سوءاستفاده از نام و اعتبار فلای‌تودی | سایت جعلی بسته شد

تیم  کجارو
تیم کجارو یکشنبه، ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۷
سوءاستفاده از نام و اعتبار فلای‌تودی | سایت جعلی بسته شد

در پی انتشار خبر مسدود شدن برخی سایت‌های فروش بلیط هواپیما و سوءاستفاده یک سایت متخلف از نام و اعتبار برند «فلای‌تودی»، این شرکت اعلام کرد که هیچ ارتباطی با این سایت ندارد.

به‌دنبال انتشار خبری مبنی بر مسدود شدن هشت سایت فروش بلیط هواپیما و سوءاستفاده سایتی متخلف با نام flytooday.ir از نام و اعتبار برند شناخته‌شده فلای‌تودی (flytoday.ir)، این شرکت با قاطعیت اعلام کرد که هیچ‌گونه ارتباطی با این سایت ندارد. در همین راستا، شرکت فلای‌تودی به اطلاع مردم شریف ایران می‌رساند:

۱. شرکت آبنوس گشت تهران مالک برند فلای‌تودی به آدرس flytoday.ir هیچ‌گونه وابستگی و ارتباطی با سایت متخلف flytooday.ir نداشته و این سایت از نام برند معتبر فلای‌تودی سوءاستفاده کرده است.

۲. تشابه اسمی سایت فلای‌تودی با سایت متخلف flytooday.ir باعث ایجاد سوءتفاهم برای مشتریان و خدشه‌دار شدن اعتبار برند این شرکت شده است.

۳. فعالیت فلای‌تودی در زمینه ارائه خدمات گردشگری و فروش بلیط هواپیما کاملا قانونی و با مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح انجام می‌شود.

۴. سابقه فعالیت فلای‌تودی در صنعت گردشگری و رضایت مشتریان، گواه بر تعهد و پایبندی این شرکت به ارائه خدمات باکیفیت و جلب رضایت مشتریان است.

۵. از مسئولان و مراجع ذیصلاح تقاضا داریم تا در اسرع وقت نسبت به رفع این مشکل و جلوگیری از فعالیت سایت‌های متخلف با نام‌های مشابه اقدام کنند.

۶. فلای‌تودی حق خود را برای پیگیری قانونی موضوع و برخورد با سوءاستفاده‌کنندگان از نام و اعتبار شرکت محفوظ می‌دارد.

۷. خواهشمند است جهت جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده، اخبار و اطلاعات مربوط به فلای‌تودی را فقط از طریق مراجع رسمی و معتبر این شرکت دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط:

دیدگاه