قیمت طراحی سایت فروشگاهی چگونه تعیین می شود؟

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات شنبه، ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۰
قیمت طراحی سایت فروشگاهی چگونه تعیین می شود؟

با داشتن یک وب‌سایت فروشگاهی شما می‌توانید از این طریق نیز کسب درآمد کنید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

این روزها داشتن یک سایت فروشگاهی، برای افرادی که دارای یک فروشگاه اینترنتی در فضای مجازی هستند یا اینکه یک فروشگاه فیزیکی دارند مهم شده است. با داشتن یک وب‌سایت فروشگاهی شما می‌توانید از این طریق نیز کسب درآمد کنید. قبل از اطلاع از چگونگی طراحی وب‌سایت ممکن است بخواهید از نحوه سفارش و طراحی سایت فروشگاهی و هزینه طراحی سایت اطلاعات لازم را کسب کنید؛ پس تا انتها این مطلب را مطالعه کنید. برای اینکه شما بتوانید در مورد قیمت طراحی سایت فروشگاهی اطلاعات لازم را داشته باشید باید این نکته را در نظر بگیرید که می‌خواهید تا چه میزان هزینه پرداخت کنید و اینکه امکانات سایت شما در چه اندازه باشد به این دلیل که داشتن یک وب‌سایت حرفه ای نسبت به یک سایت ساده تر هزینه‌های بیشتری نیز در پی خواهد داشت.

طراحی وب‌سایت به روش‌های مختلفی امکان‌پذیر است به همین دلیل بهتر است که نمونه کارهای مجموعه های مختلف را در نظر بگیرید تا سایت دلخواه خودتان را انتخاب کنید و سفارش طراحی آن را ثبت کنید. در طراحی وب‌سایت‌های فروشگاهی، کاربران با اضافه کردن محصولات مورد نیاز و مورد پسند خودشان اقدام به خرید محصول به‌صورت آنلاین و اتوماتیک می‌کنند و هزینه را به‌صورت اینترنتی نیز پرداخت می‌کنند.

موارد تاثیر گذار بر قیمت طراحی سایت فروشگاهی

در تعیین قیمت طراحی وب‌سایت‌های فروشگاه چند عامل تاثیر گذار است که تمامی این نکات را برای شما شرح می دهیم:

هاست و دامنه

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های یک سایت هاست و دامنه آن سایت است. با هاست و دامنه مناسب است که شما می‌توانید یک سایت خوب داشته باشید و همیشه در دسترس کاربران قرار بگیرید. هاست همان فضایی است که می‌خواهید سایت خود را در آن میزبانی کنید؛ در واقع هاست را می‌توان نوعی فضا برای میزبانی فایل ها و ایجاد ارتباط کاربران اینترنتی با سایت در نظر بگیریم.

رپورتاژ

مسئله دیگر داشتن یک دامنه مناسب است. دامنه پسوندهای مختلفی دارا است که یکی از ارزان ترین دامنه های دامنه Ir است و یکی از محبوب ترین دامنه ها نیز دامنه .com است که با توجه به شرایط ارزی، مبلغ ثبت و تمدید آن متغیر است. پیشنهاد می‌کنیم اگر دامنه IR و COM برای نام فروشگاه اینترنتی شما قابل ثبت است، هر دوی آن‌ها را ثبت کنید تا در آینده با مشکل مواجه نشوید.

سیستم مدیریت محتوا

فاکتور تاثیر گذار دوم سیستم مدیریت فروشگاه است که برا هزینه طراحی سایت تاثیر گذار است. انتخاب نوع سیستم مدیریت مناسب و معتبر باعث می‌شود که شما به‌راحتی بتوانید فروشگاه خودتان را مدیریت کنید. هرکدام از این سیستم ها مزایا و معایب خاص خودشان را دارا هستند.

نکته دیگر که بر هزینه طراحی وب‌سایت تاثیر گذار است قالب سایت است که اگر شما از فروشگاه سازها استفاده کنید یک قالب آماده را مشاهده می‌کنید؛ اما اگر می‌خواهید یک قیمت طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی را بدانید باید هزینه بالای ۱۰ میلیون تومان را پرداخت کنید. در این نوع سایت‌ها با قالب‌های اختصاصی شما می‌توانید یک سایت کاملا تخصصی با قالب تخصصی‌تر مشاهده کنید.

انتخاب دامنه برای وب‌سایت

یکی از مهم‌ترین قدم های طراحی سایت فروشگاه آنلاین یا انتخاب دامنه مناسب با نام کسب و کارتان برای آن است. نام دامنه همان نام مغازه شما به‌صورت فیزیکی است. بهتر است نامی برای سایت‌تان انتخاب کنید که هم کوتاه باشد، هم منحصربه‌فرد و مرتبط با کارتان باشد. برای خرید دامنه، به سراغ شرکت‌های ثبت دامنه بروید و با بررسی نام های مختلف، نام مناسبی را برای فروشگاه اینترنتی خودتان ثبت کنید.

هر مغازه‌ای در مکان فیزیکی قرار گرفته است. هاست یا میزبانی وب‌سایت هم می‌تواند همان مغازه فیزیکی شما باشد. شما باید یک هاست مطمئن خریداری کنید این هاست حتما از امنیت بالایی برخوردار باید باشد. استفاده از هاست‌های ارزان قیمت و بی‌کیفیت، فروشگاه اینترنتی شما را در آینده، با مشکل روبه‌رو خواهد کرد. یکی از نکات مهم در راه‌‌اندازی فروشگاه اینترنتی انتخاب هاست درست است.

نکات مهم طراحی وب‌سایت

برای اینکه بخواهید یک وب‌سایت طراحی کنید یا اینکه سفارش طراحی وب‌سایت بدهید همیشه باید به نکات سفارش سایت توجه داشته باشید و از قیمت طراحی سایت فروشگاهی، شرکتی، خبری یا معرفی برند و... اطلاعات لازم را داشته باشید. هزینه طراحی سایت به‌صورت اختصاصی معمولا از 8 میلیون تومان شروع شده تا هزینه‌های بیشتر و بالاتر که کاملا به بستگی به نوع طراحی وب‌سایت شما دارد. یکی از مهم‌ترین نکات مهم هزینه طراحی سایت، کاربر پسند بودن یک سایت است به این دلیل که کاربران می‌خواهند از سایت شما خرید کنند در صورتی که موردپسند آن‌ها نباشند ممکن است به‌زودی از سایت شما خارج شوند.

رپورتاژ

در مقاله فوق اطلاعات کافی در مورد نحوه انتخاب مرکز معتبر طراحی وب‌سایت داده شد. پیشنهاد ما شرکت طراحی سایت ایران سایت به آدرس iransite.com است که یکی از قدیمی‌ترین و بزرگترین شرکت‌های طراحی سایت در تهران و ایران است. برای اینکه در مورد قیمت طراحی سایت فروشگاهی و هزینه طراحی سایت به‌صورت کاملا اختصاصی به وب‌سایت درج شده مراجعه کنید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه