آرامش در مبادی دریایی قشم؛ تداوم خدماترسانی شبانهروزی در بنادر لافت و پل
مدیرعامل بنادر قشم از وضعیت عادی و پایدار در بنادر شهید ذاکری، لافت و پل خبر داد؛ خدماترسانی در بنادر لافت و پل به صورت شبانهروزی ادامه دارد.
مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر فرودگاه و سازمان منطقه آزاد قشم از وضعیت پایدار و تردد روان در تمامی بنادر مسافری این جزیره خبر داد.
«غلامرضا کریمآقایی» با تاکید بر استمرار خدماترسانی به قشموندان و گردشگران، اظهار داشت:
در حال حاضر عملیات جابهجایی مسافر و خودرو در بنادر کلیدی جزیره از جمله شهید ذاکری، لافت و پل بدون وقفه و در شرایط عادی در جریان است.
او در تشریح جزئیات فعالیت این مبادی افزود:
خدماترسانی در بنادر لافت و پل بهمنظور تسهیل تردد، به صورت شبانهروزی انجام میشود. همچنین بندر مسافری شهید ذاکری در شهر قشم نیز مطابق روال معمول، از ساعت ۶:۰۰ صبح تا ۱۷:۰۰ آماده میزبانی از مسافران است.
این اظهارات در حالی مطرح میشود که پایداری فعالیت در این گلوگاههای اقتصادی و گردشگری، نشاندهنده مدیریت بهینه ترددها در این منطقه است.