آغاز جشنواره گل لاله از ۲۰ فروردین | ۳۷ واریته لاله در پارک چمران کرج

تیم  کجارو
تیم کجارو شنبه، ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۱
آغاز جشنواره گل لاله از ۲۰ فروردین | ۳۷ واریته لاله در پارک چمران کرج

جشنواره لاله‌های کرج ۲۰ فروردین ماه آغاز به کار خواهد کرد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت:

دهمین دوره جشنواره لاله‌های کرج از ۲۰ الی ۲۷ فروردین ماه با ۳۰۰,۰۰۰ پیاز لاله هلندی در ۳۷ واریته و ۲۰۰,۰۰۰ گل فصلی در باغ گل‌های پارک شهید چمران کرج آغاز به کار خواهد کرد.

علیرضا عاقلی در حاشیه بازدید شهردار کرج و اعضای شورای اسلامی شهر کرج از روند اجرایی و مقدمات آماده‌سازی برگزاری دهمین دوره جشنواره لاله هایِ کرج در باغ گل‌ها، اظهار کرد:

این جشنواره از بیستم فروردین ماه با ۳۰۰,۰۰۰ پیاز لاله هلندی در ۳۷ واریته و ۲۰۰,۰۰۰ گل فصلی در مجموعه پارک شهید چمران کرج آغاز به کار خواهد کرد. با توجه به عمر کوتاه گل لاله، این جشنواره تا بیست و هفتم فروردین ماه ادامه دارد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در خصوص ساعات برگزاری این رویداد بیان داشت:

در ایام جشنواره در باغ گل‌ها از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به روی شهروندان و بازدیدکنندگان باز است. انتظار است که این جشنواره باشکوهِ بیشتری برگزار و تمامی تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها در جهت رفاه حال بازدیدکنندگان اتخاذ شود.

وی به تلاش‌های انجام شده برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره اشاره داشت و اضافه کرد:

نتیجه تلاش شبانه‌روزی و هشت ماهه بیش از ۴۰۰ نفر از تلاشگران سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج برای برگزاری این جشنواره در گل‌آرایی، طراحی و نصب اِلمان‌های جدید، اصلاح ورودی‌ها و خروجی‌ها با ساخت سر در چوبی برای تردد آسان‌تر و جلوگیری از تشکیل صف‌های طولانی و امکان تهیه بلیط الکترونیکی قابل تقدیر است و امیدواریم شهروندان نیز از این رویداد که امسال در فضایی متفاوت و جذاب‌تر از گذشته برپا می‌شود لحظات ناب و شادی را تجربه کنند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه