شرایط تحصیل رایگان در کشور آلمان

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات چهار شنبه، ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۰
شرایط تحصیل رایگان در کشور آلمان

کشور آلمان با اعطای بورسیه‌های مختلف به بهترین و مهم‌ترین مقصد دانشجویان برای تحصیل در دانشگاه‌های برتر اروپا تبدیل شده است.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

کشور آلمان با دادن فرصت به دانشجویان برای گرفتن بورسیه‌های متفاوت باعث شده است این کشور به بهترین و مهم‌ترین مقصد دانشجویان برای تحصیل در دانشگاه‌های برتر اروپا و جهان تبدیل شود. اگر می‌خواهید از انواع روش‌های بورسیه‌های تحصیلی و مهاجرت به آلمان و شرایط تحصیل رایگان در این کشور باخبر شوید با موسسسه مهاجرتی اصطهباناتی همراه باشید.

کشور آلمان

کشور آلمان یک کشور پیشرفته است که در شمال و مرکز اروپا قرارگرفته‌اند. این کشور هفتمین کشور بزرگ اروپایی است که دارای ۸۱ میلیون جمعیت است. کشور آلمان کشوری چهار فصل است و دارای آب‌و‌هوای معتدل رو به سرد است. واحد پول این کشور یورو است. پایتخت این کشور شهر برلین است که یکی از شهر‌های پیشرفته جهانی است.

کشور آلمان جز کشور‌های منطقه شنگن است. شما با گرفتن اقامت یکی از این کشور‌ها می‌توانید در بقیه کشور‌های جز منطقه شنگن بدون نیاز به ویزا سفر کنید و حتی می‌توانید در این کشور‌ها به زندگی یا کار بپردازید.

نکته: کشور‌های آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، لهستان، هلند، بلژیک، یونان، چک، پرتغال، سوئد، مجارستان، اتریش، بلغارستان، دانمارک،  فنلاند، اسلواکی، ایرلند، کرواسی، لیتوانی، لتونی، استونی، قبرس، لوگزامبورگ و مالت کشور‌های منطقه شنگن هستند.

مهاجرت به آلمان

مهاجرت به آلمان دارای روش‌های متفاوتی است. اینکه از کدام روش اقدام کنید، بستگی به شرایط و سن شما دارد. اگر می‌خواهید مناسب‌ترین روش را انتخاب کنید با مشاوران موسسه مهاجرتی اصطهباناتی در ارتباط باشید. مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری، مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری، شرایط از طریق همراه و مهاجرت از طریق ازدواج از روش‌های متفاوت برای مهاجرت به کشور آلمان است.

شرایط تحصیل آلمان

مطمئنن از شرایط تحصیل در آلمان باخبر شده‌اید؛ در این بخش به ویژگی‌های جزئی‌تر تحصیل در آلمان می‌پردازیم.

  • شما می‌توانید به دو زبان انگلیسی یا آلمانی در دانشگاه‌های کشور آلمان به تحصیل بپردازید.
  • مدرکی که از دانشگاه‌های آلمانی دریافت می‌کنید، در بیشتر کشور‌های جهان مورد تایید است.
  • حتی شما می‌توانید بدون نیاز به ترجمه کردن مدرک خود در کشور‌های منطقه شنگن به کار یا ادامه تحصیل بپردازید.
  • شما می‌توانید در حین تحصیل به ۲۰ ساعت کار در هفته بپردازید.
  • امکان گرفتن اقامت دائم بعد از تحصیل در این کشور‌
  • تحصیل رایگان به زبان آلمانی با دادن آزمون ورودی زبان آلمانی
  • می‌توانید در بیش از ۱۵۰ رشته به تحصیل بپردازید.

تحصیل در بهترین رشته‌های تحصیلی در کشور آلمان

تحصیل پزشکی در آلمان یکی از بهترین فرصت‌های شما است. این کشور از بهترین استادان و دانشگاه‌های این رشته برخوردار است. شما با تحصیل در این رشته می‌توانید خیلی سریع به درآمد برسید و از سرمایه‌داران این کشور شوید.

از بهترین رشته‌های تحصیلی می‌توان به رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی رشته‌های حقوقی (وکالت)، رشته‌های مهندسی (مخصوصا مهندسی صنایع، عمران، خودرو و شیمی) و رشته‌ کامپیوتر اشاره کرد. اگر به رشته‌های هنری علاقه دارید، کشور آلمان در این رشته‌ها نیز هرساله تعداد زیادی دانشجو می‌پذیرد.

دانشگاه‌های کشور آلمان سطح علمی متفاوتی دارند و پذیرش در هرکدام متفاوت است اگر می‌خواهید در دانشگاه مورد علاقتان پذیرش شوید یا مناسب‌ترین دانشگاه را انتخاب کنید با مشاوران موسسه مهاجرتی اصطهباناتی تماس بگیرید. تیم مشاوره تحصیل در آلمان اصطهباناتی یکی از قوی‌ترین تیم‌های مشاوره این موسسه است.

رپورتاژ

مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش دانشگاه‌های آلمان

شما برای گرفتن ویزای دانشجویی نیاز به تاییدیه از طرف دانشگاه مورد نظرتان دارید. (باید دانشگاه دلخواه‌تان را با توجه به رشته تحصیلی خود انتخاب کنید؛ اگر می‌خواهید بهترین دانشگاه‌ را انتخاب کنید، با مشاوران موسسه مهاجرتی اصطهباناتی تماس بگیرید. اولین مشاوره کاملا رایگان است.)

مدارک زیر برای اخذ پذیرش دانشگاه‌های آلمان مورد نیاز است.

  • ترجمه مدرک دیپلم و ریز نمرات آن (اگر می‌خواهید در مقطع کارشناسی تحصیل کنید)
  • ترجمه مدرک لیسانس و ریز نمرات آن (اگر می‌خواهید در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل کنید)
  • ترجمه مدرک فوق لیسانس و ریز نمرات آن (اگر می‌خواهید در مقطع دکتری تحصیل کنید)
  • کپی پاسپورت
  • کپی شناسنامه
  • ۱۲ قطعه عکس رنگی ۴*۶
  • گواهی زبان آلمانی (در صورت موجود بودن)
  • رزومه (شما باید در رزومه تحصیلی خود هر فعالیت علمی و عملی که مربوط به رشته دلخواه‌تان را انجام داده‌اید یادداشت کنید)
  • مدرک Toefl 550 یا آیلتس ۶.۵ یا تستداف ۴*۴
  • توصیه نامه (این مورد برای کسانی است که می‌خواهند در مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری تحصیل کنید که این افراد توصیه نامه را از استادان خود یا اگر سرکار رفته‌اند از رئیس خود بگیرید سه تا چهار توصیه نامه کافی است.)
  • تمکن مالی
  • انگیزه نامه (شما باید قصد خود را از تحصیل در دانشگاه‌ مورد نظر و رشته‌ای که انتخاب کردید را یادداشت کنید و همین طور قصد شما از تحصیل در خارج از کشور چیست؟ انگیزه‌نامه بهتر است حداقل دو صفحه باشد.)

شهر‌های دانشجویی کشور آلمان

برلین این شهر دارای جاذبه‌های توریستی و دارای چندین دانشگاه خوب برای تحصیل در آلمان است. دانشگاه آزاد برلین، دانشگاه فنی برلین (Berlin Institute of Technology) و دانشگاه هومبولت (Humboldt University of Berlin) از دانشگاه‌های برتر این شهر است.

هامبورگ شهری دانشجویی و بسیار شاد است و دارای تعداد زیادی دانشگاه (از جمله دانشگاه هامبورگ) برای تحصیل در رشته‌های متفاوت است.

مونیخ شهری آرام برای دانشجویانی که می‌خواهند تحصیل در یک شهر آرام را تجربه کنند. هزینه زندگی در این شهر کمی نسبت به شهر‌های دیگر آلمان بیشتر است؛ اما کیفیت زندگی در این شهر بالا است و شما می‌توانید در این دانشگاه برتر آلمان یعنی دانشگاه فنی مونیخ و دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان تحصیل کنید.

فرانکفورت یکی دیگر از شهر‌های کشور آلمان است که دارای بهترین دانشگاه‌های دنیا هم رتبه با با دانشگاه‌های آمریکایی است. برای زندگی نیز این شهر گزینه بسیار خوبی است و از نظر اقتصادی هم رتبه با توکیو و سنگاپور است.

شما برای مهاجرت بی شک به یک مشاور نیاز دارید. این مشاور می‌تواند فردی باشد که قبلا مهاجرت کرده و در این کار تجربه و اطلاعات دارد یا به افرادی کمک کرده که مهاجرت کنند. معمولا شما برای مهاجرت نمی‌توانید فقط به یک راه اکتفا کنید و نیاز دارید راه‌های متفاوتی را امتحان کنید. اگر اطلاعات کافی برای این کار نداشته باشید فقط باعث پیچیده شدن مسیر می‌شوید. اما مشاوران توانا اطلاعات بالایی در این موضوع دارند و می‌توانند مهاجرت شما تا حد امکان ساده کنند.

  • یک موسسه مهاجرتی توانا دارای وکیل پایه یک دادگستری است.
  • دارای یک تیم هماهنگ و تخصصی است.
  • پیشینه و کارنامه موفقی در مهاجرت دارد.
  • صداقت و همراه بودن با شما در مسیر مهاجرت.

اگر می‌خواهید یک موسسه را انتخاب کنید که همه ویژگی ها را داشته باشد به موسسه مهاجرتی اصطهباناتی مراجعه کنید. این موسسه مشاوره اولیه کاملا رایگان دارد و شما می‌توانید اطلاعات مورد نیازتان را در مورد شرایط خود از مشاوران این موسسه بگیرید.

 

 

مطالب مرتبط:

دیدگاه