سفارت امارات در ایران تعطیل شد

یک‌شنبه 10 اسفند 1404 - 22:56
مطالعه 1 دقیقه
دبی امارات
سخنگوی وزارت خارجه امارات در واکنش به دفاع ایران در برابر حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی گفت: «امارات متحده عربی سفارت خود را در تهران تعطیل کرد.»
تبلیغات

به نقل از ایسنا، وزارت امور خارجه امارات متحده عربی شامگاه یکشنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد:

امارات متحده عربی تعطیلی سفارت خود در تهران و خروج سفیر و تمام اعضای هیئت دیپلماتیک خود را اعلام و حملات موشکی ایران را نیز محکوم می‌کند.

طبق گزارش بخش انگلیسی‌زبان «الجزیره»، وزارت خارجه امارات افزود:

این تصمیم در پاسخ به حملات موشکی آشکار ایران که سرزمین‌های این کشور را هدف قرار داده، گرفته شده است.

این وزارتخانه همچنین مدعی شد:

این حملات تهاجمی، اماکن غیرنظامی، از جمله مناطق مسکونی، فرودگاه‌ها، بنادر و تاسیسات خدماتی را هدف قرار داده و غیرنظامیان بی‌دفاع را در معرض خطر قرار داده است.

نظرات