چهار هواپیمای مسافربری در جنگ از بین رفتند

یک‌شنبه 17 اسفند 1404 - 19:28
مطالعه 1 دقیقه
مهرآباد
مدیرعامل ایران‌ایر از هدف قرار گرفتن عمدی چهار فروند هواپیمای مسافربری ایرانی توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی خبر داد.

به نقل از فارس، «طاهر عبدالحی» که خلبان یکی از هواپیماهای ایران‌ایر بوده است، اعلام کرد که هواپیمای ایرباس ۳۱۹ بوشهر پس از پرواز، به دلیل حمله به تهران به فرودگاه بازگشت و دو روز بعد مورد اصابت موشک قرار گرفت.

علاوه بر این، دو هواپیمای فوکر ۵۰ شرکت کارون در اهواز و یک هواپیمای پارس ایر در مهرآباد نیز هدف حملات واقع شده و یا منهدم شده‌اند یا آسیب جدی دیده‌اند.

عبدالحی این اقدامات را نقض آشکار قوانین بین‌المللی و حقوق بشر دانست.

نظرات