مشاوره حرفه‌ای سرمایه‌گذاری برای اخذ پاسپورت و اقامت دوم با کراس بوردر فریدم

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات دوشنبه، ۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۰
مشاوره حرفه‌ای سرمایه‌گذاری برای اخذ پاسپورت و اقامت دوم با کراس بوردر فریدم

سرمایه‌گذاری یکی از مطمئن‌ترین راه‌های دریافت پاسپورت یا اقامت دوم محسوب می‌شود.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

شرکت کراس بوردر فریدم، یک تیم حرفه‌ای از مشاوران سرمایه‌گذاری، وکلای حرفه‌ای و متخصصان حوزه مهاجرت را با تجربه بیش از ۲۰ سال فعالیت گرد هم آورده‌ است. در کنار تیم کراس بوردر فریدم، مشاوران مالی، وکلای متخصص و رسمی دولت‌ها، پروژه‌های مورد تایید دولت‌ها، همکاران دولتی و شرکای محلی ما، شما را در رسیدن به اهداف سرمایه‌گذاری‌تان یاری می‌رسانند. این شرکت با داشتن دفاتری در کشورهای مختلف از جمله امارات، کانادا، دانمارک، قطر و ایران پاسخگوی سوالات شما خواهد بود.

چرا داشتن پاسپورت معتبر، از ملزومات کارتابل تجاری هر سرمایه‌گذار است؟

با توجه به وضعیت فعلی دنیا، برای کاهش ریسک‌های سیاسی و اقتصادی که هرروز با آن مواجه هستیم، داشتن جایگزین مطمئن یک ضرورت است. شما شهروند و سرمایه‌گذار ایرانی به‌دلیل تحریم‌های سختگیرانه فعلی در کشور، قطعا همیشه به انجام بهترین و امن‌ترین سرمایه‌گذاری‌های خارجی فکر می‌کنید.

امنیت بازگشت سرمایه، امکان افتتاح حساب بانکی بین‌المللی، آزادی سفر بدون ویزا، بهره‌مندی از رفاه و تضمین آینده فرزندان از مواردی است که سرمایه‌داران به‌دنبال آن هستند. برای دستیابی به این اهداف، بدون شک یکی از مطمئن‌ترین سرمایه‌گذاری‌ها، دریافت پاسپورت یا اقامت دوم است. کشورهای اروپایی و جزایر حوزه کارائیب برنامه‌های متنوعی دارند که می‌تواند پاسخگوی اهداف شما باشد، برنامه‌هایی مانند ویزای طلایی پرتغال، اقامت یونان، اقامت قبرس، پاسپورت قبرس، پاسپورت دومینیکا، پاسپورت وانواتو و پاسپورت سنت کیتس. شرکت کراس بوردر فریدم می‌تواند در راه این سرمایه‌گذاری‌های هوشمندانه، شما را یاری کند.

شرکت کراس بوردر فریدم

شرکت کراس بوردر فریدم، یک تیم حرفه‌ای از مشاوران سرمایه‌گذاری، وکلای حرفه‌ای و متخصصان حوزه مهاجرت، با داشتن دفاتری در کشورهای مختلف از جمله امارات، کانادا، دانمارک، قطر و ایران راهنمای شما برای دریافت پاسپورت و اقامت دوم خواهد بود.

ما با شنیدن نیاز‌ها و اهداف شما، در مورد کلیه گزینه‌های سرمایه‌گذاری تحقیق می‌کنیم تا در بازار املاک و اوراق، متناسب با خواست شما و خانواده‌تان، بهترین گزینه را جهت اخذ شهروندی، اقامت دوم یا مهاجرت، به شما سرمایه‌داران معرفی نماییم. برنامه‌های سودآوری همچون اخذ شهروندی دومینیکا، اقامت پرتغال از طریق سرمایه‌گذاری، اقامت یونان، پاسپورت قبرس، اقامت قبرس و شهروندی ترکیه برنامه‌های مورد استقبال سرمایه‌گذاران است.

شما می‌توانید جدیدترین اخبار حوزه سرمایه‌گذاری و رقابتی‌ترین پروژه‌های سرمایه‌گذاری را در شرکت کراس بوردر فریدم جستجو کنید.

سی بی اف  CBF(کراس بوردر فریدم) موقعیتی را برای شما ایجاد می‌کند که در دنیایی که جمعیت آن رو به افزایش است و هرروز با عدم قطعیت و عدم ثبات اقتصادی و سیاسی روبه‌رو هستید، گزینه‌های بیشتری برای حفظ سرمایه و امنیت، پیش‌روی خود داشته باشید. انتخاب‌های امروز، تعیین کننده امنیت فردای زندگی شما و افراد خانواده‌تان خواهد بود.

رپورتاژ

پاسپورت دوم، گزینه‌ای مطمئن در سبد سرمایه‌گذاری

سرمایه‌گذاری در برنامه‌های اخذ شهروندی و اقامت به‌معنای دریافت سود حداکثر، منافع طولانی مدت، استفاده بهینه از سرمایه و دستیابی به آزادی عمل و امکانات متمایز است. با داشتن پاسپورت دوم می‌توانید قدرت تجارت خود را افزایش دهید، برای مثال، داشتن پاسپورت قبرس، پاسپورت دومینیکا یا پاسپورت ترکیه می‌تواند هموار کننده راه شما جهت انجام سفرهای کاری مهم و انجام تجارت با شرکت‌های مطرح بین‌المللی باشد. برنامه‌هایی همچون ویزای طلایی پرتغال و اقامت قبرس نیز گزینه‌های شایان توجهی هستند که با حفظ سرمایه‌گذاری به‌مدت معین و شرایط خاص شما را قادر به دریافت پاسپورت معتبر می‌کنند.

اگر می‌خواهید بدانید با داشتن تابعیت دوم یا ویزای طلایی چه مزایایی به دست می‌آورید، به چند مورد آن اشاره می‌کنیم:

  • بهره‌مندی از نظام مالیاتی کارآمد،
  • عدم مواجه شدن با ریسک پناهندگی،
  • بهره‌مندی از فرصت‌های ویژه تجارت جهانی،
  • داشتن جایگزینی امن و مطمئن در شرایط بی‌ثباتی اقتصادی و سیاسی،
  • به‌دست آوردن موقعیت ممتاز جغرافیایی کشور مقصد جهت سفر و تجارت،
  • دستیابی به امکان سفر آزادانه به کشورهای قدرتمند و پیشرفته دنیا بدون دریافت ویزا،
  • بهبود کیفیت زندگی با استفاده از امکانات با کیفیت و خدمات درمانی و آموزشی تراز اول.

برای آنکه بتوانید از بین برنامه‌های متنوع اخذ شهروندی و اقامت گزینه مناسبی را انتخاب کنید، حتما اولویت‌های خود را مشخص کنید. اگر داشتن پاسپورت دوم برای شما اهمیت دارد، برنامه‌های اخذ پاسپورت دومینیکا، سنت کیتس، قبرس، مالتا، وانواتو و ترکیه برنامه‌های مناسبی هستند. اگر دلیل سرمایه‌گذاری شما به دست آوردن اقامت کشوری خاص یا سکونت در منطقه‌ای مشخص است، می‌توانید برنامه‌های اخذ اقامت قبرس، اقامت یونان یا ویزای طلایی پرتغال را انتخاب کنید.

داشتن پاسپورت معتبر، همچنین مهر تاییدی است به سفرهای تجاری و تفریحی شما!

برای آشنایی بیشتر شما با گزینه‌های موجود جهت سرمایه‌گذاری خارجی، اشاره‌ای کوتاه به چند برنامه موفق و جذاب سرمایه‌گذاری برای ایرانیان خواهیم داشت. هر برنامه می‌تواند پاسخگوی یکی از اولویت‌های شما باشد.

برنامه شهروندی دومینیکا: شما با سرمایه‌گذاری ۲۰۰ هزار دلاری در املاک مورد تایید دولت، یا پرداخت بلاعوض حداقل مبلغ ۱۰۰ هزار دلار به دولت، می‌توانید یک پاسپورت معتبر داشته باشید. اگر زمان برای شما اهمیت دارد، مدت انتظار تا دریافت شهروندی دومینیکا بین ۳ تا ۴ ماه است. با اخذ پاسپورت دومینیکا می‌توانید بدون ویزا به بیش از ۱۴۰ کشور دنیا از جمله انگلستان و اروپا سفر کنید. در نظر داشته باشید شهروندان ایرانی با شرایط خاص می‌توانند اقدام کنند.

برنامه شهروندی ترکیه: ترکیه همسایه نیمه اروپایی ایران است که تنها با سه ساعت پرواز می‌توان به پایتخت آن رسید. شما با سرمایه‌گذاری ۲۵۰ هزار دلاری در املاک مورد تایید دولت در مدت زمان ۶ تا ۸ ماه می‌توانید پاسپورت ترکیه را دریافت و بدون ویزا به بیش از ۱۰۰ کشور دنیا سفر کنید.

برنامه شهروندی وانواتو: یکی از سریع‌ترین روش‌های اخذ شهروندی دوم، در بازه‌ای بین ۲ تا ۳ ماه به وانواتو تعلق دارد. با پرداخت بلاعوض حداقل مبلغ ۱۳۰ هزار دلار به دولت، و اخذ شهروندی وانواتو می‌توانید بدون ویزا به بیش از ۱۴۰ کشور دنیا از جمله انگلستان و اروپا سفر کنید. در نظر داشته باشید شهروندان ایرانی برای اقدام باید حداقل ۵ سال خارج از ایران سکونت داشته باشند.

برنامه ویزای طلایی پرتغال: شما می‌توانید با سرمایه‌گذاری ۲۸۰ هزار یورو در املاک، طی مدت بین ۶ تا ۸ ماه اقامت پرتغال را به دست آورید. اگر تمایل به اخذ شهروندی پرتغال داشته باشید نیز می‌توانید پس از ۵ سال از زمان اخذ اقامت، درخواست خود را ارائه نمائید. با ویزای طلایی پرتغال امکان سفر بدون ویزا به کشورهای عضو شنگن برای شما فراهم خواهد بود.

برنامه ویزای طلایی یونان: برای اخذ اقامت یونان، باید حداقل مبلغ ۲۵۰ هزار یورو در املاک این کشور سرمایه‌گذاری شود. دریافت اقامت بین ۴ تا ۵ ماه زمان خواهد برد و بعد از ۷ سال نیز می‌توانید برای اخذ شهروندی اقدام کنید. با ویزای طلایی یونان می‌توان بدون ویزا به کشورهای عضو شنگن سفر کرد.

برنامه شهروندی قبرس: اگرچه این برنامه تا پایان سال بسته است ولی می‌توانید از هم‌اکنون جهت تکمیل پرونده و تهیه مدارک برنامه‌ریزی کنید تا به‌محض معرفی برنامه جدید، برای دریافت پاسپورت اروپایی اقدام نمائید. برنامه دیگری که این کشور ارائه می‌کند اخذ اقامت قبرس از طریق سرمایه‌گذاری‌ست که در حال حاضر برای ایرانی‌ها امکان درخواست ندارد.

رپورتاژ

اهداف شرکت کراس بوردر فریدم (Cross Border Freedom)

هدف ما تنها به انتها رساندن پرونده شما نیست، بلکه ایجاد یک رابطه حرفه‌ای طولانی مدت و حفظ رضایت دو طرفه است. متقاضیان اخذ اقامت و شهروندی از طریق سرمایه‌گذاری و خانواده آنان می‌توانند با اخذ مشاوره‌های تخصصی از شرکت، از امکان آزادی سفر به سراسر دنیا، تحصیل در بهترین دانشگاه‌ها و مهاجرت به کشورهای پیشرفته دنیا بهره‌مند شوند. نتیجه تلاش تیم سی بی اف (CBF) موفقیت بالای متقاضیان برنامه‌های سرمایه‌گذاری است.

این شرکت، با بهره‌مندی از سابقه اعضای تیم خود، تبدیل به یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه مشاوره مالی، سرمایه‌گذاری، پاسپورت، اقامت و امور مهاجرتی در منطقه خاورمیانه شده است. پرونده موفق سرمایه‌گذارانی که برای برنامه‌های محبوبی همچون اقامت قبرس، اقامت پرتغال، شهروندی دومینیکا و ویزای طلایی یونان اقدام کرده‌اند، گواهی بر عملکرد مثبت این شرکت است.

ماموریت ما ارائه خدمات در بالاترین سطح کیفیت همراه با ایجاد اعتماد و شفاف‌سازی‌ست. در دسترس بودن، عامل کلیدی دیگر در ایجاد اعتماد در موکلین شرکت است. با بهره‌مندی از خدمات کراس بوردر فریدم، همراهی تمام وقت یک تیم حرفه‌ای را تجربه خواهید کرد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه