بلیط اتوبوس بینشهری ۲۵ درصد گران شد
طبق اعلام رئیس اتحادیه شرکتهای تعاونی مسافربری کشور، افزایش ۲۵ درصدی نرخ بلیط اتوبوس از اول اسفند ۱۴۰۴ اعمال میشود.
بهنقل از ایلنا، «احمدرضا عامری»، رئیس اتحادیه شرکتهای تعاونی مسافربری کشور اعلام کرد که این افزایش شامل بلیط اتوبوسهای برونشهری، سواریهای کرایه، ون، مینیبوس و میدلباسهای بینشهری خواهد شد و از ابتدای اسفند به صورت رسمی اعمال میشود.
به گفته وی، این رشد ۲۵ درصدی در چارچوب افزایش سالانه نرخ خدمات حملونقل جادهای انجام میشود .
رئیس اتحادیه تعاونیهای مسافری کشور تاکید کرد که نرخهای جدید پس از بررسیهای کارشناسی و با هماهنگی دستگاههای مسئول تعیین شده است و شرکتهای مسافربری موظفاند قیمتهای مصوب را رعایت کنند.