بهترین سواحل جنوب شرق آسیا با آژانس آویسا

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات سه شنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۰
بهترین سواحل جنوب شرق آسیا با آژانس آویسا

کشور های جنوب شرق آسیا مانند تایلند بهترین گزینه‌های سفر برای نوروز ۹۹ است. با آژانس آویسا به‌راحتی برای سفر خود برنامه‌ریزی کرده و آماده سفر شوید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

جنوب شرق آسیا با آب‌وهوای استوایی همیشه گرم‌ش، جنگل‌های پوشیده‌ی همیشه سبزش و سواحل زمردین همیشه پرطرفدارش شناخته می‌شود اما هر کشوری در این منطقه، به‌صورت تاریخی تفاوت‌هایی با دیگری داشته و همین سبب ایجاد تفاوت در هرکدام شده است. در کنار این هر کشور می‌کوشد تا با ایجاد مزیتی در امکانات، خدمات و تبلیغات خود، مسافران بیشتری را به‌سمت خود هدایت کند. آژانس آویسا به‌عنوان برگزار کننده تخصصی تورهای جنوب شرق آسیا در اینجا تورهای نوروزی دو مقصد با سواحل باکیفیت را معرفی خواهد کرد، تا تصمیم‌گیری شما برای سفر ساده‌تر باشد.

تور تایلند نوروز 99؛ پر امکانات‌ترین سواحل جنوب شرق

تور تایلند نوروز 99 یکی از بهترین انتخاب‌ها برای هر قشری خواهد بود. این کشور به‌گونه‌ای آماده‌ی خدمات‌دهی به توریست‌ها شده است که هر کس وارد آن شود ناراضی خارج نخواهد شد، ولی آن چیزی که اهمیت دارد، انتخاب درست مسیر گردشگری در این کشور است تا کاملا با شرایط آن افراد منطبق باشد.

تورهای نوروزی تایلند به مقصد شهرهای بانکوک، پوکت، پاتایا و ساموئی برگزار می‌شود اما آژانس آویسا به‌عنوان یکی از متخصصان تورهای تایلند، امکان برگزاری تورهای هر نقطه از تایلند مانند چیانگ‌مای، کرابی، فی فی و سایر شهرهای گردشگری تایلند را دارد. از میان ۴ شهر اصلی مطرح شده، امکان برگزاری تور مستقل هرکدام یا تور ترکیبی وجود دارد. به‌شکل خلاصه باید گفت که بانکوک برای دیدن آثار  تاریخی و فرهنگی و همچنین خرید از مال‌های بزرگ، مقصدی مناسب است، پس خانواده‌ها و افرادی که به‌دنبال دیدن معابد و آثار تاریخی هستند از حضور در این شهر لذت خواهند برد. پوکت مملو از سواحل زیبای چشم‌نواز با طبیعتی بی‌نظیر است و مسافران آن اکثراً اروپائیان و آمریکایی‌ها هستند و سواحل‌ش برای حضور خانواده‌ها بسیار عالی‌ست. پاتایا آب‌های شفافی دارد که زیبایی‌های آن را چند برابر می‌کنند، سواحل آن پرجنب و جوش و شلوغ هستند و برای حضور جوانان محلی استثنایی هستند. ساموئی دارای سواحلی دنج و رویایی‌ست که یک مقصد لاکچری محسوب می‌شود و قیمت‌ها در همه چیز تفاوت محسوسی با سایر مسیرها دارد.

آویسا

تور تایلند با دو پرواز ماهان و سلام ایر برنامه‌ریزی شده است. سلام ایر که یک ایرلاین عمانی‌ست با یک توقف کوتاه در مسقط مسافران را به پوکت می‌رساند و از آنجا هم بر می‌گرداند. ماهان اما در نوروز علاوه بر پروازهای همیشگی‌اش به بانکوک، پرواز اضافه‌ای به پوکت هم خواهد داشت و مسافران با راحتی ویژه‌ای به سفر تایلند خواهند رفت پس اگر تور ترکیبی بانکوک،‌ پوکت یا تور پوکت خریداری می‌کنید، حتما از پروازهای مستقیم ماهان به پوکت هم استفاده کنید و از این مسئله آگاه باشید.

تور تایلند نوروز یک فرصت ویژه برای سفر به این کشور است پس برای انتخاب صحیح، همین حالا با کارشناسان ما در آژانس آویسا تماس گرفته و بهترین مسیرها با مناسب‌ترین ایرلاین‌ها را خریداری کنید.

تور ویتنام نوروز 99؛ دنج‌ترین سواحل جنوب شرق

به همان اندازه که مسافران با تور تایلند آشنا هستند، آگاهی کمی از مسیر ویتنام دارند، چراکه این مسیر در  دو سه سال اخیر به مسافران ایرانی عرضه شده و به واسطه قیمت بالاتری که نسبت به تورهای منطقه دارد، تعداد افراد کمتری به آن سفر کرده‌اند. در یک کلام می‌توان گفت که ویتنام کشور چشم‌اندازهای خیره‌کننده و رویایی‌ست. طبیعت این کشور چنان بی‌نظیر است که نه در منطقه که در جهان همتا ندارد. برخی از این نقاط طبیعی، حتی در فهرست میراث جهانی یونسکو نیز ثبت شده‌اند.

تور ویتنام به مقصد شهرهای هانوی، هالونگ بی، هو شی مین، دانانگ، فان تیت، موی‌نه و فو کاوک برگزار می‌شود و آژانس آویسا به‌عنوان برگزارکننده اصلی تورهای ویتنام، امکان ارائه هر شهری از جمله هوی‌ان، هیو، ساپا و دیگر نقاط گردشگری این کشور را خواهد داشت. اگر علاقه‌مند به دیدن آثار تاریخی و فرهنگی مانند معابد این کشور باشید، شهرهای هانوی و هو شی مین به کار شما می‌آیند اما هو شی مین بخش‌های مدرن با آسمان‌خراش‌های فراوانی دارد. اگر می‌خواهید در سواحلی دنج که فقط آرامش در جریان است ساکن شوید، دانانگ بهترین گزینه است. اگر می‌خواهید یکی از زیباترین نقاط طبیعی جهان را در ۲ روز با کشتی کروز بگردید و لذت ببرید، هالونگ بی مناسب شما است. معمولا تورهای ترکیبی ویتنام شامل تمامی این شهرها می‌شود اما شما امکان انتخاب هم خواهید داشت تا هم مدت زمان تور خود را کاهش دهید و هم هزینه‌ی آن را و در کنار این‌ها، خستگی جابه‌جایی بین شهرها را نیز نداشته باشید.

اگر به‌دنبال مسیر خاص، دنج و متفاوت از کل مناطق جنوب شرق آسیا هستید، باید بگوئیم ویتنام بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. تفاوت مهم این کشور با تایلند، خانوادگی بودن آن است که این می‌تواند برای سفرهای نوروزی خانواده‌ها بسیار مثبت باشد. پس با کارشناسان ما در آژانس آویسا تماس گرفته و بهترین تور ویتنام نوروز 99 را انتخاب کنید.

مطالب مرتبط:

منبع avisatravel

دیدگاه