در سفرهایتان تلویزیون را هم داخل چمدان بگذارید | سفر با نت باکس

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات چهار شنبه، ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۰
در سفرهایتان تلویزیون را هم داخل چمدان بگذارید | سفر با نت باکس

تنها با همراه داشتن یک سخت افزار کوچک استریم فیلم و سریال روی تلویزیون می‌توانید تلویزیون یا نمایشگر محل اقامت خود در مسافرت را هوشمند کنید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

چرا در سفر فیلم و سریال تماشا کنیم؟

همه مسئله در مورد تماشای فیلم و سریال نیست. ما حتی به میل ۱۰ دقیقه‌ای شما به تماشای هرآنچه دوست دارید روی تلویزیون در حین اقامت در هتل، ویلا و... فکر کرده‌ایم. تنها با همراه داشتن یک سخت افزار کوچک استریم فیلم و سریال روی تلویزیون می‌توانید تلویزیون یا نمایشگر محل اقامت خود در مسافرت را هوشمند کنید. این وسیله‌ی کوچک و کاربردی، نت باکس است. در کنار تماشای فیلم و سریال موردعلاقه در طول دوران سفر می‌توانید از دیگر قابلیت‌های عمومی و اختصاصی آن نیز به‌طور کامل بهره‌مند شوید. کافی است:

  • یک عدد اندروید باکس نت باکس تهیه کنید.
  • آن را با کابل HDMI داخل جعبه به تلویزیون یا نمایشگر محل اقامت خود در سفر وصل کنید.
  • دستگاه را به اینترنت وصل کنید. عموما هتل‌ها و اقامتگاه‌ها مجهز به اینترنت وای‌فای هستند اما اگر از سرعت آن رضایت نداشتید، می‌توانید اینترنت گوشی خود را به دستگاه نت باکس هات اسپات کنید.
  • حال برنامه (فیلم، سریال، موسیقی، موزیک ویدیو، کانال، شبکه، اپلیکیشن، پادکست ها و... ) مد نظر خود را انتخاب کرده و آن را در سفر نیز دنبال کنید.

تفریح در مسافرت با نت باکس

تفریح در سفرهای بیشتر از دو روز

با انتخاب این عدد موافق هستید؟ آمار نشان می‌دهد که بسیاری از مسافران در سفرهای بیش از دو روز، هوس تماشای فیلم جدید و سریالی که پیش‌تر دنبال می‌کردند به سرشان خواهد زد! همه ما می‌دانیم که سرویس‌های استریم فیلم و سریال مانند نتفلیکس، فیلیمو، نماوا، پیشتاز مووی، فیلم نت و... برای این است که مردم بتوانند در هر زمانی که می‌خواهند به محتوا دسترسی داشته باشند. مسافرت کردن همیشه یک جنبه جدانشدنی تفریح و سرگرمی دارد که رسالت نت باکس نیز دقیقا سرگرمی و ایجاد بستری برای دسترسی به محتوای موردعلاقه است.

شما با تهیه نت باکس می‌تواند لیست زیر را به تفریحات سفر خود به رشت، چابهار، اصفهان، مشهد و تمام شهرهای مسیر ایرانگردی‌تان اضافه کنید:

  • تماشای فیلیمو، نماوا، فیلم نت و... در اقامتگاه (هتل، ویلا، هتل آپارتمان و...)
  • دسترسی به کانال‌های ورزشی و پخش زنده مسابقات مختلف
  • تماشای فیلم و سریال خارجی با زیرنویس فارسی
  • آپارات، یوتیوب و دیگر کانال‌های محبوب و موردعلاقه
  • گوش دادن به موسیقی در هتل
  • میرور کردن گوشی روی تلویزیون یا نمایشگر محل اقامت
  • وبگردی
  • و...

