برپایی پاویون وزارت میراث فرهنگی در اکسپوی تهران

نادر نینوایی
نادر نینوایی یکشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۷
برپایی پاویون وزارت میراث فرهنگی در اکسپوی تهران

در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کشور، پاویون وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برپاشد.

پاویون وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کشور و در محل دائمی برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد.

این نمایشگاه روز یکشنبه ١٧ اردیبهشت ١۴٠٢ با حضور معاون گردشگری کشور و مدیر عامل کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی و جمعی از مدیران، تجار و فعالان اقتصادی آغاز به کار کرد.

کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی به نمایندگی از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پاویون این وزارتخانه را به‌منظور معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران در حوزه گردشگری و معرفی جاذبه‌های گردشگری کشورمان، در این دوره از نمایشگاه اکسپو برپا کرده است.

در ایام برگزاری نمایشگاه، محتواهای معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ایران و همچنین جاذبه‌‌های گردشگری، تاریخی و طبیعی و... ایران به زبان‌های مختلف از جمله چینی، روسی، انگلیسی و عربی در قالب ارائه های اسلاید، ویدیو و تصاویر در نوبت‌های مختلف برای بازدیدکنندگان سایر کشورها به نمایش در خواهد آمد.

جامعه تورگردانان ایران، انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی، جامعه هتلداران ایران، انجمن اقامتگاه‌های بومگردی و پرتال ویزیت ایران در کانترهای جداگانه به ارائه خدمات و معرفی توانمندی‌های خود می‌پردازند.

ورک‌شاپ تولید محصولات صنایع دستی و عرضه هنرهای سنتی توسط صنعت‌گران ایرانی، از دیگر بخش‌های غرفه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در چهار روز برگزاری نمایشگاه است.

پاویون وزارت میراث فرهنگی تا ٢٠ اردیبهشت از ساعت ٩ تا ١٧ در سالن ٣۵ نمایشگاه بین‌المللی تهران پذیرای بازدیدکنندگان است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه