لياناپرواز ؛ مجري تخصصي تور بالي پاييز ۱۴۰۲

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات دوشنبه، ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۰
لياناپرواز ؛ مجري تخصصي تور بالي پاييز ۱۴۰۲

کارشناسان لیاناپرواز در ادامه این مطلب، دانستنی‌های لازم برای سفر به بالی را مورد بررسی قرار خواهند داد.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بالی که به جزیره خدایان معروف است، جزیره‌ای کوچک است که در بزرگ‌ترین مجمع‌الجزایر دنیا یعنی کشور اندونزی قرار دارد. جاذبه‌های شگفت‌انگیز تور بالی حدود ۴٫۵ میلیون گردشگر را از ابتدای سال ۲۰۲۳ میلادی تاکنون به‌سمت خود جذب کرده است. همچنین، کاربران سایت تریپ ادوایزر، بالی را به‌عنوان دومین مقصد پرطرفدار گردشگری سال ۲۰۲۳ انتخاب کرده‌اند.

گردشگرانی که تمایل دارند تا در ۱۴۰۲ یک سفر هیجان‌انگیز به دل طبیعت را تجربه کنند، می‌توانند این تور را از کارگزار مستقیم بالی در ایران یعنی آژانس مسافرتی لیاناپرواز رزرو کنند. رزرو تور از کارگزار مستقیم بالی این فرصت را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید با مناسب‌ترین هزینه، بهترین خدمات را دریافت کنید. کارشناسان لیاناپرواز در ادامه این مطلب، دانستنی‌های لازم برای سفر به بالی را مورد بررسی قرار خواهند داد.

بهترین زمان سفر به بالی

جزیره بالی محل تلاقی اقیانوس هند و اقیانوس آرام است و در فاصله هشت درجه‌ای جنوب خط استوا قرار دارد. به همین دلیل، از آب و هوای گرمسیری برخوردار است. تیر تا شهریورماه به‌عنوان فصل خشک بالی شناخته می‌شود و در این زمان از سال رطوبت و بارش باران چندانی وجود ندارد. در نتیجه، بازار تور بالی بسیار داغ می‌شود و گردشگران زیادی به این جزیره سفر می‌کنند. همین مسئله باعث شده تا بالی به‌عنوان هفتمین مقصد برتر تابستانی دنیا شناخته شود. هر چند که فصل خشک بالی، آب و هوای مطلوبی دارد؛ اما اگر قصد رزرو تور بالی با قیمت ارزان را دارید، باید از سفر در این فصل اجتناب کنید.

فصل بارانی بالی از اواسط آبان ماه آغاز می‌شود و تا اوایل فروردین ادامه دارد. اوج بارش‌ها در دی و بهمن ماه است. تور بالی در این زمان از سال در کمترین قیمت خود قرار دارد؛ با این حال، گشت‌وگذار در هوای بارانی و گرم بالی ممکن است آزاردهنده باشد. به همین دلیل، توصیه می‌کنیم تا رزرو تور بالی مهر ۱۴۰۲ را از دست ندهید. در مهرماه، قیمت‌ها چندان بالا نیست و آب و هوای خشک تا حد زیادی در بالی حاکم است.

جاذبه‌های بالی

هزینه سفر به بالی چقدر می‌شود؟

هزینه سفر به بالی شامل هزینه رزرو تور و هزینه‌های جانبی مانند خورد و خوراک، حمل و نقل عمومی، خرید، هزینه تفریحات و... می‌شود. همان طور که قبلا اشاره شد قیمت تور بالی به زمان سفر شما بستگی دارد. چنانچه در فصل اوج گردشگری به این جزیره سفر کنید، باید ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون بابت رزرو تور بالی هزینه کنید. اما قیمت این تور از ابتدای مهرماه حدود ۱۰ تا ۴۰ میلیون کاهش پیدا می‌کند.

واحد پول رسمی اندونزی، روپیه است. هم‌اکنون، هر روپیه اندونزی معادل ۲۲۷ تومان است. در ادامه، جزئیات برخی از هزینه‌های جانبی در سفر به بالی ارائه می‌شود؛

هزینه غذا در رستوران‌های ارزان‌قیمت بالی

حدود ۲۵ هزار روپیه

هزینه غذا در رستوران‌های متوسط بالی

حدود ۸۰ هزار روپیه

هزینه غذا در رستوران‌های گران‌قیمت بالی

حدود ۱۴۰ هزار روپیه

هزینه یک بطری آب

۱۹ هزار روپیه

هزینه بلیط یک‌طرفه وسایل نقلیه عمومی

۳۵۰۰ روپیه

کارت ماهانه حمل ‌و نقل محلی

۱۵۰ هزار روپیه

قیمت ورودی تاکسی

۷۰۰۰ روپیه

قیمت تاکسی به‌ازای هر کیلومتر

۶۷۰۰ روپیه

هزینه تفریحات آبی

۱۵۰ الی ۳۰۰ هزار روپیه

هزینه ورودی معابد

۱۰ الی ۴۰ هزار روپیه

هزینه خرید یک لباس تابستانی برند

۱۹۰ الی ۷۰۰ هزار روپیه

 

جاذبه‌های گردشگری پرطرفدار در تور بالی

پورا اولون دانو براتان: این معبد زیبا متعلق به قرن هفدهم میلادی است که در امتداد ساحل غربی دریاچه براتان قرار دارد. انعکاس تصویر معبد روی آب‌ دریاچه، منظره جالبی را ایجاد می‌کند. می‌توانید با کرایه کردن یک قایق، در اطراف معبد کاوش کرده و تصاویر زیبایی از خودتان در تور بالی ثبت کنید.

ساحل نوسا دوآ: اگر دوست دارید تا به دور از هیاهو در یک ساحل زیبا استراحت کنید، ساحل نوسا دوآ بهترین گزینه برای شما است. در اینجا می‌توانید یک صندلی آفتاب‌گیر اجاره کنید و از خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های موجود در استراحتگاه‌های ساحلی میل کنید. امکانات چتربازی و موج‌سواری نیز در این ساحل موجود است.

دره سیدمن: در این دره، چندین دهکده توسط تراس‌های برنج احاطه شده‌اند و چشم‌انداز کم‌نظیری را به وجود آورده‌اند. شما می‌توانید در شالیزارها و طبیعت اینجا یک گشت‌وگذار به‌یادماندنی داشته باشید یا در رودخانه‌های سیدمن، قایق‌سواری کنید.

آبشارهای بالی

آبشار سکامپال: آبشارهای زیادی در بالی وجود دارد؛ اما اغلب مردم محلی معتقدند که سکامپال، زیباترین آبشار این منطقه است. سکامپال در واقع مجموعه‌ای حدود هفت آبشار است که در فاصله ۶۶ کیلومتر از شمال منطقه اوبود قرار دارد. با بازدید از این آبشار می‌توانید تراس‌های برنج، روستاها و جنگل‌های استوایی اطراف را هم ببینید.

در ادامه، جزئیات و قیمت تور بالی پاییز ۱۴۰۲ از کارگزار مستقیم بالی یعنی آژانس لیاناپرواز ارائه می‌شود؛

تور ترکیبی بالی و سنگاپور و مالزی با پرواز ایرعربیا

شروع قیمت از: ۹۰ میلیون تومان

این تور لوکس در تاریخ ۱۰ مهرماه ۱۴۰۲ به‌مدت ۱۲ شب و ۱۳ روز برگزار خواهد شد. خدمات تور شامل بلیط پرواز رفت و برگشت، ویزای توریستی، اقامت در هتل با صبحانه، ترانسفر فرودگاهی، گشت نیم روزی، بیمه مسافرتی و بلیط پرواز از مالزی به بالی و بالی به سنگاپور می‌شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر یا رزرو تور بالی می‌توانید با شماره ۰۲۱۴۱۱۸۷ تماس بگیرید.

 

 

مطالب مرتبط:

دیدگاه