تماشای فیلم و سریال در سفرهای داخلی

در سفرهای داخلی خود به هر نقطه و شهری از ایران می‌توانید نت باکس را با خود به‌همراه ببرید. این دستگاه ابعادی ۱۰*۱۰ سانتی‌متر دارد و به حدی سبک است که اصلا متوجه سنگینی آن نخواهید شد. این مسئله به نقطه قوت دستگاه تبدیل شده است. اینکه شما‌ می‌توانید هر جا که می‌روید دستگاه را با خود به‌همراه ببرید و به تمام آرشیو و ویش لیست‌هایی که در بخش فیلم، سریال، موسیقی و کانال تلویزیونی از قبل ساخته‌اید دسترسی داشته باشید.

برنامه‌ها و سرویس‌های داخل نت باکس در سفرهای درون مرزی شما داخل ایران به‌طور کامل و مانند همیشه کار می‌کنند اما در سفرهای خارجی شما مقداری قضیه متفاوت است.

اندروید باکس در هتل و مراکز اقامتی

تماشای فیلم و سریال در سفرهای خارجی

تفریح در خارج از کشور از بازدید از مکان‌های دیدنی شروع می‌شود و با رستوران‌گردی و تجربه بازی و سرگرمی‌های مختلف تا اقامت در هتل و خانه اجاره‌ای و... ادامه دارد. شما در سفرهای خارج از کشور خود نیز می‌توانید نت باکس را استفاده کنید. البته برخی از سرویس‌ها مانند فیلیمو در خارج از ایران در دسترس نیستند برای این کار فیلیمو برنامه تلویکا را برای کاربران ارائه داده است که با نصب آن می‌توانند به فیلم و سریال‌های ایرانی داخل فیلیمو دسترسی داشته باشند. این برنامه با IP داخل ایران قابل استفاده نیست.

نماوا هنوز برنامه‌ای برای این مسئله ارائه نداده است. اما سرویس‌های اختصاصی نت باکس (فیلم لند، موزیک لند، کانال و نت استور) در خارج از کشور قابل دسترس است و دستگاه در سفرهای خارجی نیز به‌طور کامل کار می‌کند و می‌توانید از آن استفاده کنید.

اگر قصد سفر یا مهاجرت به خارج از کشور را دارید اندروید باکس نت باکس می‌تواند یک همراه نوستالژیک در کنار شما باشد.

پخش آهنگ از گوشی روی تلویزیون در هتل

با میرور کردن گوشی روی تلویزیون به کمک اندروید باکس نت باکس با کست کردن گوشی یا در سرویس موزیک لند نت باکس به‌راحتی می‌توانید آهنگ و موسیقی موردعلاقه‌تان را در طول اقامت و ماندن در هتل، ویلا، آپارتمان یا سوئیت اجاره‌ای مقصد پخش کنید.

خرید اندروید باکس برای سفر

اندروید باکس نت باکس برای استریم محتوا است. این وسیله در ذات خود یک سرگرمی محسوب می‌شود. برای همین در هر کجا اگر صحبت از سرگرمی و محتوا است، نت باکس می‌تواند حضور داشته باشد.

اگر در سفرهای خود برایتان اهمیت دارد که فیلم و سریال موردعلاقه‌تان را دنبال کنید، موسیقی دلخواهتان را گوش دهید، کانال یا شبکه تلویزیونی خاصی را ببینید، مسابقه ورزشی زنده را از دست ندهید یا بازی کنید، می‌توانید یک netbox تهیه کنید.

برای خرید اندروید باکس مناسب می‌توانید به‌صورت حضوری و آنلاین از فروشگاه‌های معتبر اقدام کنید. نت باکس با قرار گرفتن در جایگاه دومین اندروید باکس پرفروش دیجی کالا توانسته طرفداران زیادی به خود جذب کند.

چند مزیت برای تهیه اندروید باکس برای سفر وجود دارد:

  • دستگاه متعلق به شما است و این پرایوسی یا حریم خصوصی شما را محفوظ می‌کند.
  • قادر به عوض کردن محل اقامت خود هستید و در عین حال به محتوای مد نظر خود دسترسی داشته باشید.
  • قیمت دستگاه بسیار مناسب است و تقریبا سال‌ها از این نیاز مبرا خواهید بود.

مطالب مرتبط:

دیدگاه