سهمیه سوختگیری بنزین به ۲۰ لیتر کاهش یافت
به گفته استاندار تهران، سهمیه سوختگیری با کارت شخصی در جایگاه از ۳۰ لیتر به ۲۰ لیتر کاهش یافت.
تبلیغات
«علیرضا معتمدیان»، استاندار تهران، در گفتوگو با شبکه خبر گفت:
در پی حمله متجاوزان آمریکایی صهیونی به چند نقطه از انبارهای نفت در تهران و استان البرز، روند سوختگیری در استان تهران با محدودیتهایی مواجه شده و سهمیه هر بار سوختگیری با کارت شخصی از ۳۰ لیتر به ۲۰ لیتر کاهش یافته است.
همچنین کرامت ویس کرمی مدیرعامل شرکت ۵ فرآوردههای نفتی نیز به مردم توصیه کرد:
اولاً برای سوختگیری فقط برای در موارد ضروری به جایگاهها مراجعه کنند و از کارت شخصی سوخت خود استفاده کنند و به هیچ وجه کارت اضطرار جایگاه را تقاضا نکنند.