آسیب به چهار لندینگ‌کرافت در حمله به بندر چارک

جمعه 14 فروردین 1405 - 19:41
مطالعه 1 دقیقه
ماشین های گردشگران سوار بر لندیگراف بندر چارک در مسیر جزیره کیش از نمای بالا، منبع عکس: وبسایت مناطق ازاد، عکاس نامشخص
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان از حمله به اسکله بندر چارک خبر داد.

به نقل از ایسنا؛ احمد نفیسی با تأیید وقوع این حمله اظهار کرد: در پی این تجاوز آشکار به زیرساخت‌های غیرنظامی در اسکله بندرچارک، چهار فروند لندینگ‌کرافت دچار آسیب شده‌اند.

او افزود: متاسفانه در جریان این اقدام ناجوانمردانه، یکی از هموطنانمان به نام «بهنام طراری» به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان ادامه داد: شدت موج انفجار ناشی از این حمله موجب شکسته شدن شیشه‌های سالن مسافربری بندرچارک شده و اتاق مانیتورینگ این پایانه دریایی نیز آسیب جدی دیده است.

نظرات