فرودگاه کیش پس از چهار ماه تعطیلی بازگشایی شد (+تصاویر)

جمعه 5 تیر 1405 - 13:57
مطالعه 1 دقیقه
بازگشایی فرودگاه کیش
فرودگاه بین‌المللی کیش صبح جمعه ۵ تیر ۱۴۰۵، پس از چهار ماه تعطیلی ناشی از جنگ رمضان، فعالیت خود را از سر گرفت.

فرودگاه بین‌المللی کیش صبح جمعه ۵ تیر ۱۴۰۵ با نشستن نخستین هواپیما، پذیرش مسافران را دوباره آغاز کرد. این فرودگاه به دلیل تجاوز نظامی و آغاز جنگ رمضان به مدت چهار ماه تعطیل شده بود.

برقراری مجدد پروازها به دلیل نقش کلیدی آن در اقتصاد جزیره و تقاضای ساکنان و فعالان اقتصادی اهمیت بالایی داشت.

در همین راستا، مراسم استقبال از مسافران و آیین نمادین واتر سالوت برای نخستین پرواز ورودی برگزار شد.

نظرات