کاهش ۵۰ درصدی پروازهای کیش و مشهد

پوریا  محمدی پیوند
پوریا محمدی پیوند چهار شنبه، ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۶
کاهش ۵۰ درصدی پروازهای کیش  و مشهد

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به درخواست وزارت کشور و تصویب آن در ستاد ملی مقابله با کرونا، از کاهش ۵۰ درصدی پرواز‌ها از مبدا و مقصد دو شهر «مشهد» و «کیش» خبر داد.

محمدحسن ذی‌بخش، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که بنا بر درخواست وزارت کشور و تصویب آن در ستاد ملی مقابله با کرونا، پرواز‌ها از مبدا و مقصد دو شهر «مشهد» و «کیش» تا ۱۰ روز معادل ۵۰ درصد کاهش خواهد یافت. وی در این رابطه اذعان داشت:

این تصمیم به‌دلیل شیوع ویروس دلتای کرونا در کشور و افزایش آن در استان‌های خراسان رضوی و هرمزگان اتخاذ شده است.

ذیبخش با اشاره به کاهش پروازهای جزیره کیش از ۳۶ پرواز بع نصف این تعداد از روز ۱۸ مرداد ماه، تصریح کرد:

فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد روز هجدهم تیر امسال با ۱۰۷ پرواز داخلی و ۱۲ پرواز خارجی درمجموع ۱۱,۴۵۸ مسافر را پذیرش کرده است که این آمار از امروز به نصف کاهش خواهد یافت.

شایان ذکر است که افزایش آمار مبتلایان و جانباختگان ناشی از شیوع واریانت دلتای ویروس کرونا، استان‌های خراسان رضوی و هرمزگان را دچار وضعیتی بحرانی کرده است. بنا بر آمارهای رسمی وزارت بهداشت، تعداد قربانیان ویروس کرونا در کشور از مرز ۹۵ هزار نفر عبور کرده است.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما به هر یک از مقصدهای داخلی یا خارجی را دارید، با کمک موتور جست‌وجوی پرواز کجارو می‌توانید به آسانی فهرستی از فروشندگان معتبر را مشاهده و ارزان‌ترین بلیط را خریداری کنید.

مطالب مرتبط:

منبع شبکه خبر

دیدگاه