از ترکیه کتانی بخریم یا نه

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات یکشنبه، ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۰
از ترکیه کتانی بخریم یا نه

در این مقاله اطلاعات مفیدی در مورد خرید کتانی از ترکیه به شما ارائه می‌شود.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

آژانس سفرو ایرانیان در این مقاله قصد دارد تا اطلاعات مفیدی در مورد خرید کتانی از ترکیه برای شما ارائه دهد. بدون شک یکی از دلایل اصلی سفر به ترکیه، خرید از بازارهای با کیفیت و ارزان قیمت این کشور است. از جمله کالاهای پرطرف‌دار که افراد زیادی برای خرید آن به ترکیه و مراکز خرید آن سر می زنند، انواع کفش و کتانی اورجینال هستند که با قیمت‌های مناسبی در ترکیه به فروش می رسند، اگر شما هم از طرفداران راحتی و زیبایی کتانی اصل هستید، این مطلب برای شما است.

شما می‌توانید برای مشاهده قیمت و رزرو تور استانبول آژانس سفرو ایرانیان به این بخش مراجعه کنید.

فروشگاه‌های زنجیره‌ای کفش و کتانی در ترکیه

۱. فروشگاه کفش فلو (FLO):

این فروشگاه در واقع مجموعه‌ای از برندهای معروف ترک و جهان است و افراد زیادی سالانه برای خرید از  این فروشگاه اقدام می‌کنند. اگر به‌دنبال کفش‌های اصل از بهترین برندها با قیمت معقول و مناسب هستید، شعب این فروشگاه یکی از بهترین انتخاب ها برای شما است. همچنین می‌توانید به‌شکل آنلاین از فلو خرید کنید.

آدرس تعدادی از شعب فلو:

  • وان، باهچیوان، بلوار   Kazım Karabekir، فروشگاه فلو
  • وان، بلوار جمهوری، مرکز خرید avm، فروشگاه فلو
  • ترابزون، بلوار Gülbaharhatun، کوچه‌ی Mumcular، مرکز خرید Varlıbaş Avm
  • استانبول، خیابان Bayrampaşa Beşyüz ، فروشگاه فلو
  • استانبول، خیابان Sultangazi، فروشگاه فلو

 ۲. فروشگاه‌های داچمن (DEICHMANN):

این فروشگاه در واقع نمایندگی یک برند آلمانی است. در معروف‌ترین نقاط و محله‌های ترکیه می‌توانید شعب داچمن را پیدا کنید. این فروشگاه یکی از باکیفیت‌ترین تجربه‌های شما از خرید را رقم می‌زند. همچنین امکان خرید آنلاین از سایت این فروشگاه وجود دارد.

آدرس تعدادی از شعب داچمن:

  • استانبول، محله‌ی بی اوغلو، خیابان استقلال، مرکز خرید Demirören
  • استانبول، خیابان  Cendere ، مرکز خرید  Axis
  • استانبول، محله‌ی  Kocatepe ، خیابان Paşa ، مرکز خرید Forum
  • ترابزون، محله‌ی  Gülbaharhatun، خیابان  Inönü، مرکز خرید  Varlibas
  • وان، بلوار  Cumhuriyet، فروشگاه داچمن 

۳. آیاکابی دونیاسی(AYAKKABIDUNYASI):

از معروف‌ترین فروشگاه‌های کفش در ترکیه آیاکابی دونیاسی (دنیای کفش) است که با بیش از ۲۰ شعبه در پرطرفدارترین و محبوب‌ترین نقاط ترکیه، نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب کرده است. شعب این فروشگاه از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب مشغول به کار هستند.

آدرس تعدادی از شعب آیاکابی دونیاسی:

  • آنتالیا، محله‌ی Cumhuriyet ، مرکز خرید Alanyum
  • وان، محله‌ی Karşıyaka، مرکز خرید Van Park* استانبول، خیابان استقلال، مرکز خریدOptimum
  • استانبول، خیابان Fatih، مرکز خرید Kadıköy Nautilus
  • استانبول، محله‌ی Yamanevler ، خیابان Alemdağ، مرکز خریدÜmraniye Canpark

۴. فروشگاه‌های دریمد(DERIMOD):

یکی از  محبوب‌ترین برندهای کفش و کتانی در ترکیه دریمد است. طراحی‌های این مجموعه تمامی سلایق را پوشش می‌دهند، اجناس این برند از لحاظ کیفیت و قیمت، بسیار معقول و متناسب هستند و تجربه‌ی لذت بخشی از خرید را برای مشتریان خود رقم می‌زنند. همچنین امکان خرید سریع از طریق سایت این مجموعه وجود دارد و تمامی قیمت‌های آن به روز هستند.

آدرس تعدادی از شعب دریمد:

  • استانبول، خیابان استقلال، مرکز خرید OPTIMUM، طبقه‌ی همکف، پلاک 44
  • استانبول، محله‌ی Barbaros، خیابان Halk، مرکز خرید PALLADIUM، طبقه‌ی اول، پلاک 108
  • استانبول، محله‌ی Kocatepe، خیابان Paşa، مرکز خرید FORUM، پلاک Z07
  • وان، محله‌ی Serhat، بلوار جمهوری، مرکز خرید avm، پلاک Z11
  • ترابزون، خیابان Devlet Sahil Yolu، مرکز خرید FORUM، طبقه‌ی B1، پلاک 101

۵. فروشگاه‌های هوتیک (HOTIC):

اگر قصد خرید از برند ترکی را دارید که هم قیمت مناسب باشد و هم از کیفیت مناسبی برخوردار باشد، برند هوتیک انتخاب بسیار خوبی است، در  شعب آن می‌توانید متناسب با سلیقه‌ی خود و نزدیکانتان انواع صندل، کفش پاشنه‌دار و کتانی را پیدا کنید. همچنین سایت این مجموعه امکان خرید آنلاین و بی‌دغدغه را برای خریداران خود فراهم کرده است.

