سفارت امارات در ایران تعطیل شد
سخنگوی وزارت خارجه امارات در واکنش به دفاع ایران در برابر حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی گفت: «امارات متحده عربی سفارت خود را در تهران تعطیل کرد.»
تبلیغات
به نقل از ایسنا، وزارت امور خارجه امارات متحده عربی شامگاه یکشنبه با انتشار بیانیهای اعلام کرد:
امارات متحده عربی تعطیلی سفارت خود در تهران و خروج سفیر و تمام اعضای هیئت دیپلماتیک خود را اعلام و حملات موشکی ایران را نیز محکوم میکند.
طبق گزارش بخش انگلیسیزبان «الجزیره»، وزارت خارجه امارات افزود:
این تصمیم در پاسخ به حملات موشکی آشکار ایران که سرزمینهای این کشور را هدف قرار داده، گرفته شده است.
این وزارتخانه همچنین مدعی شد:
این حملات تهاجمی، اماکن غیرنظامی، از جمله مناطق مسکونی، فرودگاهها، بنادر و تاسیسات خدماتی را هدف قرار داده و غیرنظامیان بیدفاع را در معرض خطر قرار داده است.