دریافت عوارض آزادراه‌ها دوباره برقرار شد

چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 13:12
مطالعه 1 دقیقه
عوارض جاده تهران شمال
پرداخت عوارض آزادراهی که با آغاز جنگ لغو شده بود، با اعلام آتش‌بس از سر گرفته شد.

با اعلام معاون آزادراه‌های شرکت ساخت، دریافت عوارض در برخی آزادراه‌ها و جاده‌های کشور پس از برقراری آتش‌بس بار دیگر از سر گرفته شده است. بنابراین، شهروندان از امروز، چهارشنبه ۱۹ فروردین، در ترددهای جاده‌ای خود باید مثل گذشته عوارض پرداخت کنند.

پرداخت عوارض آزادراه‌های کشور از زمان شروع جنگ لغو شده بود تا با رایگان شدن تردد مسافران در جاده‌ها و مسیرها تسهیل و تسریع شود. حالا اما با اعلام آتش‌بس عبور و مرور در جاده‌ها بار دیگر نیازمند پرداخت عوارض است.

نظرات