سفارت اسپانیا در ایران بازگشایی می‌شود

پنج‌شنبه 20 فروردین 1405 - 22:50
مطالعه 1 دقیقه
پرچم اسپانیا
اسپانیا سفارت خود در تهران را پس از اعلام آتش‌بس موقت میان ایران و آمریکا بازگشایی می‌کند.

وزیر خارجه اسپانیا امروز پنجشنبه از بازگشایی سفارت این کشور در تهران خبر داد. «خوزه مانوئل آلبارس» این موضوع را در جلسه کمیته امور خارجه پارلمان اسپانیا اعلام کرد و آن را مرتبط با آتش‌بس موقت دو هفته‌ای میان ایران و واشنگتن دانست.

این واکنش نشان‌دهنده موضع اسپانیا در قبال مسائل منطقه‌ای است و همسو با تلاش‌های بین‌المللی برای کاهش تنش‌ها ارزیابی می‌شود.

نظرات