ اما این موزه خصوصی امروزه به مالکیت دولت فرانسه درآمده است. نمای بیرونی این سازه، براق بوده و شبیه کوه یخی یا کشتی عظیم با بادبان‌های روان است. این سازه از شیشه ساخته ‌شده‌ است و یک شاهکار معماری فوق مدرن محسوب می‌شود. در سالن ۱۰۰۰ نفره این سازه، رویدادها و نمایشگاه‌های موقتی فرهنگی و اجراهای موسیقی بسیاری در طول سال ارائه می‌شود. بنابراین با سفر به شهر پاریس، اگر در بنیاد لویی ویتون، رویداد خاصی برگزاری شده باشد، می‌توان از آن هم دیدن کرد.

  • دیزنی لند پاریس «Paris Disneyland»

در شهر پاریس نیز یک نمونه از دیزنی‌لند وجود دارد که مساحت آن ۱۹ هزار متر مربع است. در این مجموعه، شخصیت‌های کارتونی دیزنی در ساعات خاصی از روز به رژه می‌پردازند که تماشای آن برای کودکان بسیار هیجان‌انگیز است. این مجموعه در فاصله 32 کیلومتری از شهر پاریس واقع شده است و برای رفتن به آن نمی‌توان روی پای پیاده حساب کرد. مدرسه فوتبال کودکان، زمین تنیس، زمین گلف، 7 هتل و..... از جمله بخش‌های مختلف دیزنی‌لند پاریس هستند که توریست‌ها می‌توانند از آن‌ها بهره بگیرند. البته اگر شما کودک به‌همراه داشته باشید و به‌دنبال مکانی برای لذت بردن کودک خود از سفر به پاریس باشید، دیزنی‌لند می‌تواند بهترین گزینه برای این منظور باشد.

موارد فوق برخی از بهترین جاذبه‌های توریستی شهر پاریس در کشور فرانسه هستند که مورد توجه گردشگران قرار می‌گیرند. بنابراین شما نیز می‌توانید در برنامه تور پاریس خود به بازدید از این مکان‌ها فکر کنید. به‌هرحال قیمت تور پاریس شما هرچقدر که باشد، حداقل بازدید از یکی یا چند تا از این مکان‌ها را در برنامه خود دارد.

رزرو تور پاریس در «رز آبی»

اگرچه تابستان‌، شلوغ‌ترین فصل برای سفر به پاریس است، اما در دیگر ایام سال نیز، افراد زیادی به پاریس سفر می‌کنند. این موضوع شامل حال کشور ما نیز می‌شود. به همین خاطر است که آژانس‌های مسافرتی مختلف در کشور سعی می‌کنند تا تور پاریس را در تمام طول سال ارائه کنند. بنابراین شما در هر زمان از سال پیگیر قیمت تور پاریس شوید، می‌توانید آن را مشاهده و رزرو کنید.

یکی از آژانس‌های مسافرتی که در زمینه ارائه تورهای خارجی، به‌خصوص تورهای اروپایی حرفی برای گفتن دارد، آژانس مسافرتی «رز آبی» است. در واقع رز آبی، تورهای مختلف پاریس را به‌صورت تکی و ترکیبی با سایر شهرهای مشهور اروپا ارائه می‌کند. شما هر زمان از سال که بخواهید از قیمت تور پاریس باخبر شوید و آن را رزرو کنید، می‌توانید روی تورهای پاریس ارائه شده توسط آژانس رز آبی حساب کنید.

 

مطالب مرتبط:

دیدگاه