آدرس تعدادی از شعب برند هوتیک:

  • استانبول، محله‌ی  Acıbadem، مرکز خرید Akasya
  • استانبول، محله‌ی Koca Tepe، خیابان Paşa
  • استانبول، محله‌ی Küçükbakkalköy، خیابان Dudulu Yolu، مرکز خرید Brandium 

شما می‌توانید برای مشاهده قیمت و رزرو تور استانبول آژانس سفرو ایرانیان به این بخش مراجعه کنید.

قیمت تقریبی کتانی مردانه و کتانی زنانه در ترکیه

قیمت تقریبی کتانی مردانه و کتانی زنانه در ترکیه

بازگشایی مدارس و خرید کفش و کتانی بچگانه

کفش‌های ترک به‌دلیل کیفیت خوبی که دارند برای مدرسه بچه‌ها انتخاب مناسبی هستند، این کفش‌ها بادوام و قابل شست‌وشو هستند و به سرعت خراب و پاره نمی شوند. زمانی که صحبت از کفش بچگانه می‌شود، کیفیت کتانی اهمیتی دو چندان دارد ، اگر شما هم به‌دنبال خرید باکیفیتی برای شروع مدارس فرزندانتان هستید خوب است که سری به بازارهای ترکیه بزنید. ذکر این نکته حائز اهمیت است که برخلاف کشور ما که اول مهر کالاهای دانش‌آموزان گران‌تر می‌شوند، در ترکیه مصادف با بازگشایی مدارس، تخفیف‌های خوبی روی محصولات کودکانه قرار می‌گیرد، در نتیجه شما می‌توانید کفشی با کیفیت و با قیمتی کمتر از زمان های عادی خریداری کنید.

قیمت تقریبی کفش و کتانی‌های بچگانه در ترکیه

قیمت تقریبی کفش و کتانی‌های بچگانه در ترکیه

آیا در استانبول بازار فروش کفش استوک وجود دارد؟

در شهر تجاری استانبول چندین بازار فروش اجناس استوک تعبیه شده است. این بازارها برای خرید به‌صرفه، شرایط بسیار ایده‌آلی را فراهم می‌کنند. در ادامه تعدادی از مراکز خرید استوک را به اختصار توضیح می‌دهیم.

بازار بشیکتاش سالی

این بازار در روزهای سه‌شنبه دایر است و در آن انواع و اقسام کفش‌ها، صنایع دستی و لباس‌ها را می‌توانید پیدا کنید. بازار بشیکتاش در اصل برای خریدوفروش اجناس دست اول است اما در محوطه‌ی طبقه‌ی دوم آن می‌توانید محصولات دست دوم موردنظرتان را پیدا کنید.

بازار فریکوی

این بازار که در روزهای یکشنبه دایر است با قرار گرفتن در محله‌ی بومونتی از موقعیت مکانی بسیار مناسبی برخوردار است. برای اینکه خودتان را به بومونتی برسانید می‌توانید از اتوبوس و مترو استفاده کنید، این بازار فقط نیم ساعت با میدان تکسیم فاصله دارد. در فریکوی می‌توانید انواع و اقسام اجناس استوک را پیدا کنید. همچنین در محوطه‌ی بازار غذاهای محلی طبخ می‌شوند و می‌تواند تجربه‌‌ی متفاوتی را برای بازدیدکنندگان بسازد.

از ایران کتانی بخریم یا ترکیه؟

اگر به‌دنبال خرید محصولات اورجینال هستید و در عین حال می‌خواهید خریدی قیمت مناسب داشته باشید ترکیه گزینه‌ی بهتری نسبت به ایران است. بسیاری از برندهای مشهور کتانی مانند  Fila، Polo ، Adidas ، Nike در کشور ترکیه شعبه دارند و با قیمت‌های به مراتب ارزان‌تر می‌توانید کفش دلخواهتان را از آن‌ها تهیه کنید. برای تهیه‌ی ارزان‌ترین و باکیفیت‌ترین تورهای استانبول با هتل انتخابی خودتان، می‌توانید سری به مجموعه‌ی سفرو بزنید.

از کجا مطمئن شویم کفشی که می‌خریم اصل است؟

برای مطمئن شدن از تقلبی نبودن یک محصول چند فاکتور اهمیت دارد و از بین این موارد مهم‌ترین نکته این است که توجه کنیم محصولی که انتخاب کرده‌ایم از نمایندگی به دستمان می‌رسد یا با واسطه. اصولا خرید از برندهایی که در کشور موردنظرمان، نمایندگی ندارند با ریسک  همراه است و  در اکثر موارد نمی‌توان به واسطه‌هایی که ادعای فروش محصول اورجینال را دارند، اعتماد کرد. در کشور ترکیه بسیاری از برندهای محبوب کفش و لباس نمایندگی مستقیم دارند و این مسئله خیالتان را از کیفیت خریدتان راحت خواهد کرد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه