ابلاغ مقررات جدید برای سفر به عمان

پوریا  محمدی پیوند
پوریا محمدی پیوند شنبه، ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۵
ابلاغ مقررات جدید برای سفر به عمان

شرکت هواپیمایی قشم ایر در اطلاعیه‌ای تازه‌ترین شرایط ورود به کشور عمان را در دوران شیوع ویروس کرونا ابلاغ کرد.

بنا بر اطلاعیه هواپیمایی قشم ایر خطاب دفاتر فروش و خدمات هوایی طرف قرارداد این شرکت، آخرین مقررات اعلام شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری عمان مبنی بر ورود مسافران به این کشور در دوران شیوع ویروس کرونا در روز ۲۳ بهمن‌ماه ابلاغ شد. در این اطلاعیه آمده است:

۱. از تاریخ ۱۵ فوریه (۲۷ بهمن)، ساعت ۱۲:۰۰ به‌وقت محلی، قرنطینه اجباری برای تمامی مسافران ورودی به کشور عمان به هزینه مسافران اعمال خواهد شد.

۲. شرکت‌های هواپیمایی موظف به بررسی، تایید و رزرو هتل برای تمامی مسافران ورودی به عمان، جهت پوشش دوران قرنطینه اجباری به‌مدت حداقل هفت شب خواهند بود.

۳. تمامی هتل‌های عمان برای مسافران ورودی به این کشور قابل رزرو هستند. همچنین مسافران قادر خواهند بود با بررسی لیست هتل‌های به‌روزرسانی شده توسط مسئولان ذیصلاح از طریق پلتفرم «Oman Vs Covid-19» نسبت به رزرو هتل اقدام کنند.

بنا بر این اطلاعیه، تاریخ اجرای بخشنامه فوق از تاریخ ۲۷ بهمن ماه (۱۵ فوریه) تا اطلاع ثانوی خواهد بود. اگر قصد خرید بلیط هواپیما به هر یک از مقصدهای داخلی یا خارجی را دارید، با کمک موتور جست‌وجوی پرواز کجارو می‌توانید به آسانی فهرستی از فروشندگان معتبر را مشاهده و ارزان‌ترین بلیط را خریداری کنید.

اطلاعیه قشم ایر در خصوص مقررات سفر به عمان

مطالب مرتبط:

منبع قشم ایر

دیدگاه