آسیب به چهار لندینگکرافت در حمله به بندر چارک
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان از حمله به اسکله بندر چارک خبر داد.
به نقل از ایسنا؛ احمد نفیسی با تأیید وقوع این حمله اظهار کرد: در پی این تجاوز آشکار به زیرساختهای غیرنظامی در اسکله بندرچارک، چهار فروند لندینگکرافت دچار آسیب شدهاند.
او افزود: متاسفانه در جریان این اقدام ناجوانمردانه، یکی از هموطنانمان به نام «بهنام طراری» به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان ادامه داد: شدت موج انفجار ناشی از این حمله موجب شکسته شدن شیشههای سالن مسافربری بندرچارک شده و اتاق مانیتورینگ این پایانه دریایی نیز آسیب جدی دیده است.