تاق‌بستان، بیستون و معبد آناهیتا بازگشایی شدند

شنبه 1 فروردین 1405 - 13:12
مطالعه 1 دقیقه
طاق بستان کرمانشاه
با نظر ستاد هماهنگی خدمات سفر محوطه‌های تاریخی تاق‌بستان، بیستون و معبد آناهیتای کنگاور در ایام نوروز برای رفاه حال بازدیدکنندگان بازگشایی شوند.

«کیومرث اعظمی»، سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان کرمانشاه، اظهار کرد:

با توجه به شرایط خاص کشور و نیاز جامعه با نظر ستاد هماهنگی خدمات سفر مقرر شد تا تعدادی از محوطه‌های تاریخی استان در ایام نوروز برای رفاه بازدیدکنندگان باز شوند.
سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه افزود: با توجه تصمیم اتخاذ شده محوطه‌های تاریخی و فرهنگی تاق‌بستان، سایت جهانی بیستون و معبد آناهیتا کنگاور در ایام نوروز به روی گردشگران باز شدند. این محوطه‌ها از ساعت ۸ صبح لغایت ۲۰ پذیرای هم وطنان عزیز خواهند بود.

اعظمی تصریح کرد:

امیدواریم در این شرایط جنگ بازگشایی این محوطه‌ها فرصتی را برای افزایش تاب‌آوری جامعه و انسجام ملی شود.

لازم به ذکر است، کماکان موزه‌های استان و مجموعه‌های فرهنگی تاریخی تکیه معاون‌الملک و تکیه بیگلربیگی تعطیل بوده و امکان بازدید ندارند.

نظرات