با من و زبان دنیاتو تغییر بده!

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات دوشنبه، ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۵
با من و زبان دنیاتو تغییر بده!

با یادگیری زبان دوم به دنیای خود وسعت دهید. من و زبان راه حلی ساده برای یادگیری سریع و بی‌دغدغه پیش پای شما می‌گذارد.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

به دیدن چه فیلم هایی علاقه دارید؟ آیا اهل تماشای فیلم‌های تولید آلمان هستید؟ برای کسانی که به فیلم هایی با ریتم کند علاقه دارند بدون شک فیلم باربارا (Barbara) توصیه می شود. این فیلم آلمانی متفاوت، زندگی مردم آلمان در دوران جنگ سرد و جدایی دو آلمان از هم را به تصویر می کشد. این فیلم آلمانی تاثیرگذار داستان پزشکی به نام باربارا را به تصویر می کشد که برای مهاجرت به قسمت غربی کشور درخواست داده اما توسط دولت کمونیستی تنبیه شده و خود را در یک بیمارستان محلی بسیار دور افتاده می‌یابد. اما دیدن این فیلم آلمانی زیبا زمانی زیباتر می‌شود که به زبان آلمانی مسلط باشید. آیا به یادگیری زبان آلمانی علاقه دارید؟ اگر هنوز تصمیم نگرفته ‌اید یا مطمئن نیستید که به یادگیری زبان موردعلاقه تان بپردازید، با ادامه ی مطلب با ما همراه باشید تا وب‌سایت فوق‌العاده برای یادگیری زبان خارجی را به شما معرفی کنیم.

با یادگیری زبان دوم به دنیای خود وسعت دهید

من و زبان

در دنیای امروز فاکتورهای موفقیت تغییر کردند؛ فردی موفق تر است که شهروند جهانی باشد، اما منظور از شهروند جهانی کیست؟ شهروند جهانی به این معنی است که فرد با فرهنگ ‌های متفاوت مردم دنیا و به‌ ویژه با آن ‌هایی که قصد تعامل و تجارت دارد، آشنایی داشته باشد. بهترین و صحیح ترین راه آشنایی با هر فرهنگی یادگیری زبان آن ملت است. قطعا الان با خودتان می گویید که یادگیری تمام زبان ‌های دنیا ممکن نیست، بله کاملا درست است، اما تعدادی از زبان ‌ها وجود دارند که نسبت به دیگر زبان ‌ها رواج بیشتری دارند پس یادگیری این زبان ها از اهمیت بیشتری برخوردار است. به‌قول معروف افرادی که از زبان‌های دیگر چیزی ندانند، مثل این است که درباره خود چیزی نمی ‌دانند. اگر به هریک از شرکت ‌های بزرگ دنیا نگاه کنید، افرادی از ملیت ‌ها و فرهنگ ‌های متفاوتی را می ‌بینید که در کنار یکدیگر مشغول به کار هستند و این تنها با یادگیری زبانی مشترک امکان‌پذیر است.

همیشه به یاد داشته باشید که در فرایند آموزش زبان خارجی، یادگیری عمیق با تمرین و تکرار مداوم اتفاق می ‌افتد. اما از طرفی یادگیری اصولی و استاندارد هم یکی از شروط موفقیت در یادگیری هر زبانی است، اینکه ما به هر روشی و تحت نظر هر شخصی به یادگیری زبان نپردازیم بسیار حائز اهمیت است. با این حال قطعا توانایی صحبت به دو زبان، مورد بسیار خوبی در رزومه ی کاری شما خواهد بود. پس از همین امروز شروع کنید و زمان را از دست ندهید، ما یک پیشنهاد عالی برایتان داریم.

من و زبان؛ یک راه‌حل ساده برای یادگیری سریع و بدون دغدغه

من و زبان

در این دوره ای ما زندگی می‌کنیم، قطعا یکی از عوامل بهبود کیفیت زندگی شما یادگیری یک یا چند زبان خارجی است. آیا تابه‌حال به این موضوع فکر کردید که چقدر هیجان‌انگیز است که به اطلاعاتی دسترسی داشته باشید که عده ای از آن بی بهره اند؟ یا صحبت کردن با توریست ها و برقراری ارتباط با آن‌ها چقدر جالب خواهد بود؟ تحت‌تاثیر قراردادن رئیس و همکاران تان یا حتی دوستان تان هنگامی که به‌راحتی به زبان‌های انگلیسی یا آلمانی یا فرانسه و... صحبت می‌کنید، واقعا لذت‌بخش نخواهد بود؟ پشت سر گذاشتن رقیبان تنها با دانستن یک زبان خارجی کار دشواری نیست. توصیه کارشناسان من و زبان، برای مشتاقانی که پیشرفت برای شان مهم و حیاتی است این خواهد بود که در کوتاه‌ترین مدت زمان این پیشرفت را با ما تجربه کنید. وب‌سایت رسمی و قانونی من و زبان، وب‌سایت ????? ???? ???????، فرانسه، آلمانی، ترکی، چینی و ایتالیایی است. من و زبان با به کارگیری متخصصان زبان‌های خارجی و با استفاده از متدهای روز دنیا به آموزش از صفر تا صد زبان‌های مذکور می‌پردازد. یکی از مزایای بالقوه ی این وب‌سایت این است که با تمرین و تکرار زیاد شما را در یادگیری زبان موردعلاقه تان یاری می‌کند. در هر جایگاه و شرایطی که هستید، از یادگیری زبان هراس نداشته باشید، خوشبختانه محیط و روند یادگیری زبان در این وب‌سایت به‌گونه‌ای است که شما می‌توانید هر مدت زمانی که می‌خواهید را به تمرین و تکرار مطالبی که آموختید، اختصاص دهید. ما با شماییم، نگران نباشید!

مطالب مرتبط:

دیدگاه