۳۱ اردیبهشت در تقویم روز بوم‌گردی نام گرفت

یک‌شنبه 17 تیر 1403 - 14:50
مطالعه 1 دقیقه
اقامتگاه بوم گردی داروک
۳۱ اردیبهشت در تقویم کشور روز بوم‌گردی نام گرفت.
تبلیغات

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از نام‌گذاری ۳۱ اردیبهشت به‌عنوان روز بوم‌گردی در تقویم رسمی کشور خبر داد.

سید عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از تعیین ۳۱ اردیبهشت هر سال به‌عنوان روز بوم‌گردی در تقویم سالانه کشور خبر داد و در صفحه خود نوشت:

نام‌گذاری ۳۱ اردیبهشت، به‌عنوان روز بوم‌گردی در تقویم سالانه کشور را به همه همکاران و فعالان پرتلاش خودم در جامعه بوم گردی، تبریک می گویم.

ضرغامی در ادامه نوشت:

۲۱ ماه می، روز جهانی تنوع فرهنگی است. اقوام، شناسنامه و هویت ملی ما هستند. در این انتخابات هم افتخارآفرین شدند.

نظرات