آغاز پیش فروش بلیط قطارهای نوروزی از ۸ اسفندماه

پوریا  محمدی پیوند
پوریا محمدی پیوند دوشنبه، ۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۱
آغاز پیش فروش بلیط قطارهای نوروزی از ۸ اسفندماه

شرکت راه‌آهن از آغاز پیش فروش بلیط قطارهای مسافری برای ایام نوروز (بازه زمانی ۲۳ اسفند تا ۱۷ فروردین) از روز سه‌شنبه، هشتم اسفند، خبر داد.

شرکت راه‌آهن  در اطلاعیه اعلام کرد که پیش فروش بلیط قطارهای مسافری برای ایام نوروز (بازه زمانی ۲۳ اسفند تا ۱۷ فروردین) از روز سه‌شنبه، هشتم اسفند آغاز خواهد شد. در این اطلاعیه آمده است:

برای پیش فروش بلیط‌ها، روز سه‌شنبه (هشتم اسفند) همه قطارها به غیر از مسیرهای منتهی به مشهد مقدس و بالعکس و روز چهارشنبه (۹ اسفند)، قطارهای منتهی به مشهد مقدس به غیر از مسیر تهران - مشهد و بالعکس فروش بلیط خواهند داشت. روز پنجشنبه (۱۰ اسفند) نیز بلیط قطارهای تهران - مشهد و بالعکس به فروش می‌رسد.

بنا بر این اطلاعیه، در سه روز مذکور، ابتدا از ساعت ۸ صبح تمام ظرفیت بلیط‌ها صرفا به‌صورت اینترنتی عرضه می‌شود و از ساعت ۱۲، علاوه بر فروش اینترنتی، امکان خرید بلیط‌های باقی‌مانده از طریق مراکز مجاز فروش حضوری (آژانس‌ها) نیز وجود خواهد داشت.

هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به‌صورت شبانه‌روزی با سامانه اطلاع‌رسانی راه‌آهن به شماره ۰۲۱۵۱۴۹ تماس بگیرند یا به پایگاه اینترنتی rai.ir مراجعه کنند.

مطالب مرتبط:

منبع ایسنا

دیدگاه