حمله پهپادی به فرودگاه بینالمللی کویت
فرودگاه بینالمللی کویت هدف حمله پهپادی قرار گرفت.
به نقل از ایسنا، سازمان هواپیمایی کشوری کویت اعلام کرد که در پی حمله پهپادی به فرودگاه کویت، چند نفر زخمی شدهاند.
پیشتر، ارتش کویت نیز خبر داده بود که پایگاه «علیالسالم» که محل استقرار نیروهای آمریکایی است هدف حمله قرار گرفته است.
جمهوری اسلامی ایران در واکنش به آنچه تجاوز صبح امروز رژیم صهیونیستی و آمریکا، پایگاههای آمریکا در منطقه و همچنین اراضی اشغالی فلسطین را هدف حملات خود قرار داد.