مکانچی، بهترین انتخاب در تجربه اقامت

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات چهار شنبه، ۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
مکانچی، بهترین انتخاب در تجربه اقامت

چه چیزی بهتر از آن که سفر خود را با پایین‌ترین هزینه‌ها آغاز کنید و اقامتگاه و ویلا خودتان را به‌راحتی به‌صورت آنلاین خرید کنید؟

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

برای کسانی که سفر را حتی برای یک بار تجربه کرده‌اند؛ اجاره ویلا یا اقامتگاه در شهر مقصد، بزرگ‌ترین دغدغه به حساب می‌آید که گاهی زمان زیادی را در سفر صرف پیدا کردن ویلای تمیز و مناسب برای اقامت کرده‌اند و در نهایت پس از جست‌وجو و رفت‌و‌آمد زیاد برای انتخاب ویلا، از روی اجبار یکی از خانه‌ها را برای استراحت و اقامت اجاره کرده‌اند.

با استفاده از استارت‌آپ "مکانچی"، سیستم رزرو آنلاین ویلا و اقامتگاه که در آدرس makanchi.com در دسترس است، دیگر به‌راحتی می‌توان با بهترین گزینه‌ها برای رزرو آنلاین اقامتگاه را بر اساس قیمت و خدمات انتخاب کرد. پس از مراجعه به سایت با جست وجوی شهر یا استان موردنظر می‌توان فهرستی از اقامتگاه های تایید شده را روی سایت دید و برای رزرو آنلاین اقدام کرد. 

دلایل استفاده از سایت رزرواسیون مکانچی  

  • سایت مکانچی انتخاب های زیادی از جنس‌های مختلف اقامت برای سلیقه‌های متفاوت دارد. چه کسانی اقامت در بومگردی‌ها و چند ساعتی زندگی در خانه‌های قدیمی و همنشینی با اهالی این خانه ها و تجربه سبک زندگی در خانه های بومگردی هدفشان است و چه کسانی که اقامت در هتل‌ها یا ویلا اجاره ای دربست را ترجیح می‌دهند به‌راحتی می‌تواند محل اقامت خود را روی سایت مکانچی در شهر موردنظر جست‌وجو کرده و از طریق سایت برای رزرو آنلاین اقدام کنند.
  • اقامتگاه‌های معرفی شده در سایت رزرواسیون مکانچی توسط کارشناسان این مجموعه بررسی و ارزیابی می‌شوند و سایت مکانچی تضمین کرده که اطلاعات و عکس‌های درج شده ویلاها و اقامتگاه‌ها روی سایت همان چیزی است که بعد از رزرو به مسافران تحویل داده خواهد شد.
  • کسانی که تجربه رزرو آنلاین ویلا و اقامتگاه را با سایت مکانچی به دست آورده‌اند، با ثبت نظرات و امتیاز دادن در صفحه مربوط‌به اقامتگاه می‌توانند دیگران را در استفاده از تجربه اقامت‌شان سهیم کنند. با این امکان قبل از انتخاب ویلا یا اقامتگاه، می‌توان امتیاز و نظرات مکان مورد نظر را بررسی کرد و سپس برای ثبت درخواست رزرو تصمیم گرفت.
  • یکی از مهم ترین مزایای سایت رزرو آنلاین ویلا و اقامتگاه مکانچی، تیم مشاوره آن است. کارشناسان مکانچی در همه مراحل، چه جست‌وجو در سایت و چه زمان رزرو و بعد از آن، با راهنمایی و کمک به کاربران، آن‌ها را برای انتخاب مناسب راهنمایی می‌کنند. حتی کسانی که تابه‌حال تجربه رزرو آنلاین ویلا یا اقامتگاه را نداشته‌اند می‌توانند روی کمک تیم کارشناسان مشاوره مکانچی حساب کرده و با همراهی این تیم مراحل ثبت درخواست را انجام دهند.
  • کسانی که رزرو ویلا را روی سایت مکانچی به‌طور قطعی انجام می‌دهند، در طول اقامت از پشتیبانی 24 ساعته مکانچی بهره‌مند خواهند شد تا اقامتی مطمئن را تجربه کنند.
  • بیشتر اقامتگاه‌های ثبت شده در سایت رزرواسیون مکانچی برای فعالیت خود مجوز دارند و چون ثبت اقامتگاه روی سایت مکانچی فقط از طرف صاحب اقامتگاه و با ارائه مدارک امکان‌پذیر است بنابراین کاملا مشخص است که چه کسانی‌ خانه‌هایشان را در اختیار مسافران قرار می‌دهند.
  • پرداخت امن و رزرو قطعی یکی از دغدغه‌های مسافرانی است که محل اقامت خود را به‌صورت آنلاین رزرو می‌کنند، مسئله‌ای که با رزرو ویلا و اقامتگاه از مکانچی دیگر می‌توان آن را تضمین شده دانست. وقتی روی سایت مکانچی درخواست رزرو ویلا یا اقامتگاه ثبت می‌شود، باید منتظر ماند تا درخواست از طرف میزبان تایید شود؛ این تایید به‌معنی آن است که برای تاریخ موردنظر، ظرفیت رزرو وجود دارد و بعد از تایید اولیه دسترسی به درگاه پرداخت اینترنتی برای پرداخت و رزرو قطعی در بازه زمانی مشخص باز می‌شود.

    به‌محض واریز وجه، دسترسی میهمان به اطلاعات تکمیلی روی سایت باز و امکان برقراری ارتباط مستقیم با میزبان فراهم می‌شود.

  • سایت مکانچی سعی دارد اقامتگاه‌هایی را در مسیرها و مقصدهای کمتر شناخته شده پوشش دهد، به این ترتیب انتخاب مناسبی برای رزرو اقامتگاه‌ها در مسیر جدید برای مسافران است.
  • معرفی اقامتگاه‌ها در مسیرها و مقصدهای کمتر شناخته شده، علاوه بر کمک به ماجراجویی برای میهمانان، فرصت اشتغال را برای اهالی آن منطقه از شهرها و روستاها فراهم می‌کند. با انتخاب این اقامتگاه‌ها از سایت مکانچی هر کاربر می‌تواند به گردش چرخ گردشگری و توسعه مقصد جدید سفر کمک کند.
  • سایت رزرواسیون مکانچی امتیاز ویژه‌ای برای اشتغال زنان، زنان سرپرست خانوار و معلولان قائل است که با توسعه سایت به انجام خواهد رسید.

رزرو اقامتگاه

میزبان بودن در سایت مکانچی 

کسانی که صاحب ویلا یا اقامتگاه هستند نیز می‌توانند برای آشنایی مسافران با ویلای اجاره ای یا اقامتگاه بومگردی شان، وارد سایت مکانچی شده و با ثبت رایگان مشخصات اقامتگاه به جمع میزبانان مکانچی اضافه شوند.

سایت مکانچی همچنین فرصتی را برای کسب درآمد از خانه و ویلای اجاره ای در سراسر ایران برای میزبانان فراهم کرده است که برای اطلاعات بیشتر می‌توان با شماره‌های سایت تماس گرفت.

تجربه با هم بودن

مطالب مرتبط:

منبع مکانچی

دیدگاه