اسکان ۷۲۵ نفر در هتلهای تهران؛ ۸۱ ایستگاه مترو امکانات پناهگاهی دارند
شهردار تهران از اسکان ۷۲۵ نفر از شهروندان آسیبدیده در حملات اخیر در هتلها خبر داد.
«زاکانی» با اشاره به اسکان ۷۲۵ نفر از آسیبدیدگان در هتلها، اظهار داشت:
هرجا آسیب میبیند میدان در دست شهرداری و مسئول میدان آتشنشانی است. تا وقتی عنصر انسانی چه زنده، چه مجروح و چه شهید در محل حضور داشته باشد، آواربرداری را ادامه میدهیم و تمام امکانات خود را به میان آوردهایم.
او در خصوص وضعیت پناهگاه ها در تهران، گفت:
ما پس از جنگ ۱۲ روزه موضوع پناهگاه سازی را آغاز کردیم. قبل از آن برنامه ای در این زمینه وجود داشت. بنای ما پارکینگ و پناهگاه بود. علاوه بر این، ایستگاه های مترو برای پناه گرفتن مردم پیشبینی شد. تمام ایستگاهها اقتضای خدمترسانی در زمان جنگ را ندارد و ۸۱ ایستگاه از این اقتضا برخوردار هستند.