ازدحام گردشگران فاجعه آفرید؛ مرگ ۳۰ نفر در قلعه هائیتی

دوشنبه 24 فروردین 1405 - 10:03
مطالعه 1 دقیقه
مرگ گردشگران در قلعه هایتی
در پی ازدحام جمعیت در قلعه‌ای کوهستانی در شمال هائیتی که یک مکان گردشگری پرطرفدار است دستکم ۳۰ نفر جان خود را از دست دادند.

به نقل از ایسنا؛ این قلعه بزرگ قرن نوزدهمی، اندکی پس از استقلال این کشور کارائیبی از فرانسه، ساخته شد.

یکی از مقامات این کشور به روزنامه محلی «لو نوولیسته» گفته است که به دلیل تعداد زیاد مفقودی‌ها، آمار کشته‌ها ممکن است افزایش یابد. این روزنامه گزارش داده که ده‌ها نفر به بیمارستان منتقل شده‌اند.

این مقام همچنین گفت حادثه اواخر روز شنبه رخ داده و خبر آن اندکی با تاخیر منتشر شده است.

به گزارش گاردین، گفته می‌شود بین کسانی که سعی در ورود و خروج از دروازه را داشتند، درگیری رخ داده است.

نظرات